Dear Abby: احساسات جدید برای دوست دیرین نیست متقابلا

عزیز ابی: من دوست دیرین "بانی" و من شده اند با اتصال مجدد در طول COVID عمدتا از طریق متن و تصویری چت. او به تا

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

عزیز ابی: من دوست دیرین "بانی" و من شده اند با اتصال مجدد در طول COVID عمدتا از طریق متن و تصویری چت. او به تازگی نقل مکان به منطقه من (او در ارتش) بنابراین ما صرف تعطیلات آخر هفته با هم به کمک به او را به حرکت در. آن را خسته کننده و استرس زا و نوشیدن نگران من است. من می دانم که نوشیدن شايع است و به عنوان یک نسبتا عالی رتبه افسر او را تحت فشار زیادی در همه زمان ها. من بیشتر از آن آگاه چون خواهر من است نقاهت معتاد.

من عجیب و غریب ، بانی همجنسگرا است و در طی چند ماه گذشته من پرستاری در پیروز شدن بر او. او بسیار حمایت از آثار هنری و در طول سال بوده است یکی انجام این کار به نگه داشتن دوستی ما زنده با وجود زندگی ما رفتن در جهات مختلف.

من به او گفت من تا به حال پیروز شدن بر او در طول استرس زا در حال حرکت آخر هفته و خواسته خود را به لطفا به من بگویید نه در مورد همه دختران او متون. او پاسخ داد که او نمی بازگشت این احساسات برای من. اما بحث ما در تلفن برای ساعت در شب و او با من تماس "کودک" گاهی اوقات. او همچنین به من می گوید من از نظر جنسی مغناطیسی. زندگی ما در هم تنیده به اندازه کافی است که هر دو پدر و مادر ما فکر می کنم ما در حال دوستیابی و بانی اغلب می گوید چیزهایی مثل "همسایه من فکر می کند ما دوستیابی."

چگونه می توانم نگه داشتن هر دو ما دوستی و سلامت عقل من? — خرد کردن در پنسیلوانیا

عزیز خرد کردن: صرف نظر از آنچه دیگران ممکن است فکر می کنم شما و بانی نیست دوستیابی و او گفته است که شما به سادگی که او را از لحاظ جسمی به شما جذب است. او صادقانه با شما من به او نشانه برای آن است. آیا او کاملا صادقانه با خودش اما حدس و گمان است.

توصیه من این است که برای جلوگیری اجازه می دهد او را به انحصار حد از زمان خود را به عنوان او شده است. این خوب نیست برای شما به دلیل آن را نگه می دارد شما را از به دنبال یک همراه و همدم که می توانید احساسات خود را معامله بمثل کردن. اگر شما همچنان به عنوان همه چیز شما فقط موضوع خود را به بیش از سردرگمی شما در حال حاضر احساس.

عزیز ابی: من از 46 سال نگه می دارد به من گفتن در مورد او محروم دوران کودکی است. هر کس دیگری تا به حال رنگ تلویزیون; یکی از او بزرگ شده بود سیاه و سفید. مادربزرگ, ندارد, خشک کن; او تا به حال به استفاده از یک طناب رخت. آنها یک ماشین نیست و زمانی که آنها در نهایت یکی از آن ماشین استفاده می شود. در نهایت آنها تا به حال یک ماشین جدید, اما آن را به سرقت رفته بود دو هفته بعد.

همه دختران دیگر بود باله درس; همه دختران دیگر شد در کیک های شکلاتی. هنگامی که پیرزن در نهایت به امضا رسید تا آن را خیلی دیر شده بود. همسر من تا به حال برای دریافت استفاده می شود یکجور دوربین عکاسی یکنواخت است که مناسب نیست و آنها او را در نیروهای نظامی با پیشاهنگی دختران بسیار قدیمی تر است. او همیشه می خواستم یک نوسان-مجموعه اما هرگز یک.

وجود دارد مشاوره و گروه درمانی برای این ترحم وضعیت ؟ من با خنده به خودم و اشک های من در حال گرفتن به من آبجو. — تا به حال آن را خشن, بیش از حد

عزیز تا به حال این: من می خواهم به فکر می کنم همسر شما آن را خیلی بهتر در حال حاضر, اما برای ازدواج به کسی که به عنوان حساس به عنوان شما به نظر می رسد به سختی می توان بالایی. رفتن پور خودتان یکی دیگر از pilsner قبل از اشک های خود را رقیق این یکی و شما را بیشتر, خنده, پسر است.

عزیز ابی نوشته شده توسط ابیگیل, Van Buren, همچنین شناخته شده به عنوان جین فیلیپس و تاسیس توسط مادرش, Pauline فیلیپس. تماس با عزیز ابی در www.DearAbby.com یا P. O. Box 69440, Los Angeles, CA 90069.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن