جان شیپلی: بیایید لذت بردن از 2020 فصل بیس بال برای آنچه در آن است

شصت و بازی ها interleague بازی گسترش برگشتی. بیس بال است که در مورد به دست آوردن ساخته شده برای تلویزیون های ن

توسط NASERINEWS در 10 تیر 1399

شصت و بازی ها interleague بازی گسترش برگشتی. بیس بال است که در مورد به دست آوردن ساخته شده برای تلویزیون های نجومی آن را سزاوار یک bonkers سری واقعیت به جزر و مد ما بیش تا زمانی که طبیعت اجازه می دهد تا ما را مت.

"ببر پادشاه" مجذوب امریکا به عنوان coronavirus همه گیر محکم گرفتن آن در بهار گذشته ، شاید این ersatz فصل بیس بال را شکاف به حالت عادی با یک فصل خواهد بود که چیزی جز عادی: منطقه ای برنامه جهانی DH فوق العاده نوبت است که با شروع یک دونده در دوم.

یکی می تواند بشنود ملی وله در حال حاضر:

"اتباع واشنگتن ضرب و شتم شانس را به نفع خود جهانی اول سری عنوان, اما می توانید آنها را ضرب و شتم COVID-سرند upstarts از میامی بدون دو تا از قهرمانی خود قهرمانان؟"

آن را فقط به اندازه کافی احمق به کار به اندازه کافی متفاوت به آنچه در آن است: fugazi.

مختصر از اردوگاه های آموزشی راه اندازی مجدد شروع می شود در این آخر هفته و بازی انتظار نمی رود برای شروع تا زمانی که این آخر هفته در ماه ژوئیه اما درام آغاز شده دوشنبه هنگامی که یک تعداد انگشت شماری از لیگ بازیکنان شروع به رها کردن. آن را بر خلاف ویلیام هولدن انداختن "The Guns of Navarone" از آنجا که پول به اندازه کافی خوب نیست اما با یک طرف از "خوب من هم نمی خواهم به خانواده ام بیمار است."

تا کنون هیچ کدام از این بازیکنان شده اند دوقلوها مینه سوتا که مشروع شانس خود را برای برنده اول ستاره جهان سری تاسف twist of fate برای بازار تشنه حذفی موفقیت است.

"مردم خواهد بود سریع به می گویند در برخی از راه های است که آن را عادی سال است. البته این یک حالت عادی سال, همه ما می دانیم که" دوقلوها مدیر Rocco Baldelli روز دوشنبه گفت:. "اما چه چیزی شما را ببینید برخی از خیلی چیزهای سرد و برخی از چیزهایی که خواهد بود بسیار به یاد ماندنی است. و این یک چالش از ما به طور معمول استفاده می شود.

"بنابراین اگر ما می خواهیم به این استدلال که این یک نمونه نجومی و باید وجود داشته باشد یک ستاره بعد از این سال است که در واقع خوب است. که خوب است. اما هر تیم می آید در اینجا و پیدا کردن یک راه برای مقابله با این همه سختی تمام بازیکنان است که پیدا کردن یک راه برای مقابله با سختی و هنوز هم بیرون رفتن وجود دارد و آماده و انجام, که یک چیز به یاد داشته باشید به عنوان به خوبی."

سنگ اشتباه است, اما از آن خواهد شد یک تنظیم; نه به این دلیل که فصل را کوتاه و برخی از بازیکنان گم خواهد شد اما از آنجا که این قوانین موقت. در حالی که آن را هوشمند برای بیس بال به آغوش غیر عادی طبیعت فصل آن نیاز به مراقب باشید.

بله جهانی DH حس می کند به دلیل منطقه ای interleague بازی اما آن را احتمالا گام نهایی در بیس جنگهای صلیبی به کشتن دو سوئیچ قربانی bunts و پایگاه های دزدیده شده. و در حالی که بازیکنان به ناچار در قرنطینه می شود و پس از تست مثبت پانسمان آنها را مانند غرب قانون شکنان و ساخت آنها را به نشستن در "شهر زندان" در طول بازی بی مزه است.

بدتر هنوز,: شروع فوق العاده-نوبت با خرج کردن-دونده در پایه دوم و جایگزینی سنتی اواسط فصل همه ستاره با "شکستن حتی نقطه." هیچ یک از آن است که به خصوص موفق باشید.

در سمت به علاوه این امر می تواند سرگرم کننده برای دیدن اگر می گویند مایک ماهی قزل آلا می تواند ضربه .400 برای 60 بازی یا میگوئل سانو می توانید یک فصل کامل. یکی امیدوار برت Blyleven ادامه خواهد داد برای سرگرم کردن دوقلوها طرفداران خود را با محافل جایگزین طرفداران خوش شانس با صحنه اش عالی ترین نفخ شکم.

"من بدین وسیله دایره آب چشمه در کنار رسانه های آسانسور."

بله این می تواند همه حق است. و به عنوان دوقلوها' مدیر یادداشت و آن را نمی خواهد بود آسان برای یک تیم به موفقیت حرکت همه گیر آسیب و قوانین جدید از 60 بازی فصل را به نفع خود قهرمانی.

اگر ما قبول 2020 فصل برای آنچه در آن است و آنچه در آن نیست و باید آن را سرگرم کننده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن