276 نفر دستگیر بین یکشنبه و اوایل دوشنبه عمدتا برای نقض مقررات

افسران دستگیر 276 نفر بین یکشنبه و اوایل دوشنبه عمدتا برای نقض مقررات به مردم ادامه داد: با توجه به خیابان ها

توسط NASERINEWS در 12 خرداد 1399

افسران دستگیر 276 نفر بین یکشنبه و اوایل دوشنبه عمدتا برای نقض مقررات به مردم ادامه داد: با توجه به خیابان ها بیش از مرگ جورج فلوید.

شامل تعداد 150 نفر از افرادی که دستگیر شده بودند در منطقه واشنگتن خیابان و بزرگراه بین ایالتی 35W در مینیاپولیس در شنبه شب پس از 8 بعد از ظهر حکومت نظامی پس از اجرای قانون گفت: آنها به پراکندگی سفارشات.

در طول بازداشت مقامات دو جلیقه های ضد گلوله و چهار اسلحه پنهان در نزدیکی بوته همراه دو اسلحه در افراد کوله پشتی با توجه به Minnesota Department of Public Safety.

مینیاپولیس آتش نشانی گزارش یک آتش یک شبه بود که در گوشه ای از 44 شمال و پن راه. آتش نشانان نیز پاسخ داد: در طول شب به چند شعلهور از آتش سوزی پیش از آن در آخر هفته. هیچ آتش سوزی مربوط به صدمات گزارش شده است.

در سنت پل وجود ندارد و عمده فعالیت های یک شبه. اجرای قانون بازداشت 21 نفر برای نقض مقررات در سنت پل — هفت در کنگره و 14 نفر دیگر در جای دیگر با توجه به اداره پلیس.

"حتی مسالمت آمیز معترضان که در حال شکستن حکومت نظامی به موضوع دستگیری" بخش عمومی ایمنی توییتی یکشنبه شب. "لطفا به خانه و اقامت وجود دارد."

یکشنبه سوم شب 8 p. m. مقررات منع رفت و آمد در خیابان و مینیاپولیس. شده اند وجود دارد تظاهرات مسالمت آمیز پس از فلوید درگذشت در مینیاپولیس پلیس بازداشت دوشنبه گذشته بلکه در مقیاس بزرگ غارت و آتش سوزی و دیگر خشونت. یک افسر دیگر بوده است از این بخش بود که به اتهام قتل عمد و غيرعمد در Floyd مرگ در روز جمعه.

پس مینه سوتا چند آژانس مرکز فرماندهی تعیین شد شنبه برای پاسخ دادن به ناآرامی شده اند وجود دارد 481 بازداشت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب