نوح اسمیت: همه گیر کمک کمک می کند تا در مورد درآمد اولیه

امداد برنامه های حمایت آمریکایی ها از طریق همه گیر نیز نشان دادن زنده بودن جسورانه پیشنهاد برای کاهش فقر: اساس

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

امداد برنامه های حمایت آمریکایی ها از طریق همه گیر نیز نشان دادن زنده بودن جسورانه پیشنهاد برای کاهش فقر: اساسی درآمد.

ایده اساسی درآمد — پرداخت ماهانه یک مقدار ثابت برای هر فرد در کشور شده است در اطراف برای یک مدت زمان طولانی. به تازگی آن را به دست آورده توجه بیشتر و پشتیبانی. این از مزایای استفاده از سادگی و عمومیت اما یک سوال بزرگ همواره loomed: چه می شود اگر آن را متوقف مردم از کار ؟ در نهایت جامعه ثروت مبتنی بر انسان تولید همه چیز و اگر مردم احساس کنند که یک پایه درآمد بدان معنی است که آنها نمی نیاز به کار آنها ممکن است توقف تولید در مجموع خروج از جامعه فقیر.

مطالعات تجربی و محدود آزمایش باید به طور کلی در بر داشت که درآمد اولیه کمی برای تضعیف پرداخت می شود کار می کنند. اما این مطالعات فاقد مقیاس به ما بگویید بیشتر در مورد چگونه بزرگ برنامه در سراسر کشور کار می کنند.

در حال حاضر ملی در پاسخ به کروناویروس همه گیر است که ما به برخی از اطلاعات ارزشمند است. Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) قانون به تصویب رسید در ماه مارس ارائه یک پرداخت به هر فرد بالغ, اما آن را نیز تحویل بسیار سخاوتمندانه مزایای بیکاری برای کارگران آمریکایی که شغل خود را به دلیل بیماری همه گیر. تحت این برنامه یک خانواده چهار با یکی گذاشته و کارگر را دریافت $4,100 یک ماه, در علاوه بر این به حالت عادی مزایای بیکاری. که در ballpark را از این کشور به متوسط درآمد خانواده از $4,920 — به عبارت دیگر یک کم سابقه زیادی پول نقد جزوه.

این سود آنقدر سخاوتمند است که — با توجه به یک کار جدید کاغذ توسط اقتصاددانان Jeehoon هان بروس مایر و جیمز سالیوان — آن را در واقع کاهش فقر در ایالات متحده در مقایسه با قبل از همه گیر دوره است. و تا کنون آن را به نظر می رسد که انجام این کار بدون بازداری مردم از کار.

هنگامی که بسته امداد اعلام شد وجود دارد مقدار فرسایش که پرداخت مردم بیش از یک دلار برای هر دلار از درآمد بازار که آنها از دست رفته ایجاد شده آشکار انگیزه ای برای مردم به کار می کنند. اما یک تجزیه و تحلیل مقدماتی توسط اقتصاددانان هیلاری Hoynes و جسی Rothstein یافت که کشورهای که در آن مزایای بیکاری بالاتر نسبت به حقوق از دست رفته دیدم در واقع کمتر از یک افت در اشتغال است. به عبارت دیگر بیشتر سخاوتمندانه پرداخت نشده است در ارتباط با بیشتر از دست دادن شغل.

کاهش فقر بدون بازداری کار برای تلفن های موبایل مانند یک معامله بزرگ است. بنابراین درآمد اولیه طرفداران به دنبال این موفقیت و پرسیدن: اگر به مردم پول کاهش فقر در طول یک بیماری همه گیر چرا این کار را در زمان عادی بیش از حد ؟

البته مراقبت قانون مزایای بیکاری متفاوت از درآمد اولیه در چندین جهات مهم است. اولین پرداخت است مشروط. اگر چه برخی از کارگران را می توانید در ادامه به ادعای برخی از مزایای اگر آنها بازگشت به کار برخی نمی توانند و کسانی که هرگز شغل خود را از دست و یا کسانی که هرگز شغل در وهله اول نمی توانید سود.

اما این تنها تقویت پایه درآمد است. اگر پرداخت که نابودی یا کاهش دهد هنگامی که شما به بازگشت به کار نمی بازداشتن مردم از گرفتن شغل و سپس درآمد اولیه نباید انجام دهید یا نه.

یک نکته مهم تر است این است که این بیماری همه گیر امداد منافع دائمی هستند. پرداخت به پایان می رسد در اواخر این ماه و هر چند آنها ممکن است تمدید شود در حالی که جمهوری خواهان در حال حاضر شروع به عقب براند. است که به مردم یک انگیزه برای پیدا کردن کار به دلیل کار خواهد آخرین طولانی تر از دولت بررسی خواهد شد. پایه درآمد و از سوی دیگر هرگز به پایان می رسد بنابراین انگیزه ای برای یک سیب زمینی نیمکت و زنده کردن دل ممکن است بیشتر است.

آن را نیز ممکن است که این بیماری همه گیر پیشرفت کار بازدارنده اثرات ممکن است به نظر می رسد. متحده با بالاتر جایگزینی نرخ واقعا فقط متحده با دستمزدهای پایین; این ممکن است مکان های بسیار که اجتناب بدترین ویروس در موج اول اما در حال حاضر آمار گرفتن سخت است. بنابراین Hoynes و Rothstein را آزمایشی نتیجه گیری ممکن است زودرس.

در نهایت وجود دارد, این سوال برای پرداخت هزینه های اساسی درآمد. همه گیر مزایای بیکاری در حال رانندگی بی سابقه ای گسترش فدرال بدهی است که به بیش از سطح رکورد در جنگ جهانی دوم است. که نمی تواند برای همیشه لطفا برای ادامه. پایه درآمد مقابل را مجبور به پرداخت می شود با مالیات بر بالا بگیر. روشن نیست که چنین مالیات خواهد بود به لحاظ سیاسی پایدار خواهد بود و یا اثرات منفی بر اقتصاد در دراز مدت است.

اما اگر چه در مورد درآمد اولیه که هنوز با شدت بهم زدن غوطه دادن همه گیر امداد مزایای اضافه اماره به نفع. ایده سزاوار بیشتر توجه جدی نسبت به آن را دریافت کرده است.

نوح اسمیت بلومبرگ نظر مقاله نویس. او یک دستیار استاد امور مالی در دانشگاه استونی بروک و او در وبلاگ Noahpinion. این ستون لزوما منعکس کننده نظر هیئت تحریریه و یا بلومبرگ LP و صاحبان آن است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب