بود ارائه می دهد به مربی ورزشکاران جوان در منطقه تمپا در حالی که MLB است متوقف

هنوز هیچ اعلام بیس بال فصل ؟ برای مارکوس بود که هیچ مشکلی نداره. این متس پارچ در این میان این است که اعطای وام

توسط NASERINEWS در 28 خرداد 1399

هنوز هیچ اعلام بیس بال فصل ؟ برای مارکوس بود که هیچ مشکلی نداره. این متس پارچ در این میان این است که اعطای وام به تجربه و تخصص خود را به ورزشکاران جوان.

بود در حال حاضر زندگی در تمپا ارائه شده برای کمک به جوانان در دبیرستان ها و کالج بازیکنان در این منطقه در حالی که لیگ اصلی بیس بال صاحبان و بازیکنان همچنان به نزاع بر تاسیس معامله به شروع فصل.

"اطلاعیه: همه دبیرستان/دانشگاه/تابستان توپ/مربیان جوانان در منطقه تمپا ایمیل ... info@stroshow.com با گروه سنی نام تیم, محل, تمرین نیوز/خرما در چند هفته آینده/ماه و روشنگر برخی از اطلاعات در مورد تیم ملی خود را!" بود نوشت: در یک توییت در روز سه شنبه.

29-در سال پارچ دریافت صدها پاسخ را از طریق توییتر —از مربیان و بازیکنان به طور یکسان —بود و ابراز شور و شوق خود را آغاز فصل جدیدی از مربیگری.

"من بسیار هیجان زده هستم برای این کار" بود گفت. "من چیزی جز دانش به گسترش به جوانان!"

بود در اصل از Patchogue-مدفود در لانگ آیلند پیوست متس ژوئیه گذشته در یک تجارت از Blue Jays می شود و یک عامل آزاد پس از سال 2020 فصل است. او بازگشت خود را به تمپا خانه پس از بهار آموزش بود تعطیل در مارس 12 و اغلب دارای خود را گسترده اموال که شامل بسیار خوب اغل گاو یا حشم راه اندازی بیش از عرشه در حیاط خلوت خود را.

Right-hander یک 3.76 حرفه ای دوران و در یکی از بهترین فصل در 2019 —ضبط 3.22 عصر (12th در رشته های اصلی) در سراسر 32 ترکیب شروع می شود برای متس و آبی جیز. بود و رتبه چهارم در رشته با 54.7 درصد زمین-توپ رای و رفت 3-1 با 2.91 دوران قابل توجه 35 batters بیش از گذشته خود شش شروع می شود از 2019 فصل است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن