جریان در تقاضا: طاووس struts به جریان جهانی با اصل و عمیق فروشگاه - سه شنبه, 16 Jul 2020 PST

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان. بالا جریان برای هف

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

چه جدید در صفحه اصلی مشاهده ویدئو در تقاضا و Netflix و آمازون نخست Hulu و دیگر خدمات جریان.

بالا جریان برای هفته

طاووس, جدید, جریان, خدمات از NBC Universal قبلا در دسترس تنها به Comcast مشتریان راه اندازی گسترده ای را برای هر کس در این هفته با ترکیبی از, اصلی, برنامه, ضربه فیلم های هالیوود کلاسیک و محبوب تلویزیون نشان می دهد از 40 سال گذشته علاوه بر NBC اواخر شب نشان می دهد بحث (ساخته شده در دسترس از سه ساعت زودتر از کابل) و اخبار برنامه نویسی.

در میان اصلی را نشان می دهد debuting در حال "دنیای جدید شجاع" (و نه امتیاز) dystopian درام علمی تخیلی بر اساس آلدوس هاکسلی رمان و بازیگران Alden Ehrenreich و Jessica Brown Findlay, و, انگلیسی, سری رمز و راز "ضبط" (not rated) با Holliday Grainger و Callum ترنر (تمام قسمت های موجود در راه اندازی) به علاوه بچه ها را نشان می دهد "جورج کنجکاو" و "والدو" و فیلم اصلی "روان 2: Lassie Come Home" (not rated) که reunites بازیگران ایالات متحده آمریکا سری "Psych."

عمیق فروشگاه شامل NBC کمدی ("30 راک" "پارک ها و تفریح" "به سلامتی" "شنبه شب زنده") و درام ("قانون و نظم" و "Chicago Fire" و spinoffs), پارامونت "یلوستون" , انگلیسی, درام, "Downton Abbey" SyFy است "Battlestar Galactica" پی اس را "Ray Donovan," و جهانی عکسو فیلم از "The Bourne Identity," "پارک ژوراسیک" و "سریع و خشمگین" فیلم های هیچکاک "پرندگان" و اصل "فرانکشتاین."

بینندگان می توانید یک نسخه رایگان با تبلیغات محدود و برنامه نویسی و یا اشتراک به گسترش حق بیمه نسخه با تبلیغات (5 دلار در ماه) و یا بدون (10 $/ماه). Xfinity مشتریان دریافت یک معامله بهتر. طاووس خواهد شد در دسترس از طریق اپل و سیستم های آندروید به همراه ایکس باکس و برخی از تلویزیون های هوشمند اما هنوز در دسترس نیست در Roku یا Amazon Fire دستگاه. بازدید peacocktv.com برای اطلاعات بیشتر.

"لعنت: فصل 1" (و نه امتیاز) اقتباس از مصور بزرگسالان جوان رمان توسط فرانک میلر و تام ویلر جدید در افسانه شاه آرتور از دیدگاه یک زن جوان که تبدیل به بانوی دریاچه. کاترین لانگفورد ستاره با Gustaf Skarsgård, Peter Mullan و دوان ترل به عنوان جوان آرتور (Netflix).

"SNL" آلوم Sasheer Zamata ستاره در "آخر هفته" (2019, R) یک کمدی رمانتیک در مورد یک مبارزه کمدین که تعطیلات پیچیده است با ورود سابق او (تن بل) و دوست دختر جدید خود را (آمازون نخست تصویری و Hulu).

Pay-Per-View / ویدئو در تقاضا

یک زن جوان (Otmara ماررو) بازیابی از jilted با سفر به یک کابین از راه دور در "Clementine" (2020, امتیاز داده نشده) رویایی درام عاشقانه با یک لبه تریلر روانی.

Debuting مستقیم به VOD است "خاک موسیقی" (2020, امتیاز داده نشده) یک درام عاشقانه با کلی مک دونالد و گرت هدلند در چشم انداز غربی استرالیاو "نقاشی پرنده" (جمهوری چک, 2019, امتیاز داده نشده با زیرنویس) یک وحشی خسته کننده هولوکاست درام شامل Harvey Keitel و Stellan Skarsgard که قطبی مخاطبان در 2019 جشنواره فیلم ونیز.

Netflix

زن (Nia Long) دارای پرت کردن با یک دوست قدیمی (Omar Epps) در ویژگی های هیجان انگیز کشنده"امر" (2020, امتیاز داده نشده) که آغاز بکار به طور مستقیم به Netflix بکشد.

کایرا نایتلی و Matthew MacFadyen ستاره در "Pride & Prejudice" (2005 ص) هوشمند و شوخ و ظریف اقتباس از جین آستن رمان کلاسیک.

داستان واقعی: محدود سری "کسب و کار مواد مخدر" (2020, امتیاز داده نشده) به نظر می رسد پیچیده اقتصاد از شش مواد غیرقانونی. نیز جدید است مستند "پدر سرباز پسر" (2020, R) که به شرح زیر سفر زخمی سرویسکار و تنها پدر به آشتی با فرزندان خود (با تاخیر از ماه ژوئن).

جریان تلویزیون: Offbeat رمز و راز قتل سری "در تاریکی: فصل 2" (2202 TV-14) می رسد از CW. همچنین جدید: سری قبل "تصمیم پوست قبل و بعد از: فصل 1" (و نه امتیاز); سری واقعیت "هند خواستگاری: فصل 1" (ما/هند رتبهدهی نشده است).

بین المللی سینما: Virginie Ledoyen و Marie-Josée Croze ستاره در "مادر" (فرانسه 2018 و نه امتیاز با زیرنویس) یک کمدی رمانتیک در مورد دوستان در 40s خود را که پرتاب با مردان جوان در حالی که در تعطیلات. همچنین جدید: "Funan" (فرانسه 2018 نه امتیاز) یک انیمیشن, درام, درباره مادر در جستجوی او 4 سال در 1970s کامبوج; "بازیکنان" (2020 ایتالیا نه امتیاز با زیرنویس), اپیزودیک کمدی در مورد مردان بی مهارت از طریق روابط عاشقانه.

بین المللی تلویزیون: نوجوان, هیجان انگیز "بوسه بازی: فصل 1" (برزیل نه امتیاز با زیرنویس) به پیروی از گسترش یک بیماری مرموز در یک روستایی دبیرستان.

ایستاده: "Urzila کارلسون: Overqualified بازنده" (2020, امتیاز داده نشده).

آمازون نخست VideoJesse آیزنبرگ و Imogen Poots یک زن و شوهر به معنای واقعی کلمه به دام افتاده در حومه پیچ و خم از خانه های یکسان و خیابان های سورئال رمز و راز "Vivarium" (2020, R).

"غیابی: Season 3" طول می کشد در سفر دچار آسیب های روانی مامور اف بی آی (افراد סמבול) در یک مسیر جدید است.

مجموعه ای از تلفن های موبایل کلاسیک از تولید Samuel Goldwyn جدید است در این ماه از جمله قرن 19 درام "Barbary Coast" (1935) با میریام هاپکینز و Edward G. Robinson; "Come and Get It" (1936) با ادوارد آرنولد و فرانسیس کشاورز; William Wyler جایزه اسکار-نامزد دریافت جایزه "بن بست" (1937) با سیلویا سیدنی و همفری بوگارت; قبل از کد درام "را محکوم کرد!" (1929) و "Cynara" (1932) با Ronald Colman; کمدی "تعجب مرد" (1945) و "یک آهنگ متولد شده است" (1948) با Danny Kaye.

Hulu

"بقیه از ما" (2019 نه امتیاز) ستاره Heather Graham and Jodi Balfour به عنوان مادران مجرد در پشت سمت چپ (در جهات مختلف) توسط همان مرد است.

"من ساینتولوژی فیلم" (2015, امتیاز داده نشده) نمودار فیلمساز Louis Theroux تلاش برای بررسی مرموز کلیسای ساینتولوژی.

بین المللی تلویزیون: از کره جنوبی می آید قانونی درام "خاطرات یک دادستان: فصل 1" (با زیرنویس) و درام عاشقانه "جستجو: WWW: فصل 1" (با زیرنویس) مجموعه ای در جهان رقابتی توسعه وب.

HBO Max

کودک سابق ستاره و به اشتراک گذاری تجارب خود را در مستند "شوهای کودکان و نوجوانان" (2020, TV-MA). مدیر الکس زمستان بود و یک بازیگر کودک خود و او مصاحبه, Wil Wheaton, Milla Jovovich, Evan Rachel Wood, Henry Thomas, تاد پل مارا ویلسون و دیانا سرا کری بود که فیلم سکوت سوپراستار کودک پگی و به عنوان یک فرد بالغ مبارزه برای حمایت از بازیگران کودک.

امیلیا کلارک و هنری گولدینگ ستاره در "آخرین کریسمس" (2019 PG-13), یک عاشقانه کمدی با الهام از George Michael آهنگ (HBO حداکثر و همه HBO سیستم عامل).

"Foodie عشق: فصل 1" (2019, اسپانیا, امتیاز داده نشده با زیرنویس) از فیلمساز Isabel Coixet می رسد از HBO اروپا; تمام هشت قسمت در جریان است.

سری واقعیت "خانه هو: فصل 1" (2020, امتیاز داده نشده) به شرح زیر ویتنام-خانواده آمریکایی که شد یک مهاجر داستان موفقیت.

بچه ها: "Smurfs: فصل 1" (2020, TV-G) ری بوت ضربه سری متحرک.

دیگر جریان

درام "P-دره: فصل 1" (TV-MA) شرح زندگی زنان کارگر در یک باشگاه در می سی سی پی دلتا شهر تبدیل نوع در اطراف برای دیدن کار خود را از چشم انداز. این ایجاد شده توسط نمایشنامه نویس Katori سالن و امکانات یک تخته سنگ از زنان مدیران. قسمت های جدید هر یکشنبه (مهندس).

یک زن و شوهر ثروتمند تلاش برای یک نوزاد استخدام یک جانشین با سایه گذشته در اسکاتلند, هیجان انگیز "لانه: فصل 1" (و نه امتیاز). دو قسمت در دسترس; قسمت جدید روزهای دوشنبه (بلوط تلویزیون).

Laura Carmichael and Jessica De Gouw بازی زنان باردار با مواد منفجره اسرار در استرالیا, هیجان انگیز "اسرار او را نگه می دارد: فصل 1" (و نه امتیاز) (Sundance در حال حاضر).

سیاه و حومه خانواده تلاش برای غلبه بر یک عاطفی از دست دادن "امواج" (2019, R) یک درام مستقل از برنده جایزه فیلمساز Trey ادوارد Shults (پی اس در هر زمان).

18-فیلم مجموعه "ازدواج داستان" طول می کشد در مشکل اتحادیه های کارگری از Ida Lupino را به طور غیر منتظره دلسوز "این مرد دو زنه" (1953) و سمی "who's Afraid of Virginia Woolf?" (1966) با الیزابت تیلور و ریچارد برتون به اینگمار برگمن را نقطه عطفی "صحنه هایی از یک ازدواج" (سوئد سال 1973 PG با زیرنویس) در هر دو تئاتر و دیگر TV miniseries نسخه و برنده جایزه اسکار "جدایی نادر از سیمین" (ایران در سال 2011 رتبه داده نشده با زیرنویس) از اصغر فرهادی. همه جریان در معیار کانال. همچنین جدید: جعفر پناهی را اولین ویژگی شیرین دوستدار خانواده "بادکنک سفيد" (ایران سال 1995 امتیاز داده نشده با زیرنویس); Patricio گوزمن شخصی مستند "نوستالژی برای نور" (شیلی 2010, امتیاز داده نشده با زیرنویس); مجموعه ای از ویژگی های و فیلم کوتاه "به کارگردانی میراندا جولای."

Sean Axmaker سیاتل منتقد فیلم و نویسنده است. بررسی خود از جریان فیلم و تلویزیون را می توان در یافت streamondemandathome.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب