گرفتن در ورزش: تابستان فردا شروع می شود اما ساختمان خاطرات را به اتفاق می افتد بدون تابستان بهترین ورزش - Thu, 19 Jun 2020 PST

گرفتن در ورزش • فردا اولین روز از تابستان است. امروز در اسپوکن حداقل آب و هوا در تابستان است در خانه. پس از آن

توسط NASERINEWS در 30 خرداد 1399

گرفتن در ورزش • فردا اولین روز از تابستان است. امروز در اسپوکن حداقل آب و هوا در تابستان است در خانه. پس از آن ما را به فکر کردن. آنچه که در تابستان مورد علاقه خود را ،

•••••••

• مهم نیست که چه سن شما است, من می توانم تضمین های مورد علاقه خود را در تابستان فعالیت در طول زمان تغییر کرده است. "هیچ کاری" بود و احتمالا پاسخ خود را هنگامی که شما 8; "انجام همه چیز" هنگامی که شما 38; "عمل روشن بیت از هیچ چیز و همه چیز" زمانی که شما بودند 58 – و فراتر از آن.

و همه آنها ممکن است به معنای دقیق همان چیزی.

(اجازه بدهید با یک فرار سریع در اینجا و توضیح دهد که چرا ما در حال بررسی این گزینه امروز. عمدتا به دلیل من صبح را صرف خواندن چیزی جز اخبار بد مربوط به COVID-19 و ورزشی. آن افسرده من. آن را تقریبا به عنوان اگر نه در نظر گرفتن یک بیماری همه گیر به طور جدی به عنوان آن را باید شده اند گرفته شده است طولانی و عمیق تر آن مدت – که فکر می کنید ؟ – قرار می دهد و همه چیز و مردم ما در معرض خطر است. اما آن را برای رفتن به یک روز زیبا امروز, بنابراین ما فکر کردم ما را از تمرکز بر روی آن.)

8 ساله من می خواستم فقط به سمت چپ به تنهایی – در واقعیت تنها از مدرسه کار می کنند – بنابراین من می تواند سوار دوچرخه من بیش از همه L. A., بازی بیس بال و بخوانید. گاهی اوقات همه با هم. 38 ساله من فقط می خواستم زمان برای لذت بردن بچه ها من بازی سافتبال و لذت بردن از نوشابه های بالغ. گاهی اوقات همه با هم. 58 ساله من فقط می خواستم زمان برای لذت بردن از بچه های من, تماشای بیس بال و بخوانید. هرگز همه با هم.

اما مورد علاقه من تابستان چیزی که واقعا تغییر نمی کند مهم نیست چه سنی. قادر به خارج در آب و هوای خوب. آنچه که من انجام شده بود ممکن است متنوع اند اما لذت بردن از خورشید در پشت خود گرما بر روی پای خود و لوسیون بر روی پوست خود را همواره وجود دارد.

در حال رشد در یک شهر کوچک است که بخشی از یک بزرگتر كلان فعالیت های تابستان شد, به عنوان متنوع به عنوان اتومبیل در نزدیکترین آزادراه. کوه loomed فقط بلوک از ما پشت درب. بهترین دوست من, حدود سال های قبل از نوجوانی دوست داشتم به پیاده روی در اطراف آنها برای صعود سنگ به کشف دره. بنابراین من بیش از حد.

اما اگر هوا بیش از حد گرم (یک اتفاق معمول در جنوب کالیفرنیا در طول ماه های ژوئیه و اوت) وجود دارد همیشه حدود 10 سینما به از را انتخاب کنید اجازه می دهد یک خنک مهلت از روشن و داغ روز.

ما استفاده می شود برای سوار شدن دوچرخه های ما در همه جا با وجود باور نکردنی شیب دار سیرا مادر تپه. و قریب به اتفاق قربانیان ترافیک. یک تابستان پنج شنبه من و دوستم سوار به La Brea Tar چاله و راه می رفت از طریق L. A. شهرستان موزه هنر. اجازه بدهید به شما بگویم ساندویچ کره بادام زمینی و یک غذاخوری از آب هم قطع آن برای رفع خستگی آن روز.

وجود دارد و سفر به ساحل که در آن بدن-گشت و گذار و چیزهای دیگر در انتظار. وجود دارد ساعت wiffle در حیاط خلوت. وجود دارد چند دقیقه از خستگی روی نیمکت – تا زمانی که مادر و لگد ما را در خارج از منزل با زمان مفتخر نصیحت "رفتن از آن لذت ببرید" که در واقع یک مجوز برای انجام فقط در مورد هر چیزی.

اما شماره 1 فعالیت بود که همیشه بیس بال. بازی در آن است. تماشای آن. اینکه بخشی از آن است. لیگ کوچک. دخترک معصوم, اموزش. بیش از خط. 500. نشستن در ورزشگاه طفره زن. آناهایم ورزشگاه. تسویه حساب کرد. کلت لیگ. هر تابستان برگزار می شود یک ماجراجویی جدید. هم تیمی های جدید خود. راه های جدید برای کشف توانایی مقاومت در برابر شکست است. مقدار زیادی و تعداد زیادی از شکست است.

بیس بال می آموزد که آن را نمی کند? حتی بهترین را شش outs هر 10 بار آنها را به بشقاب. اگر شما می خواهید کمال را برخی دیگر از ورزش است. شما پیدا کردن آن در میدان توپ. اما اگر شما می خواهید یک راه عالی برای صرف یک بعد از ظهر تابستان با دوستان رقابت اما با مقدار زیادی از زمان برای شلیک ... به خوبی شما می دانید ... سپس بیس بال است برای شما.

خوش شانس برای من که پایان ندارد که من سالخورده. بازی بدل از بیس بال به fastpitch softball – فکر می کنم بیس بال در 1910s – و دوباره اما آن را در قلب آن همان بازی با همان مثبت. و آن را به طول انجامید و به من 50s.

گرما. سرگرم کننده. رقابت. رفاقت.

در چهار کلمه من مطمئن هستم که راه بهتری وجود دارد در مجموع فصل تابستان است. یا بهتر فصل تابستان ،

•••

WSU: در اطراف Pac-12 و کالج ورزشی ما به شما گفت که ما تا به حال اطلاعات زیادی از خبر غم انگیز در مورد ورزش, ویروس و آینده است. هیچ افسرده بیشتر از این جان Canzano ستون در usf football. این روزنامه در زمان یک نگاه امروز در اورگان و ایالتی اورگان و آماده سازی خود را برای سقوط های ورزشی. ... می خواهم بیشتر افسرده چه خبر ؟ نیز وجود دارد برخی از آریزونا موجود در Jon Wilner آخرین گزارش سهام. ... در کمتر دلسرد اخبار, جدیدترین نیرومند و درشت هیکل در حال اجرا به عقب استخدام یک فوتبال linage می رسد که بازگشت به گذشته است. ... USC گفته فصل آن-دارندگان بلیط آنچه در آن است انجام می دهند در طول فصل فوتبال. آماده به پوشیدن ماسک در حالی که تماشای. ... این Utes باید بررسی فصل خود را-دارندگان بلیط به عنوان به خوبی. ... یوتا فوتبال تاریخچه قدمت یک راه طولانی است. ... ایالتی اورگان پشت در محل کار است. مدارس دیگر در این کنفرانس با این حال هنوز برای شروع.

Gonzaga: در جای دیگر در WCC می خواهید بدانید که چه نوع از بازیکن BYU جدید گارد نقطه است ؟ در اینجا پاسخ.

EWU: وقتی NFL بازده HBO را نشان می دهد "ضربه سخت" را به عنوان به خوبی. در این سال آن را از ویژگی های دو تیم است. و چند بازیکن بودند که به ویژه توسط منطقه, کالج, تیم های فوتبال در روز. رایان Collingwood بیشتر است در این داستان. ... در اطراف آسمان بزرگ ایالتی پرتلند ندارد تمام ویروس های مربوط به پاسخ آن نیاز به شروع به تمرین فوتبال.

Preps: اسپوکن مدارس هیئت مدیره در زمان خود نگاه اول البی طراحی مجدد ورزشگاه پنج شنبه شب و دوست داشت آنچه در آن دیدم. جیم آلن بیشتر از جمله اخبار هیئت مدیره است که به دنبال حرکت ورزشگاه کار تا بعد از آن در پیوند جدول زمانی.

اشراف: برای WHL به بازگشت به طرفداران اجازه داده می شود در عرصه در برخی از راه. که این پیام را منتقل دیروز توسط WHL کمیسر راب Robison در یک کنفرانس تلفنی با رسانه ها. دن تامپسون بیشتر در مورد لیگ قصد دارد در این داستان.

Seahawks: می تواند جمال آدامز در شاهین' ، چگونه در مورد یک انفجار از گذشته, Josh Gordon? ... یکی از آخرین سوال برای offseason: وجود خواهد داشت یک فصل ؟ صبر کنید وجود دارد یکی بیشتر به پاسخ نیز هست.

Mariners: مجادله است متوقف شود. اما حتی اگر آن را ندارد, بیس بال است مخدوش تصویر خود را یک بار دیگر. شاید بیشتر از این زمان بیش از همیشه قبل از.

•••

• شما می دانید که جمعه است روز پدر درست است ؟ من فکر می کنم من صرف زمان بین در حال حاضر و پس از آن جستجو حافظه من برای پنج لذت بخش ترین خاطرات ورزشی من به عنوان یک پدر. نه با پدر من است. اما در حالی که یک پدر. آنها ممکن است فردی لحظات در زمان و یا لحظات رخ داده است که در طول زمان ساخت یک واحد حافظه بر اساس بسیاری از ظهور. هنوز مطمئن شوید که هنوز, اما این ورزش ذهنی به ارزش تعمق به. تا بعد ...



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن