کمپینگ برای آخر هفته روز یادبود — مگر اینکه شما معنی اردوگاه کمپینگ

به عنوان این هفته شما می توانید دوباره رفتن به کمپینگ در مینه سوتا است. اما مانند بسیاری از چیزهای دیگر در این

توسط NASERINEWS در 31 اردیبهشت 1399

به عنوان این هفته شما می توانید دوباره رفتن به کمپینگ در مینه سوتا است. اما مانند بسیاری از چیزهای دیگر در این زمان از coronavirus همه گیر وجود دارد دشوار و تاب به آن است.

یک جمله در فرمان اجرایی 20-56 از مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz — یکی که اجازه می دهد تا مراکز به باز نگه می دارد اما کافه ها و رستوران ها بسته شده تا ژوئن 1 — روشن ساخته است که چه چیزی بیشتر فکر می کنم به عنوان "کمپینگ" است که هنوز هم اتفاق می افتد.

"هر دو خصوصی و عمومی-طراحی و توسعه اردو باقی می ماند بسته به تفریحی و کمپینگ." آن خوانده شده و در بند 8 بخش L.

اما روز دوشنبه "پراکنده کمپینگ" باز در مینه سوتا دولت جنگل های مرز آب قایق رانی در منطقه و Voyageurs پارک ملی بنابراین کسانی که بیشتر اختصاص داده شده به خواب زیر ستاره ها باید یک گزینه است.

"اگر شما در حال دلچسب بیابان camper شما کاملا خوش آمدید به بیرون رفتن به یک جنگل های دولت, یک مایل دور از توسعه اردوگاه و انجام پراکنده کمپینگ" گفت: کیم Pleticha یک سخنگوی وزارت منابع طبیعی مینه سوتا. به عنوان او اشاره کرد این است که بیابان کمپینگ در ابتدایی ترین آن. هیچ campsites شما دفن خود فضولات انسانی شما حفاری خود را در حلقه آتش و غیره.

"این شما و خود را در کوله پشتی" Pleticha گفت. "وجود دارد برخی از دوست داشتنی مکان های که در آن شما می توانید انجام این کار, اما هیچ امکانات رفاهی وجود دارد."

کسانی که به دنبال امکانات رفاهی و یک محل برای پارک RV خود را برای آخر هفته روز یادبود بیش از احتمال زیاد از شانس در مینه سوتا به عنوان فرمان اجرایی جدید را نگه می دارد دولت پارک اردو و خصوصی اردو بسته تا ژوئن 1 در اولین. این یک مشکل فزاینده و منبع امیدی برای خانواده هایی که خود اردو در دولت به خصوص با استراحتگاه و هتل ها و houseboats باز برای مردم به اقامت شبانه.

"کسی آوردن RV خود را به یک سایت با خود و خود کنسول آن را اساسا فقط یک کابین بر روی چهار چرخ و در عین حال آنها نمی شود درمان می شود همان" سعید بن Wogsland از مهمان نوازی مینه سوتا, تجارت, سازمان, که نشان دهنده, رستوران ها, هتل ها و اردو در دولت است. "آخر هفته روز یادبود برای این مردمی بزرگ است. به من گفته شد توسط یک اپراتور است که آن را ممکن است یک چهارم تا یک سوم از درآمد خود را برای کل سال است. که واقعا یک معامله بزرگ است."

در واقع کمتر از یک هفته قبل از اولین تعطیلات آخر هفته که حیاتی به اردوگاه کسب و کار, همه چیز در حال راه بیش از حد آرام در Crow Wing, دریاچه اردوگاه ده مایلی جنوب برینرد. صاحب فیل قابل اعتماد گفت که آنها تبدیل شده اند به دور مشتریان بالقوه از تاریخ 1 مه با بسیاری از آنها به جای رفتن به ویسکانسین و یا دیگر کشورهای همسایه که در آن اردو باز خواهد شد البته با محدودیت در مکان عمومی, مکان های تجمع مانند زمین های بازی اتاق دوش و استخر.

"ما سه تعطیلات روز یادبود چهارم جولای و روز کارگر. اگر ما از دست دادن روز یادبود, شما همچنین ممکن است می گویند ما بسته شده برای چهار ماه" قابل اعتماد گفت. "اگر ما به چهارم جولای آن خواهد بود شش ماه. پس از آن بانک در حال رفتن به باید واقعی خوب برای من و یا ما باید برای انجام کاری متفاوت است."

در سراسر کشور خط به شرق و غرب و جنوب خصوصی اردو باز هستند اگر چه کسانی که در فضاهای عمومی باقی می ماند بسته شده است. آلن اسپنسر زندگی در Sioux Falls, S. D. و خانواده اش صاحب یک اردوگاه وجود دارد یکی دیگر در نزدیکی دریاچه Okoboji در آیووا و یک سوم در ویسکانسین دلز ، آنها شروع به دیدن برخی از سرريز کسب و کار که از مینه سوتا به عنوان تعطیلات آخر هفته روش. او گفت که Sioux Falls, KOA است نه یک "مقصد اردوگاه" است و معمولا یک شب توقفگاه بین راه اما که در حال تغییر است.

"ما شاهد یک چشم انداز مثبت در مردم از آمدن به اینجا برای دیدن دوستان. من فکر می کنم مردم فقط خارش به خارج از خانه دریافت کنید بنابراین ما در حال دیدن یک چشم انداز مثبت بیشتر موضعی ترافیک از ما ممکن است در غیر این صورت دیدن" گفت: اسپنسر. "به طور معمول ما دیدن مردم سفر به سیاه تپه که با ما باشید برای یک شب و در حال حاضر ما در حال دیدن بیشتر از دو شب باقی می ماند که در آن مردم فقط اویختن در اردوگاه با خانواده های خود."

او اشاره کرد که آنها مطابق با چیزهایی که در هر ساعت و در حال بحث در مورد راه هایی برای با خیال راحت دوباره باز استخرهای زمانی در ماه های آینده شاید نیاز شناگران را به صندلی خود و نیاز به رزرو پس از استخر استفاده محدود به چهار یا پنج خانواده در یک زمان. اسپنسر حتی با قرار دادن در یک پلاگین برای همکاران خود در مینه سوتا گفت: آنها باید به همان توانایی برای باز کردن به عنوان اردو مانند خود را در کشورهای همسایه.

"کمپینگ در تحت اللفظی اجتماعی فاصله. اگر هر کس خود به خود و در خود camper آنها خوب حفظ فاصله. آن را به طور بالقوه امن تر از اقامت در یک هتل" اسپنسر گفت. "شما می توانید مسائل خود را تمیز و اگر شما خود شامل شما حتی نمی نیاز به استفاده از حمام. من از صمیم قلب فکر می کنم که اردو باید باز باشد برای یک شب استفاده کنید. مردم می خواهید برای دریافت و آنها نیاز به دریافت کنید. نشستن در خانه در تمام طول روز خوب است برای سلامت روانی است."

قابل اعتماد را در اردوگاه 100 سایت و 40 از آنها برگزار شده توسط فصلی اعضای کمپ که ترک RV وجود دارد در طول سال و هنوز هم می تواند با استفاده از امکانات تحت شرایط اجرایی سفارش. اما از سوی دیگر 60 سایت خالی هستند و در میان اردوگاه صاحبان نا امیدی با Walz در حال رشد است به عنوان تعطیلی در حفظ و گرفتن تمدید چند هفته در یک زمان. مهمان نوازی مینه سوتا شده و با همکاری فرمانداری و وزارت اشتغال و توسعه اقتصادی در تلاش برای دریافت به اردو باز برای تعطیلات آخر هفته تا کنون با هیچ جنبش است.

"من بسیار نا امید شده بود که (Walz) فکر نمی کنم ما می تواند ما باز اردو با خیال راحت برای ما برای خانواده ما و برای مشتریان" قابل اعتماد گفت. "این است که ما امرار معاش و او شده است 'دو weeking' ما را به مرگ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب