وجود دارد قطعا خواهد بود یک NFL فصل دلفین مالک می گوید

Miami Dolphins صاحب استفان راس می گوید که او با اعتماد به نفس NFL بازی خواهد کرد در سال 2020 با یا بدون تماشاگ

توسط NASERINEWS در 6 خرداد 1399

Miami Dolphins صاحب استفان راس می گوید که او با اعتماد به نفس NFL بازی خواهد کرد در سال 2020 با یا بدون تماشاگر.

"من فکر می کنم وجود دارد قطعا خواهد بود یک فصل فوتبال در این سال" راس گفت: در طول یک مصاحبه با CNBC. "سوال واقعی این است که آیا طرفداران در استادیوم?"

NFL گفته است که انتظار دارد به بازی یک برنامه کامل آغاز گردید. 10 اما در حال آماده سازی برنامه های احتمالی در مورد این بیماری همه گیر کوروناویروس باعث می شود تغییرات محل برگزاری و یا بازی های بدون فن لازم است.

"در حال حاضر ما در حال برنامه ریزی در داشتن برخی از طرفداران در استادیوم" راس گفت. "اما من فکر می کنم NFL بسیار انعطاف پذیر است به طوری که ما قادر خواهد بود برای شروع در زمان و آن را که سرگرمی است که واقعا مورد نیاز برای همه ما در این کشور است."

لیگ نگه داشته است به خود خاموش-فصل برنامه انجام رایگان آژانس های پیش نویس و انتشار برنامه. برخی از تیم های بازگشایی آموزش مجتمع به صورت محدود در هفته گذشته.

در NBA بوده است idled با این بیماری همه گیر.

"چیزی که ما از دست ما ورزش" راس گفت. "من فکر نمی کنم بسیاری از مردم آن را درک کنند تا زمانی که آنها دیگر آن است. قطعا NFL من فکر می کنم آماده برای رفتن خواهد بود. من می دانم که همه ما به دنبال به جلو به آن است. من می دانم که من هستم."

در اوایل این ماه دلفین ها گفت: خود را در ورزشگاه متعهد به تبدیل شدن به اولین بار به دریافت مجوز رسمی از تمیز کردن صنعت انجمن بیماری های عفونی و پیشگیری تلاش. مدیر عامل شرکت تام Garfinkel گفت: این تیم با توجه به اجتماعی فاصله های پیشنهادی برای, بازی و شاید محدود کردن جمعیت به 15,000.

"ما در انجام بسیاری از چیزهایی که در میامی" راس گفت. "ما در حال آماده یا راه و امیدوارم وجود خواهد داشت طرفداران در استادیوم."

راس a New York توسعه دهنده املاک و مستغلات و رئیس شرکت های مرتبط گفت: هتل ها و خرده فروشی صنایع هستند که در سخت ترین ضربه این بیماری همه گیر.

"شما در حال رفتن به مانند یک سیل از موارد رفتن به ورشکستگی دادگاه" راس گفت.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن