QMJHL برنامه Oct. 1 بازگشت با درصد معینی از تماشاگران

DRUMMONDVILLE, QUE.—کبک عمده تاریخ لیگ هاکی کمیسر ژیل Courteau می گوید لیگ در حال برنامه ریزی برای بازی کامل 6

توسط NASERINEWS در 14 خرداد 1399

DRUMMONDVILLE, QUE.—کبک عمده تاریخ لیگ هاکی کمیسر ژیل Courteau می گوید لیگ در حال برنامه ریزی برای بازی کامل 68-بازی فصل در 2020-21 با "یک درصد خاصی از تماشاگران" در می ایستد.

Courteau از اعلام روز سه شنبه در یک کنفرانس ویدئویی و گفت: مسابقات لیگ مطلع چهار استانی که در آن عمل می کند — کبک, Nova Scotia Prince Edward Island و نیوبرانزویک — از قصد خود برای شروع فصل در Oct. 1.

فصل معمولا در اواخر ماه سپتامبر.

Courteau گفت: لیگ در حال نهایی بازگشت-به-بازی برنامه و طرح احتمالی با "تضمین مطلق" است که بهداشت عمومی بخشنامه ها دنبال خواهد شد.

Courteau اضافه شده است که او با اعتماد به نفس است که برخی از طرفداران خواهد بود مجاز برای حضور در بازی به عنوان استان ادامه به سهولت محدودیت در جای خود قرار داده چرا که از COVID-19 بیماری همه گیر.

چند QMJHL تیم منتشر شد اظهارات پس از QMJHL اعلام اذعان بازگشت به عمل خواهد بود مشروط بر سلامت پروتکل در محل در آن زمان است.

"در حالی که این یک امتیاز مثبت اعلام برای همه ما که به دنبال به جلو به بازگشت به Eastlink مرکز ما به طور کامل درک ضرورت انطباق با ما استانی دولت و رئیس بهداشت عمومی دفتر همراه با اهمیت ادامه, فیزیکی, فاصله," شارلوت نشینان گفت: در یک نسخه.

این QMJHL و دو نفر دیگر عمده-junior leagues under the کانادا هاکی لیگ چتر — انتاریو لیگ هاکی و غرب لیگ هاکی — به حال خود 2019-20 فصل برش های کوتاه با توجه به همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن