پول خود را: 2020 انتخابات و منابع مالی خود را

اکنون که نامزدهای نزدیک به مجموعه انتخابات فصل در نوسان کامل است. حتی بیشتر از حد معمول ما فیلدینگ تعداد زیادی

توسط NASERINEWS در 13 اردیبهشت 1399

اکنون که نامزدهای نزدیک به مجموعه انتخابات فصل در نوسان کامل است. حتی بیشتر از حد معمول ما فیلدینگ تعداد زیادی از تماس های تلفنی از مشتریان نگران چه تاثیر را در امور مالی خود را.

بروس Helmer و میخ Webb

این یک سوال عادلانه است. پس از همه مقامات منتخب پتانسیل را دارند که تاثیر خود را پس انداز مالیات و سرمایه گذاری از طریق سیاست. وجود دارد یک تیز تقسیم از نظر نحوه رسیدگی به کروناویروس بازگشایی که به نظر می رسد به سقوط در خطوط حزبی. در اینجا برخی از مشاوره برای نگه داشتن سر سطح به عنوان ما وارد 2020 گرداب.

نترسید نتایج

آسان تر از انجام گفت ما می دانیم. این واقعیت است که اکثر مردم بسیار پرشور در مورد نامزد خود و بخشی از آن است زیرا آنها بر این باورند نامزد خود را در مورد بهتر نتایج اقتصادی.

اما این مهم است به یاد داشته باشید که پس از هر انتخابات در حدود نیمی از کشور است که با نتایج خوشحال و نیمی ناراضی است. در طول تاریخ زمانی که یک جمهوری خواه است که رئیس جمهور منتخب بازار به طور کلی انجام این کار به خوبی در طول سال از انتخابات. هنگامی که یک دموکرات است, انتخاب, بازار تمایل به انجام بهتر در سال افتتاح. علاوه بر این داده های تاریخی نشان می دهد که رشد بازار در طول زمان بدون در نظر گرفتن که نشسته در دفتر بیضی.

هر دو طرف می خواهند اقتصاد در عمل

شما در حال رفتن به خواندن بسیاری از مقالات در مورد چگونه این یا آن نامزد را در مورد مالی خراب کردن. فراموش نکنید که این تئوری های توطئه است. آن است که در جهت منافع همگان, دموکرات, جمهوریخواه و هر کس در این میان به اقتصاد در حال حرکت به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است.

شما می شنوید زیادی در مورد چگونگی این بازار محکوم به فنا هستند از مردمی که می خواهند به نفع خود رای خود را. برخی ممکن است پیش بینی سقوط بازار سهام در سال 2007. آنچه آنها به شما بگویم این است که آنها پیش بینی رکود اقتصادی در سال 2014 و 2016. آنچه که شما هرگز شنیده از آن ؟ چرا که آنها هرگز اتفاق افتاده است.

یک متوقف تماشای مناسب است دو بار در روز. اگر مردم واقعا می دانستم که زمانی که بازار سهام شد و رفتن به سقوط آنها می تواند ثروت. افرادی که می خواهید برای تولید فشار با ترساندن سرمایه گذاران. رای وجدان خود را نادیده بگیرید روز قیامت prognosticators.

نگاه به گذشته نوسانات موقت

آسان تر از انجام گفت, در حال حاضر, اما شما باید برای نگه داشتن چشم خود را بر روی اهداف دراز مدت خود را. اگر شما سرمایه گذاری در ارتفاع قبلی بازار گاو نر در سال 2007, شما به احتمال زیاد دیدم از دست دادن مهم در سال متعاقب آن. و اگر شما به فروش می رسد و حمایت از بازار شما به احتمال زیاد متوجه ضرر و زیان آن را در تمامیت خود. اگر شما برگزار شد و سوار کردن طوفان و شما به احتمال زیاد در حال حاضر به خوبی پیش رو است.

بازارهای نمی مانند نوسانات و آنها قطعا نمی مانند بیماری های همه گیر اما آنها مانند زمان. تلاش برای سرمایه گذاری به منظور زمان خرس و گاو بازارهای ماموریت یک احمق است. که بلافاصله پس از انتخابات 2016 سهام به طور خلاصه در سقوط تنها به سرعت رالی. بسیاری از ضرر و زیان ما را دیدم در شروع coronavirus شده جبران میشود.

استراتژی با اهداف در ذهن

سرمایه گذاری نیست در مورد ساختن پول در حال حاضر. آن را در مورد داشتن پول زمانی که شما به آن نیاز دارید. ما نمی دانیم چه تاثیر این یا آن انتخابات را در سرمایه گذاری. اما ما نمی دانیم که مالیات اجتناب ناپذیر و مهم است که به طور متنوع به منظور به حداقل رساندن نیش IRS را بیرون می کشد از ما پس انداز بازنشستگی.

بهترین پادزهر برای وحشت بیش از نتایج انتخابات این است که یک استراتژی بلند مدت است. هدف مالیات و دارایی تنوع. درک خود را از سطوح خطر در نور از وقتی که و چگونه شما می خواهید به بازنشسته. این کلید به سرمایه گذاری در انتخابات شود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب