دوقلوها' سانو Astudillo هنوز پاک نشده برای بازگشت; یک بازیکن بیشتر تست مثبت

بعد از هر COVID-19 تست آنها را Miguel سانو و Willians Astudillo تماس با همان سوال. "آنها را با تماس تلفنی در ه

توسط NASERINEWS در 23 تیر 1399

بعد از هر COVID-19 تست آنها را Miguel سانو و Willians Astudillo تماس با همان سوال.

"آنها را با تماس تلفنی در هر روز پس از دریافت آنها یک آزمون جدید و آنها می خواهند بدانند که آيا منفی نشده است؟' آیا من می توانم دوباره؟' "دوقلوها جمهور بیس بال عملیات Derek Falvey گفت. "و که بوده است کمی چالش برانگیز و نا امید کننده برای آنها است."

سانو و Astudillo که آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول مصرف خود را تست ماندن درگیر با هم تیمی ها و مربیان در حالی که آنها در قرنطینه اما هنوز پاک نشده است و برای بازگشت به دوقلوها هر چند آنها بدون علامت هستند و احساس خوبی است. به بازگشت آنها باید تست منفی دو بار در آزمون متوالی.

دوقلوها عامل بدون یک جدول زمانی در هر دو چون آنها هنوز مطمئن شوید که زمانی که آنها پاک خواهد شد به بازگشت. هنگامی که آنها پس از آن باید ارزیابی جایی که آنها در در سطح شیب دار تا مراحل قبل از ساخت هر گونه تعیین بر آمادگی خود را.

"ما همیشه بحث در مورد سیالیت و ما در مورد بحث ماندن زیرک در تصمیم گیری و نه ارتکاب خیلی زود — منظورم این است که واقعا یک وضعیت که در آن ما در حال رفتن به دیدن این بچه ها زمانی که آنها از آن آمده و چگونه آنها می آیند از آن" مدیر Rocco Baldelli گفت.

دوقلوها را گسترش داده اند roster — آنها می باید 30 بازیکن برای شروع فصل — در هنگام باز کردن بعد رول در اطراف در جولای 24, که بدان معنی است که اگر این جفت ارز در حال پاک Falvey گفت: ممکن است آن را ممکن است برای آنها را در فهرستی که در آن نقطه.

"اگر آنها پشت ما فقط باید به مقابله با آن" Falvey گفت. "اگر نه و آنها آماده برای رفتن به خصوص با گسترش فهرست وجود دارد می تواند یک سناریو که در آن شما آنها را ببینید و کار راه خود را به بازی در ابتدا حتی اگر آنها را محدود به زمان و باند به آماده شدن برای فصل به طور منظم."

در علاوه بر این به که جفت جزئی leaguers نیک گوردون و Edwar Colina تا به حال هر دو آزمایش مثبت قبل از گزارش به مینه سوتا. گوردون هنوز پاک نشده است Falvey گفت و Colina است اما دوقلوها در حال نگه داشتن او را در خود پیچیده در فورت مایرز, Fla., برای زمان حال به ساخت و او را تا قبل از پرواز او به مینه سوتا به زودی.

دوقلوها نیز ثبت نام پنجمین آزمون مثبت به تازگی infielder Wilfredo تور که آموزش این گروه در سنت پل. تور است بدون علامت و انجام خوب Falvey گفت. او تا به حال آزمایش منفی بر مصرف اما سپس پس از آن آزمایش مثبت است.

"ما را از طریق قرارداد ردیابی" Falvey گفت. "هر کس دیگری شده است بیش از وجود دارد و در حال حاضر ما نمی هر گونه مسائل و یا نگرانی است."

UMPS برای پیوستن به INTRASQUADS

دوقلوها را به یکی intrasquad بازی با "زنگ ها و سوت" اما آنها به عنوان حرکت و نزدیک به شروع فصل به طور منظم آن بازی در حال رفتن به شروع به دنبال بیشتر شبیه به بازی های واقعی.

و این بدان معنی است که آنها باید واقعی داوران — که پاک مصرف, تست Falvey گفت: — به جای تکیه بر TrackMan. Falvey گفت که او انتظار می رود که به اتفاق ظرف چند روز آینده.

"ما قصد داریم به یک مقدار بیشتر در مقیاس کامل بازی تولید intrasquad در اینجا در چند روز آینده دوباره" Falvey گفت. "مثل ما بود اما شاید حتی بیشتر. برخی از لوله کشی در جمعیت سر و صدا برخی از چیزهایی است که گزارش شده در سراسر لیگ, برخی از چیزهایی که لیگ اصلی بیس بال در حال آزمایش است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن