لئونارد پیتز جونیور: دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می داند که چگونه برای قرار دادن در یک نمایش - Mon, 27 Jul 2020 PST

توسط لئونارد پیتز جونیور میامی هرالد ما در حال تماشای یک نمایش است. این مهم است که به نگه داشتن آن در ذهن. آن

توسط NASERINEWS در 6 مرداد 1399

توسط لئونارد پیتز جونیور میامی هرالد

ما در حال تماشای یک نمایش است. این مهم است که به نگه داشتن آن در ذهن.

آن خائنانی – شهردار لری Lightfoot شیکاگو شهردار تد ویلر پرتلند و دیگر حامیان "لیبرال رادیکال چپ" ایده است که مردم حق دارند صلح و دوستی به جمع آوری و به درخواست دولت برای جبران نارضایتی.

آن قربانیان: مردم در شهرهای کوچک که در آن آنها ندارید و یا نیاز به ارکستر سمفونی و هنر, موزه ها و ایده بسیار تظاهرات خیابانی آنها را پر می کند با وجودی ترسناک.

و نشان می دهد تا قهرمان خود را بیش از حد دونالد جان مغلوب ساختن پیشی جستن گرفتن سخت با کسانی که lawless شهرستانها ایستاده بین قربانیان و ترس خود را و نه آزار زیاده از حد در مورد قانون اساسی niceties در حالی که او می کند.

این است که چگونه شما را تا پایان با اخیر عینک از حداقل یک نفر بنا به گزارش ربوده خیابان پورتلند توسط ماموران فدرال تحمل هیچ نشان یا شناسایی نشان و پر بینام و ون در هیچ علت احتمالی یا حتی یک اتهام از جرم و جنایت. در نگارش این تهمت است ارسال ماموران فدرال – با استفاده از, احتمالا همان تاکتیک به شیکاگو که در گفتن teeters در لبه جنایی هرج و مرج و او به تنهایی می تواند آن را ذخیره کنید.

اگر آن بویش از استبداد این ایده از دولت تصرف کسانی که آن خرس تکرار – آیا متهم از هیچ جرم و جنایت و همچنین اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ می گوید روباه "اخبار" که گاهی اوقات شما را به "فعالانه دستگیری" مردم است. آن را به سادگی dystopian مدت که ممکن است بیرون آمدن از "گزارش اقلیت" در سال 1956 رمان توسط Philip K. Dick (همچنین 2002 فیلم با بازی تام کروز) است که دنیایی که در آن "precogs" الهی آینده فعال کردن پلیس برای جلوگیری از جرم و جنایت به جای حل آن است. کیر فراهم می کند و دیگر از نظر گرگ ممکن است پیدا کردن مفید است: "precrime," "مجرمان بالقوه," "پیشگیری قبل از تشخیص."

اگر آن را به شما رخ می دهد وجود دارد هیچ چیز مانند "precogs" اگر این همه به نظر می رسد به شما مانند یک آزادی های مدنی کابوس شما از دست رفته نقطه. این نشان می دهد.

و او به دلیل. مغلوب ساختن پیشی جستن ممکن است شکست خورده اند به عنوان یک تاجر یک مربی هواپیمایی مغول یک کازینو اپراتور استیک فروشنده و یک انسان اما او می داند که چگونه برای قرار دادن در یک نمایش. او همچنین می داند که هر لحظه ما صرف صحبت کردن در مورد آمریکا فاشیسم یک لحظه نه صرف صحبت کردن در مورد روسیه قرار دادن قیمت در آمریکا سر که به نوبه خود نگه می دارد و ما را از صحبت کردن در مورد 143,000 که مرده ام از یک ویروس مغلوب ساختن پیشی جستن گفت خواهد جادویی ناپدید می شوند.

حتی حواس او را پرت باید حواس او را پرت.

انصاف در این مه به سمت فاشیست ناکجاآباد شروع نمی کند در پورتلند. برای سال ما شاهد سیاه و اسپانیایی مردان متوقف شد و frisked در شهر نیویورک بدون علت احتمالی. ما دیده ایم پلیس قدرت خود را به پول و مرز عوامل قدرت را به دست گرفتن و خود را جستجو لپ تاپ ها و گوشی های هوشمند نیز بدون علت احتمالی. در سال 2015 ما شاهد یک زن به نام Charnesia Corley در معرض یک پلیس جستجوی خود ارضایی در پیاده رو در یک ایستگاه گاز.

آنچه که ما را دیده اند بسیار است خشم عمومی.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نوآوری است stomping قانون اساسی اما ساخت stomping نشان می دهد. اگر آن را نمی کند به نظر می رسد مانند بسیار از شما خوب شما مخاطبان مورد نظر است. برای آنها این است که هری کثیف و رمبو همه نورد را به یکی. برای بقیه از ما, این نشان می دهد نیست در مورد یک مرد سخت. آن را در مورد نرخ دوم شعبده باز که در عمل دیده می شود بهتر روز که کلاه بالا پوشیده شده است که کارت های ساییده شده که هر حرکت reeks فلاپ-عرق نومیدی و ترور است که او ممکن است دیده می شود به عنوان او واقعا است.

که باعث می شود این جادوگر خطرناک در راه همان یک گوشه حیوانات است. و اگر دقت نکنیم ممکن است او جلو یکی از آخرین ترفند.

او ممکن است آزادی ناپدید می شوند.

لئونارد پیتز جونیور یک مقاله نویس برای میامی هرالد 3511 NW 91 Ave. میامی فلوریدا 33172. نوشتن به او را از طریق ایمیل در lpitts@miamiherald.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن