دیوان عالی نوار اوکلاهما باقی مانده قبیله ای رزرو - Thu, 09 Jul 2020 PST

واشنگتن — دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که یک تکه بزرگ از شرق اوکلاهما باقی می ماند, آمریکا, هند, رزرو, تصمیم گ

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

واشنگتن — دیوان عالی کشور حکم پنج شنبه که یک تکه بزرگ از شرق اوکلاهما باقی می ماند, آمریکا, هند, رزرو, تصمیم گیری است که دولت فدرال و مقامات هشدار داده اند می تواند پرتاب اوکلاهما به هرج و مرج.

دادگاه 5-4 تصمیم, نوشته شده توسط عدالت نیل Gorsuch بدان معنی است که اوکلاهما دادستان فاقد اقتدار به دنبال پرونده های جنایی در برابر آمریکا متهم در بخش هایی از ایالت اوکلاهما که شامل بسیاری از Tulsa, دومین شهر بزرگ.

"امروز ما پرسید که آیا زمین این معاهدات وعده داده شده باقی می ماند رزرو هند برای مقاصد جنایی فدرال قانون است. زیرا کنگره است گفت: در غیر این صورت ما دولت را به آن کلمه" Gorsuch نوشت: در یک تصمیم پیوست توسط دادگاه اعضای لیبرال.

به حکم دادگاه کست شک در صدها نفر از اعتقادات برنده محلی دادستان. اما Gorsuch پیشنهاد خوش بینی.

"در رسیدن به نتیجه گیری ما در مورد آنچه که قانون خواسته های ما امروز ما نه تظاهر به پیش بینی آینده و ادامه ما به خوبی آگاه از این پتانسیل برای هزینه و درگیری در اطراف مرزهای اداری و قضایی به خصوص آنهایی که رفته اند, ن برای مدت طولانی. اما معلوم نیست چرا بدبینی باید حکومت بعد. با گذشت زمان اوکلاهما و آن قبایل ثابت کرده اند آنها می توانند با موفقیت با هم به عنوان شرکای," او نوشت.

مورد استدلال با تلفن در مارس به دلیل coronavirus همه گیر حول یک درخواست تجدید نظر توسط یک آمریکایی هندی که مدعی دولت دادگاه تا به حال هیچ قدرت به سعی کنید او را برای ارتکاب جرم در رزرو زمین که متعلق به Muscogee (نهر) ملت.

رزرو یک بار شامل 3 میلیون هکتار از جمله بسیاری از تولسا.

دیوان عالی کشور با هشت قضات مصرف بخش موفق به رسیدن به یک تصمیم ترم آخر هنگامی که آن را بررسی فدرال تجدید نظر حکم دادگاه در یک مورد جداگانه است که انداخت از دولت قتل محکومیت و حکم اعدام. در آن صورت دادگاه تجدید نظر گفت: جرم و جنایت رخ داده در زمین اختصاص داده شده به قبیله قبل از اوکلاهما شد دولت و کنگره هرگز به وضوح حذف نهر ملت رزرو ایجاد آن در سال 1866.

مورد قضات تصمیم گرفت پنج شنبه درگیر 71 ساله Jimcy McGirt که محکومیت 500 سال حبس برای مزاحم یک کودک است. Oklahoma state دادگاه را رد کرد و استدلال خود را که در مورد او تعلق ندارد در اوکلاهما دادگاه و دادستان فدرال باید به جای رسیدگی به این پرونده است.

McGirt به طور بالقوه می تواند دوباره در دادگاه فدرال به عنوان می تواند پاتریک مورفی بود که به جرم کشتن یک شخص قبیله عضو در سال 1999 و به مرگ محکوم کرد. اما مورفی خواهد نه چهره مجازات اعدام در دادگاه فدرال برای یک جرم و جنایت که در آن دادستان گفت: او مثله قربانی و چپ او را به خونریزی و مرگ در کنار جاده های کشور حدود 80 مایلی جنوب شرقی تولسا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن