آسان فوری دیگ بال مرغ ترد دستور العمل یکی به آویزان بر روی

همه ما در حال پخت و پز در خانه خیلی بیشتر از این روزها. و این بدان معناست که زمان بیشتری را تجربه و آزمایش دست

توسط NASERINEWS در 1 خرداد 1399

همه ما در حال پخت و پز در خانه خیلی بیشتر از این روزها. و این بدان معناست که زمان بیشتری را تجربه و آزمایش دستور جدید — و به اشتراک گذاری آنهایی که ما بیشتر در مورد هیجان زده. در اینجا آخرین قسط از آنچه ما پخت و پز در آشپزخانه ما. — نانسی Ngo و جس فلمینگ مواد غذایی نویسندگان

من صرف سال گذشته تست کردن دستور العمل های از جدیدترین multicooker و فوری گلدان کتاب "کتاب بزرگ فوری دستور العمل گلدان" توسط کریستی برنارد امیلی Sunwell-Vidaurri امی باران و استفانی Bundalo (صفحه Street Publishing Co., 30 دلار) است که تا کنون مورد علاقه این دسته است. دستور العمل های متنوع و آسان به دنبال در این عظیم 500 صفحه کتاب. این کتاب یک دروازه بان برای هر مجموعه کتاب آشپزی و باعث می شود یک هدیه بزرگ بیش از حد.

"کتاب بزرگ فوری دستور العمل گلدان" توسط کریستی برنارد امیلی Sunwell-Vidaurri امی باران و استفانی Bundalo صفحه Street Publishing Co. 2019. (حسن نیت ارائه میدهد از امیلی Sunwell-Vidaurri امی باران, Stefanie Bundalo و دانا Crous)

آن را دشوار است به محدود کردن یک دستور غذا های مورد علاقه برای به اشتراک گذاشتن اما در نهایت این بال مرغ دستور العمل لبه بقیه (آسان رول کلم و پنیر پارمسان-لیمو مرغ Risotto دستور بودند runners-up) است.

این دستور غذا بسیار آسان است و به اندازه کافی همه کاره است که شما می توانید بازی شیر یا خط بال مورد علاقه خود را با ادویه و یا سس به آن را خود شما. و اتمام آن در جوجه های گوشتی می دهد بال خوب واضح و بدون گرفتن سرخ کن درگیر است. آن را تبدیل به قابل اعتماد دستور هنگامی که نیاز به آسان به را خشنود اشتها آور. مطمئن شوید که به یک multicooker پسند سبد بخار پز در دست برای این دستور غذا.

بهترین-همیشه بال مرغ

خدمت 4

1 فنجان آب مرغ یا سهام

4 پوند بال مرغ

4 قاشق غذاخوری کره بدون نمک ذوب شده

2 قاشق غذا خوری مورد علاقه خود را مخلوط ادویه

بریزید و آب مرغ یا سهام را در گلدان و قرار دادن یک سبد بخار پز. جای بال در سبد بخار پز.

ایمن درب با دریچه بخار در مهر و موم شده و موقعیت. پرس دستی و بلافاصله تنظیم تایمر 10 دقیقه. بررسی کنید که نور صفحه نمایش است که در زیر فشار بالا.

زمانی که تایمر برای تلفن های موبایل انتشار سریع فشار و دقت را بردارید. حذف مرغ از گلدان و محل بر روی ظرف های گوشتی. داد و بیداد تا مرغ browned و ترد در مورد 5 دقیقه.

در یک کاسه کوچک با هم مخلوط کره ذوب شده و ادویه مخلوط کنید. براش بال با مخلوط کره و فورا سرو کنید.

تجدید چاپ با اجازه از "کتاب بزرگ فوری دستور العمل گلدان" توسط کریستی برنارد امیلی Sunwell-Vidaurri امی باران و استفانی Bundalo صفحه Street Publishing Co. 2019. عکس های اعتباری: امیلی Sunwell-Vidaurri امی باران, Stefanie Bundalo و دانا Crous.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب