جمعه coronavirus به روز رسانی: 28 جدید, مرگ و میر, اما ICU اعداد رها کردن. تست پیشی 4,500 هر روز

ایالت مینه سوتا گزارش 28 جدید و میر جمعه مربوط به COVID-19 بسیار مسری بیماری ناشی از رمان coronavirus حتی به ت

توسط NASERINEWS در 12 اردیبهشت 1399

ایالت مینه سوتا گزارش 28 جدید و میر جمعه مربوط به COVID-19 بسیار مسری بیماری ناشی از رمان coronavirus حتی به تعداد بیماران در بخش مراقبت های ویژه کاهش یافته است.

تست نیز بهبود یافته ومیگوید سوی دولت هدف از بودن قادر به تست حداقل 5000 نفر در هر روز ممکن است 4.

صبح روز جمعه از دولت وزارت بهداشت گزارش 594 جدید آزمایشگاه تایید عفونت از 492 موارد جدید به روز قبل بر اساس 4,500 آزمون جدید.

دولت که قبلا تست شده 1000 نفر در هر روز 15 آوریل در حال حاضر تکمیل 74,829 آزمون از طریق ترکیبی از دولتی و خصوصی labs.

28 جدید مرگ و میر را به دولت شناخته شده COVID مربوط به مرگ و میر به 371.

دولت روز جمعه گزارش 118 بیماران در بخش مراقبت های ویژه از 130 روز قبل از. وجود دارد 251 بستری در مقایسه با 235 روز قبل از.

اطلاعات منتشر شده صبح روز جمعه توسط وزارت بهداشت در نظر گرفته شده است در حال حاضر به عنوان از 4 بعد از ظهر پنج شنبه.

HealthPartners جمعه اعلام کرد که از آن خواهد شد تست 2,000 بیماران یک روز که از هفته آینده هفت برابر افزایش از ماه آوریل 22.

سازمان اتحاد ایجاد شده و جدید با کیفیت بالا-حجم درایو-تا تست سایت در سنت لوئیس پارک و خرس سفید دریاچه و افزایش ظرفیت در آن موجود drive-تا تست مکان در پلیموث Lakeville, St. Paul, Stillwater, هاچینسون و اولیویا.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز پنج شنبه اعلام کرد که ماندن در خانه و سفارشات است که برنامه ریزی شده بود به پایان می رسد روز شنبه, آوریل 4 خواهد بود تمدید دو هفته تا 18 مه هر چند فروشندگان و تعمیر و نگهداری مربوط به کسب و کار خواهد بود قادر به انجام منظقه انتخاب یو پی اس و تحویل.

رستوران ها, میله, مو سالن آرایشگاه ها و کسب و کار نیاز به تمدید چهره به چهره و تماس با بسته باقی خواهد ماند دیگر نسبت به سفارشات و خرده فروشی.

به عنوان بسیاری از 20,000 مینه سوتا ساخت سایت ها و ادارات که نیاز نیست چهره به چهره خدمات انتظار می رود به بازگشایی در این هفته اجازه می دهد برخی از 80000 تا 100000 نفر کارگران برای بازگشت به محل کار خود را.

Walz به تازگی اعلام کرد که یک همکاری بین دولت مایو و دانشگاه مینه سوتا می تواند به زودی نتیجه در تست تا 20 ، 000 نفر در هر روز است. هدف این است که برای تست هر کسی با علائم به جای محدود کردن تست به طور جدی بیمار و آسیب پذیر و یا بهداشت و درمان کارگران شناخته شده مواجهه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب