کوتاه MLB پیش نویس را ایجاد فهرستی logjam برای تیم کالج

لس آنجلس خود را ورزش نمی خواهد بازگشت به اکشن, تا ماه فوریه آینده اما پیامدهای از coronavirus بحران در حال حاض

توسط NASERINEWS در 9 خرداد 1399

لس آنجلس خود را ورزش نمی خواهد بازگشت به اکشن, تا ماه فوریه آینده اما پیامدهای از coronavirus بحران در حال حاضر بیس بال کالج مربیان نیروبخش برای یک برنامه به طور بالقوه لرزه ای تاثیر است.

معمولا دانشگاه بیس بال به عنوان یک رودخانه اتصال آماتور و حرفه ای رتبه گذر گاه بازیکنان به MLB باشگاه در یک جریان ثابت. اما زمانی که لیگ در یک اقدام بی سابقه هزینه-صرفه جویی در حرکت کوچک 2020 MLB پیش نویس از 40 دور به پنج این بود که اگر عجله ساخته شده سد تا به حال به طور ناگهانی مسدود کل سیستم.

در آن زمان دو رویداد روز به پایان می رسد ژوئن 11, تنها کسری از پیش نویس واجد شرایط دانشگاه و دبیرستان چشم انداز ارائه خواهد شد حرفه ای قرارداد. بقیه خواهد بود backlogged در یک مخزن استعداد تهدید به سیل کالج بیس بال با بازیکنان بیشتر از آن طراحی شده است که مسئولیت رسیدگی به.

"در تصویر بزرگ آن چیزی است که ما هرگز محاسبه شده و یا آماده برای" UCLA مربی John Savage گفت: "بسیار سیال ما در حال تغییر ما فهرست و به نظر می رسد از آن به معنای واقعی کلمه روز به روز. آن می تواند منجر به سردرگمی جرم در اینجا در یک ماه یا بیشتر."

مشکل این است که منحصر به فرد به بازی بیس بال, تنها NCAA ورزشی که عمده لیگ برتر به شدت تغییر آن کار پیش نویس این تابستان. حتی در شرایط عادی مدیریت دانشگاه, فهرست اسامی است "پوسته بازی" USC مربی Jason گیل گفت: وادار کردن مربیان به ثبت نام در کلاس های استخدام سال قبل از دانستن چگونه بسیاری از پیش نویس-بازیکنان واجد شرایط (نوجوانان و 21 ساله رشته) ممکن است تدوین و به امضا رسید.

اضافه کردن در یک سال 2020 پیش نویس یک هشتم طبیعی آن طول و ناچیز $20,000 جایزه امضای کلاه برای undrafted بازیکنان و "تمام کسانی که پیش بینی می گرفتن و خراب در سراسر کشور" گیل گفت. "در بسیاری از لایه." این logjam تورم خواهد شد و حتی بزرگتر به دلیل NCAA اجازه خواهد داد تا سال 2020 سالمندان در بهار ورزش به بازگشت در سال 2021.

بالونی کالج, فهرست اسامی می تواند کشش برنامه های منابع نازک است. حد 11.7 بورسیه در هر تیم است و نمی رود به تغییر حتی اگر پول کمک هزینه تحصیلی اختصاص داده شده برای ورودی سال اول ممکن است به جای رفتن به بازگشت بازیکنان. پر ازدحام بازار نقل و انتقالات می تواند بیش از تقاضای بالقوه خروج برخی از بازیکنان با هیچ جایی برای رفتن.

و اگر NCAA نیست و تنظیم دقیق آن فهرستی از قوانین که در حال حاضر کلاه بیس بال تیم در 35 بازیکن و اجازه می دهد تنها 27 برای دریافت پول کمک هزینه تحصیلی بسیاری از مربیان می تواند مجبور به کاهش بازیکنان فقط به باقی می ماند roster-سازگار است.

"وجود دارد هیچ راهی برای اکثریت ما می توانید زیر 35," گیل گفت. "وجود دارد رفتن به برخی از تماس های تلفنی است که باید ساخته شده به خانواده های که در حال رفتن به مایه تاسف است."

گیل و وحشی اعتقاد دارند برنامه های خود را خواهد شد بیش از 35-مرد فهرستی حداکثر تنها تعداد انگشت شماری از بازیکنان بسته به اینکه چگونه این پیش نویس می لرزد. اما آنها می دانند که دیگر مدارس می تواند به صورت فهرست اسامی به عنوان بزرگ به عنوان 45 یا 50 سال آینده.

"شما می توانید تصور کنید پسر شما گرفتن یک تماس در ماه ژوئیه پس از آنها بوده ام و متعهد به مدرسه به مدت سه سال و امضا ملی نامه ای از قصد بازگشت در ماه نوامبر — که نه تنها آنها نیست که یک بورس تحصیلی, اما آنها لازم نیست که یک نقطه که در تیم گفت:" کریگ Keilitz مدیر اجرایی آمریکایی بیس بال مربیان کانون صادر شده است که توصیه هایی که NCAA به طور موقت چشم پوشیدن 35-مرد فهرستی از کلاه و افزایش حداکثر تعداد دانش-بازیکنان واجد شرایط از 27 تا 32.

Keilitz ادامه داد: "منظورم این است که واقعیت مگر اینکه ما را در این تغییر است."

ایالتی آریزونا مربی تریسی اسمیت تکرار مشابه وخیم پیش بینی.

"اگر (NCAA) می گوید:" ما در حال رفتن به انجام هر کاری,' شما در حال رفتن به یک مقدار عظیم از بچه ها وارد NCAA (انتقال) پورتال در این پیشنهاد از مربیان" اسمیت گفت. "این چیزی است که ما در حال تلاش برای دریافت NCAA به عنوان مربیان گروه به درک. اگر شما برخی از تسکین قانونگذاری وجود دارد در حال رفتن به کودکان و نوجوانان اجرا از فهرست اسامی را از طریق هیچ گسل از خود را دارند."

انتظار در ورزش است که NCAA را تایید ABCA را پایه پیشنهادات. اما پس از NCAA بخش شورای شکست خورده به آدرس هر بیس بال مسائل مربوط به مدیریت طی آخرین ملاقات مه 20, اولین که تغییر حکومت را می توان در نظر گرفته شده است که در شورای بعدی نشست ژوئن 17 — شش روز پس از پیش نویس تکمیل شده است.

"بیس بال کالج نیاز به وضوح گفت:" کندال راجرز co-سردبیر D1Baseball.com. "شما می توانید دور با رای گیری در این هفته گذشته است. اما اگر شما در حال رای دادن در فهرست مسائل ژوئن 17, شما در حال رفتن به یک مقدار زیادی از کودکان و نوجوانان و بسیاری از مربیان در برزخ منجر به مدرسه."

تغییر حکومت نمی خواهد پاک کردن همه عوارض ، راجرز انتظار انتقال پورتال که او گفت: در حال حاضر دیده می شود 1,000 کسانی از ماه ژانویه به "منفجر زمانی که پیش نویس است" — به خصوص اگر بیشتر مدارس از بین بردن خود را از بیس بال برنامه به عنوان بولینگ سبز و کتل فالز بود این ماه.

تاریخ و دانشگاه ایستاده بود و به یک بانی خیر از کوتاه پیش نویس و بخش 1 logjam. دبیرستان بازیکنان که انتظار می رود پیش نویس و امضا پس از دور پنجم می تواند در یک تاریخ و کالج می شود و پیش نویس واجد شرایط در 2021. اگر حضور آنها در چهار سال آنها را نمی شود پیش نویس واجد شرایط تا 2023.

در عین حال راجرز گفت: "وجود دارد در حال رفتن به یک مقدار زیادی از کودکان و نوجوانان است که در نهایت نیاز به قطع خود cleats و نه بازی بیس بال. وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از فرصت های شغلی به پایان رسید."

وفادار upperclassmen نقش بازیکن باید چند گزینه هستند چرا که آنها بیش از حد قدیمی برای انتقال به کالج نیست و بعید است به دلخواه توسط برنامه های دیگر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"در حال اجرا جوانان و سالمندان آن را فقط پسر آه پسر" Savage گفت: در از دست دادن برای کلمات. "این چیزی است که من ترس است."

کالج, بیس بال می تواند در دراز مدت از یک کاهش می یابد و انتظار می رود پیش نویس جزئی لیگ انقباض. اما وجود خواهد داشت در کوتاه مدت هزینه برای اولین بار است که تاثیر می گذارد تقریبا هر بازیکن مربی و برنامه.

"پوشش نقره ای به کل این دیوانگی (که آن) می تواند همه چیز را تغییر دهید برای بهتر شدن برای کالج, بیس بال, چه کسی می داند؟" Keilitz گفت. "اما من آرزو می کنم ما باید برای رفتن را از طریق آن."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن