"ما بسیار خوشحال هستیم و به طور رایگان به بیرون آمدن': موسیقی زنده گرداند به مرکز شهر اسپوکان محل - Tue, 03 Jun 2020 PST

این زمان در سال گذشته کاتلین و رولاند Lamarche شده اند که دیدن و لذت بردن از شراب محلی در مقدار زیادی از تابست

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

این زمان در سال گذشته کاتلین و رولاند Lamarche شده اند که دیدن و لذت بردن از شراب محلی در مقدار زیادی از تابستان خوشبو بعد از ظهر. در حال حاضر آن را به یک درمان نادر قادر به لذت بردن از عملا هر چیزی خارج از خانه خود را.

چهارشنبه شب به Lamarches دو از حدود 50 مراجعان در داخل وکیل مدافع کارخانه شراب سازی در خیابان راه آهن. محلی بلوز افسانه سامی Eubanks شد بازی در محل برگزاری این مرحله به عنوان به طور گسترده ای فاصله زوج ها و گروه دوستان است آمیخته از طریق ماسک. یکی دیگر از 30 یا بیشتر نشسته در خارج در اوایل تابستان آفتاب به عنوان موسیقی زیرفشار است.

"ما شده است عمدتا در داخل برای دو ماه گذشته" رولاند Lamarche گفت. "این خیلی دلگرم کننده برای همه در باز. این واقعا بسیار نیرو برای ما است."

وکیل مدافع را روز شنبه در کارخانه شراب سازی رویداد شده است تابستان مورد علاقه برای مردم محلی گفت: مالک و شراب گرگ Lipsker. اما شب گذشته اولین بار بود که کارخانه شراب سازی شده بود قادر به انجام بسیاری از هر چیزی در آن روال عادی از دولت و محدودیت های محلی برای جلوگیری از شیوع کروناویروس آنها را تعطیل برای همه به جز ضروری کسب و کار.

با Spokane County در حال حاضر به تدریج لغو بسیاری از کسانی که محدودیت Lipsker گفت که او و مالک مایکل سفید شده بود هیجان زده به دریافت وکیل مدافع در تابستان برنامه در جریان دوباره. کارخانه شراب سازی است که یکی از اولین مرکز شهر سالن های میزبان یک موسیقی زنده رویداد پس از محدودیت شروع به شل شدن در هفته های اخیر.

او گفت: این رویداد همراه با همه آنهایی که آینده برای زمان حال به شدت مورد نیاز رزرو برای حفظ جمعیت در تصویب سطوح و کارکنان تا به حال با دقت مرتب جداول برای اطمینان از هر گروه نگهداری اجتماعی فاصله.

جنیفر بره معمولا مدیر مدافع را مزه اتاق در خیابان واشنگتن گفت که او تا به حال انتقال به کارخانه شراب سازی را محل اصلی پس از خاموش کردن به کمک به تحقق یک چشم انداز مثبت در شراب سفارشات از فروشگاه های مواد غذایی محلی. او نمی خواهد به بازگشت به حالت عادی فقط رتبهدهی نشده است, اما گفت که او خوشحال بود برای دریافت یک گام نزدیک با محل بازگشایی.

"من قطعا آن کسی است که هرگز ترک خانه به جز کار" بره گفت. "اما ما از دست رفته مشتریان ما در اینجا. ما هنوز محتاط بودن اما من اعتماد به دستورالعمل های ما در حال کار تحت."

Lainey و دنی LaRue صاحبان لولو بوتیک در 2 خیابان نشسته به عنوان نزدیک به شش پا را به عنوان آنها می تواند به دور از برخی از دوستان در سراسر یک جدول در محل. پس خود را ذخیره بود و تعطیل آنها گفت که آنها انجام داده اند بسیاری از آشنا قرنطینه فعالیت ها از جمله بی پایان زوم تماس و همچنین repainting و سازماندهی مجدد بوتیک.

Lainey LaRue گفت: آنها باقی مانده محتاط با توجه به برخی از زمینه بهداشت نگرانی از denny's اما او احساس امن تر در حال حاضر بیرون آمدن به انجام کارهایی مانند وکیل مدافع رویداد.

"ما هنوز هم با پوشیدن ماسک فقط به احترام هر کس دیگری صرف نظر از آنچه در فاز ما در" دنی LaRue گفت. "اما ما به دنبال به جلو به انجام تمام چیزهایی که ما استفاده می شود به انجام."

این Lamarches با داشتن یک انفجار. هر دو در دهه هفتاد رولاند Lamarche گفت: آنها باقی مانده بود بسیار محتاط در سراسر قرنطینه تنها با پیاده روی شبانه در مرکز شهر به نگه داشتن آنها را در رفتن. اما حتی در سراسر شش پا از فاصله اجتماعی رولاند گفت: به سادگی در اطراف افراد دیگر بود "مفید برای روح خود را."

"این است که ما جشن" رولاند گفت.

همسرش کاتلین بیان همان احساسات امداد پس از یک دوره طولانی از انزوا.

"ما بسیار خوشحال هستیم و به طور رایگان به بیرون می آیند به احساس امن و راحت بیرون می آید" کاتلین Lamarche گفت: اشک اشک در چشم او. "این یک بخش ضروری از بودن من از هر کس بودن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب