بایرن thrashes فرتونا 5-0 به 10 نقطه سرب در بوندسلیگا

مونیخ—Robert Lewandowski به ثمر رساند و دو بار به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در زمان با اعتماد به نفس گام نزدیک

توسط NASERINEWS در 10 خرداد 1399

مونیخ—Robert Lewandowski به ثمر رساند و دو بار به عنوان سرمربی بایرن مونیخ در زمان با اعتماد به نفس گام نزدیک تر به یک هشتم مستقیم عنوان آلمانی با 5-0 تخریب فورتونا دوسلدورف در خالی ورزشگاه در روز شنبه.

با پنج بازی باقی مانده بایرن منتقل شد به 10 نقطه سرب بیش از بوروسیا دورتموند که در پادربورن در روز یکشنبه.

تنها بایرن با بازیکنان و کادر فنی وجود دارد به تشویق نوع غالب پیروزی که به طور معمول قرار دادن باشگاه طرفداران حزب خلق و خوی. بایرن موفق به کسب 14 از آن گذشته 15 بازی لیگ به عنوان آن کشتی به سمت این عنوان از جمله پتانسیل عنوان-تصمیم گیری 1-0 پیروزی دورتموند در روز سه شنبه.

حق بازگشت بنیامین Pavard کردم بایرن قصد شنبه با 15 دقیقه شات منحرف کردن فورتونا را Mathias (Zanka) Jorgensen بود که با اعتبار خود را هدف. Pavard کردم نام خود را در علائم 14 دقیقه بعد از یک گوشه.

Lewandowski به پایان رسید به خوبی کار کرده و تیم حرکت دو طرف حاصل کار دو تیم به اضافه کردن بایرن سوم و چهارم اهداف است. که در زمان لهستان مهاجم به چهار گل از بوندسلیگا دوباره میان coronavirus همه گیر در اوایل این ماه.

سمت چپ-پشت Alphonso دیویس اضافه شده یک پنجم هدف در 52 با یک لحظه از مهارت های فردی. کانادا و بین المللی برنده توپ از فرتونا کوین Stoger در لبه جعبه و طراحی شده گذشته دو بیشتر مخالفان قبل از به ثمر رساند.

قبلا Werder Bremen احیا امید خود را از اجتناب از سقوط با یک 1-0 برنده بیش از افتادن شالکه. وردا هافبک لئوناردو بیتنکورت ضربه مواج و بلند مدت به ضرب گلوله به گوشه بالا برای تنها هدف از این بازی هر چند شالکه شکایت از ناپاک در تجمع.

وردا ماند 17 و در سقوط اماکن, اما نقل مکان کرد و در عرض سه امتیاز ایمنی. این تیم تنها صرف یک فصل در خارج از ردیف بالا از بوندسلیگا تاسیس شد و در سال 1963. شالکه کاهش یافته و به 10 نیست و برنده یک بازی لیگ از ژانویه تاکنون است.

شالکه و آمریکا, تیم ملی, هافبک وستون McKennie بازی استفاده از یک بازوی باند ارجاع مرگ جورج فلوید. McKennie تا به حال دست نویس پیام "عدالت برای جورج" در سفید نوار در اطراف بازوی چپ خود را.

"ما باید به ایستادن برای آنچه که ما در باور و اعتقاد من است که آن زمان که ما شنیده ام!" McKennie در توییتر نوشت بعد از بازی.

اعتراض او آمد و در پی فلوید مرگ در مینیاپولیس پس از یک افسر پلیس فشرده زانو به 46 ساله را گردن برای بیش از هشت ساعت در روز دوشنبه. فلوید بود که پلیس به عنوان افسر درک چوین تحت فشار قرار دادند و چهره خود را به پیاده رو میان درخواست خود برای کمک به.

هرتا ضرب و شتم آوگسبورگ 2-0 به آن را به 10 امتیاز از چهار بازی از بوندسلیگا از سر در خالی استادیوم های این ماه است. که اجرای برداشته شده برلین باشگاه از سقوط نبرد و در چهار نقطه از لیگ اروپا ،

ولفسبورگ ماند ششم, در هفته بیستم لیگ برتر نقطه با وجود 2-1 از دست دادن به اینتراخت فرانکفورت است و در حال حاضر سطح در نقاط با هفتم-محل Hoffenheim که ضرب و شتم ماینز 1-0.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن