زنده گلف بازگشت به تلویزیون با یک نگاه متفاوت در سمینول

زنده گلف بازگشت به تلویزیون در روز یکشنبه, و آن را ممکن است به نظر نمی آید به طور کامل آشنا به جز برای بازیکنا

توسط NASERINEWS در 27 اردیبهشت 1399

زنده گلف بازگشت به تلویزیون در روز یکشنبه, و آن را ممکن است به نظر نمی آید به طور کامل آشنا به جز برای بازیکنان است.

هیچ ویلچرهای.

تنها با چنگک جمع کردن در زمین گلف انجام خواهد شد توسط یک PGA Tour قوانین رسمی. اگر flagstick حذف از جام حذفی, از آن خواهد شد توسط یکی دیگر از قوانین رسمی.

و چهار بازیکن — Rory McIlroy و داستین جانسون در برابر ریکی فاولر و متی ولف خواهد شد حمل خود را در کیسه های خیریه پوسته بازی در سمینول باشگاه گلف در جونو ساحل, فلوریدا.

این مهم به McIlroy که نمی مانند جایگزین میلیونرهای زیپ در اطراف خود چرخ دستی.

"من یک کمی در برابر که چون من فکر می کنم اگر این است که برای اولین بار از نمایشگاه گلف در تلاش برای خارج شدن از این COVID-19 عصر, من فکر می کنم این یک راه خوب برای نشان دادن شما می توانید به لحاظ اجتماعی فاصله با حمل کیسه های خود و گرفتن یک بیت از ورزش" McIlroy گفت: این هفته در McKellar مجله پادکست. "به جای نشستن در یک سبد خرید پریدن از روی آن یک تصویر خوب برای بازی دیدن چهار تور جوانب مثبت وجود دارد حمل کیسه."

البته این کار نیاز به برخی از تنظیمات.

McIlroy بازی سمینول قبل از آن بسته شده هفته گذشته برای تابستان و او انجام شده خود را در کیسه. آن را سنگین تر از آن مورد نیاز باشد.

"من احتمالا تا به حال 18 باشگاه دو ده توپ یک ژاکت در آن وجود دارد," او گفت:. "آب و هوا به نظر می رسد خوب در روز یکشنبه. من از چتر و گرفتن توپ به عنوان بسیاری که به من نیاز دارند."

گلف در پالم بیچ شهرستان تنها باز چند هفته پیش و سیاست های سختگیرانه در محل هستند: ورود 20 دقیقه قبل از توپ را روی گوه زمان; flagsticks در سوراخ; هیچ جمعآوری پناهگاه; و دستگاه های مانند فوم ماکارونی که نگه داشتن بازیکنان از رسیدن به پایین از جام (به طور معمول 10 سانتیمتر) برای بازیابی توپ های گلف خود را.

با تنها چهار نخبگان بازیکنان PGA Tour قوانین رسمی استفان کاکس گفت: روز شنبه این شهرستان است که اجازه می دهد این رشته برداشته شود و بازیکنان می توانند وارد یک ساعت جلوتر از زمان برای "TaylorMade رانندگی امداد" نمایشگاه.

همانطور که برای گلف ؟

مایک Tirico که میزبان برنامه تلویزیونی NBC آغاز و در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرق آمریکا از دفتر خانه خود را در میشیگان ممکن است باید گفت که این بهترین است.

"کسی بیش از یک توپ و ما نمی دانیم نتیجه" گفت: Tirico با اشاره به خالی در تلویزیون پر از قسمت های تکراری از لحظات تاریخی در ورزش است.

مربوطه نتیجه پول برای coronavirus امداد. UnitedHealth Group حمایت 3 میلیون دلار (ایالات متحده). McIlroy و جانسون "درآمد" رفتن به آمریکا پرستاران پایه و اساس است. فاولر و ولف در حال بازی برای CDC پایه و اساس است. کشاورزان بیمه حمایت از 1 میلیون دلار نسبت به birdies و عقاب می رود که به مراقبت های بهداشتی کارگران و PGA Tour موسسات خیریه کمک مالی آنلاین برنامه در طول برنامه تلویزیونی.

برای مخاطبان تلویزیون آن را در مورد گلف.

این خواهد بود که برای اولین بار عمل زندگی می کنند در تلویزیون پس از باز کردن دور از بازیکنان قهرمانی در مارس 12 — Hideki ماتسویاما آغاز شده با 63. و از آن خواهد شد برای اولین بار از بازگشت به عقب روزهای یکشنبه گلف در تلویزیون. در مه 24, تایگر وودز و Peyton Manning بازی فیل مایکلسون و تام بردی در یک مسابقه در مدال با 10 میلیون دلار برای رفتن به COVID-19 امداد.

یک تفاوت Seminole دونالد راس طراحی در امتداد اقیانوس اطلس است که میزبانی این بازی را برای نزدیک به یک قرن است اما هرگز در تلویزیون دیده می شود.

"در درون جامعه گلف, زمین گلف است که بخشی از همین مردم هیجان زده در مورد آن" McIlroy گفت: در این پادکست. "واکر جام است در سال آینده وجود دارد. این چهار نفر از بهترین بازیکنان در جهان نه دو تا از بهترین و دو بازیکنان NFL. این یک خالص گلف match."

تمام چهار بازیکن باید تاییدیه با TaylorMade های حامی این نمایشگاه است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

McIlroy های شماره 1 بازیکن در جهان است برنده چهار رشته. جانسون با بازی او در سه تا از این پیروزی. آنها صحبت کرده بود در مورد بازی هم به عنوان یک تیم در زوریخ کلاسیک قبل از همه گیر تعطیل گلف.

PGA Tour تا به حال 10 مسابقات لغو و یا به تعویق افتاد پس از آخرین به اتمام آرنولد پالمر دعوتی.

"این قطعا هیجان انگیز فقط به بازی" جانسون گفت. "بدیهی است که با هیچ ورزشی زندگی می کنند واقعا در حال حاضر من فکر می کنم جهان نیاز به چیزی برای تماشای بنابراین من فکر می کنم امیدوارم ما می تواند بیرون رفتن و قرار دادن در یک نمایش خوب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب