تیم های لیگ برتر آماده شدن برای راه اندازی مجدد با تمرین بازی در استادیوم

لندن—منچستر یونایتد چلسی و آرسنال در میان باشگاه که به شدت آماده سازی برای لیگ برتر بازگشت با برگزاری تمرین و

توسط NASERINEWS در 18 خرداد 1399

لندن—منچستر یونایتد چلسی و آرسنال در میان باشگاه که به شدت آماده سازی برای لیگ برتر بازگشت با برگزاری تمرین و مسابقات در روز شنبه.

باشگاه در حال تلاش برای ساخت تا بازیکنان تناسب اندام و همچنین به عنوان استفاده می شود به بازی بدون طرفداران قبل از لیگ رزومه ژوئن 17, پس از 100 روز تعلیق به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

لیگ نیز روز شنبه اعلام کرد که دور ششم COVID-19 تست 1,195 بازیکنان و کارکنان در سراسر 20 باشگاه های پنج شنبه و جمعه تولید هیچ مثبت.

آرسنال خواهد بود که در عمل در شب اول دور برگشت به منچستر سیتی, میزبانی ردیف دوم سمت چارلتون در ورزشگاه امارات. ادی Nketiah به ثمر رساند کلاه ترفند در 6-0 به پیروزی توپچی ها با جلو اتلتیک بیلبائو و Alexandre Lacazette همچنین توری.

منچستر یونایتد که نقش تاتنهام در آن بازگشت ژوئن 19, صحنه یک بازی بین اعضای تیم اول تیم ملی و بازی در اولدترافورد در روز شنبه.

ایالات مدیر اوله گونار Solskjaer خواهد شده اند به خصوص با خوشحالی به دیدن مارکوس Rashford و پل پوگبا در عمل پس از جفت صرف یک دوره پایدار از طریق آسیب قبل از فصل بودن به حالت تعلیق درآمد. بازیکنان سوار به ورزشگاه در بازی کیت و مسابقه داوری توسط مربی تناسب اندام چارلی اوون.

چلسی نیز میزبانی یک بازی دوستانه بین خود بازیکنان در استمفورد بریج. بلوز در حال حاضر اشغال چهارم نقطه در مبارزه برای لیگ قهرمانان صلاحیت سه نقطه روشن از ایران و از سر گرفته خواهد کمپین برابر استون ویلا 21 ژوئن.

مدیر فرانک لمپارد و کارکنان مربیگری خود عمل کرده و به مقامات برای بازی که دیدم تیم ملی تقسیم و فصل خود را در خانه و دور کیت.

ویلا که دو امتیاز از ایمنی در نبرد سقوط یک بازی دوستانه در برابر وست برومویچ که ردیف دوم مبارزات انتخاباتی است که با توجه به رزومه در اواخر این ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن