جدیدترین Vikings lineman عزرا کلیولند آماده به آن را به باران در مینه سوتا

عزرا کلیولند به این جهان آمد سه هفته جلوتر از موعد مقرر به وزن 11 پوند است. در حال حاضر سن 22 او می ایستد 6-پا

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

عزرا کلیولند به این جهان آمد سه هفته جلوتر از موعد مقرر به وزن 11 پوند است. در حال حاضر سن 22 او می ایستد 6-پا-6 و وزن آن بیش از 300 پوند است. اندازه او و آنچه که او با آن به عنوان یک مانور در Boise State رهبری وایکینگ ها برای گرفتن او را در دور دوم پیش نویس NFL در ماه آوریل است.

سابق Boise State هم تیمی پشتیبان وایکینگ ها در حال اجرا بازگشت الکساندر Mattison کلیولند است که به دنبال به جلو به خود rookie فصل در حالی که او می آموزد که چه آن را مانند به یک مرد جوان که در ایالت واشنگتن و بازی فوتبال کالج در آیداهو به در حال حاضر در مینه سوتا زندگی می کنند.

این یک نوع متفاوت از رنگ سبز در اینجا در مینه سوتا از در واشنگتن است. واشنگتن سبز تیره. اینجا همه چیز به رنگ سبز است. تمام زمین های کشاورزی و مسائل. زمینه های سبز در همه جا. شما نمی توانید که در واشنگتن است.

من آن را دیده ام باران در اینجا در مینه سوتا بدتر در واشنگتن است. سه روز بعد از من در اینجا آن را بارید و قطرات باران بودند به اندازه یک چهارم. من فقط آن را دیده باران دوست دارم که یک بار در واشنگتن است.

من پدر بزرگ motocross مرد. او سوار دوچرخه خاک. او به من گفت که من در آن متولد شد یک حرفه ای سوار motocross او دوست داشت به نام عزرا Lusk. من پس از او نامگذاری شد. من سوار موتور سیکلت تا تاریخ یا سال آخر دبیرستان. من به خراب کردن. من نمی صدمه دیده اما من رفتن به کالج بنابراین من تصمیم به تمرکز بر روی فوتبال است.

وقتی که من رفتن به بویزی امور خارجه NFL همیشه یک رویا برای من است. آن جا در ذهن من هنگامی که من به مدرسه. من فقط می خواستم به رقابت برای یک نقطه. من شروع به در دیده بانی در تیم است.

کل بزرگتر مدرسه چیزی بود که هرگز یک مسئله بزرگ برای من است. Boise State فوق العاده است مدرسه. آنها برنده بازی و آن را فوق العاده مدرسه با مردم است. چه بیشتر می تواند شما برای درخواست ؟

پدر بزرگ من در من سمت رشد در مینه سوتا است. او به من گفت که او یکی از طرفداران بزرگ از وایکینگ ها.

من فکر کردم این امر می تواند سرد به بازگشت به ریشه های خود را.

من تیم مورد علاقه در حال رشد بود San Francisco 49ers چون خانواده من دوست Seahawks. من همیشه کسی که دوست دارد که دیگران ندارند. پدر و مادر من متنفر پرستان, بنابراین من کشیده برای میهن پرستان در سوپر کاسه.

وقتی که من دریافت پیش نویس توسط وایکینگ ها, Alex (Mattison) اولین کسی بود که من صحبت کردم.

شروع به عنوان یک تازه کار ؟ من می خواهم برای دریافت در این زمینه در هر نقش. من یک تیم ، من نوع نورد با مشت. من بازی که در آن آنها می خواهند به من.

من می دانم NFL در حال انجام یک دسته کامل از چیزهای به مطمئن شوید که ما در حال امن فرم کل این COVID چیز.

سال سوم من, من به یاد داشته باشید که چگونه بسیاری از کیسه من داد. متاسفانه من دچار چمن پا آسیب است. به همین دلیل در برخی از فیلم من از وسط فصل من به نظر نمی آید خیلی خوب است. نسبت به پایان فصل من 100 درصد و احساس خوب است.

اگر من می تواند سفر در زمان شاید بازگشت به دوران کودکی من و شاید خودم به برخی از اشاره گرها. من می خواهم به اویختن با جوان عزرا. ما نقل مکان کرد و مانند چهار یا پنج بار, بنابراین من می خواهم برای دیدن آن خانه زندگی می کردند که ما در دوباره. پشت در خانه هنگامی که من به دنیا آمد و از سن 7 سرگرم کننده خواهد بود.

من به یاد داشته باشید مادر من همیشه صبحانه برای من. او می خواهم نیمرو تخم مرغ با سوسیس و پنیر مخلوط شده است. من همیشه به یاد داشته باشید کسانی که تخم مرغ نیمرو برای صبحانه.

من به یاد داشته باشید برای رفتن به پزشکان و من همیشه در مقابل مردم روی نمودار رشد. من در 99 درصد. رفتن به دبیرستان من به همان اندازه به عنوان دوستان من که هنوز 5-10. 220. من سال سوم بودم 6-4. من دو اینچ از من کاربر ارشد سال است.

من اندازه گیری در (NFL) ترکیب دقیقا 6-پا-6. وزن من نوسان از 305 تا 315.

من عاشق فیلم. من فیلم مورد علاقه احتمالا "Rocky IV." راکی به نظر من بهترین سری, شما احتمالا می توانید تماشا کنید. هنگامی که سنگی دعوا Ivan Drago, تعیین و شن و آهنگ های شما برای رفتن. هر بار که من آن را تماشا من عصبی و نیش من ناخن حتی اگر من می دانم چگونه آن را برای پایان دادن به.

بهترین کمدی همیشه ؟ من یک Will Ferrell مرد. "Step Brothers" یکی از بزرگ است.

اگر آن را برای فوتبال من به پایان رسید من در رشته مدیریت ساخت و ساز. من ممکن است به خانه رفته و سعی کردم به برق. من واقعا مثل برق و ساختمان چیز است. اگر آن را برای فوتبال من احتمالا می خواهم برق را با رفقا.

زمانی که من واقعا کمیمانند 3 یا 4 ما رفت و به محلی ما Safeway و من در زمان آب نبات کارامل و خوردند آن را در فروشگاه. به من گفت: مادر من در مورد آن هنگامی که ما به خانه و او به من بازگشت و برای آن پرداخت. آن را تنها یک چهارم اما من آن را فراموش کرده.

اگر من قصد دارم برای یک وعده غذایی من یک استیک. من یک استیک با مارچوبه در سمت و سیب زمینی پخته. اگر مادر من است, پخت و پز خود را enchiladas مرغ و گوشت گاو corned کلم. تمام خانواده من عاشق گوشت گاو corned.

اگر من می تواند تغییر یک چیزی که در مورد خودم من می خواهم خروجی بیشتر. من خیلی خجالتی مرد. من برای خودم نگه دارید. من فکر می کنم من و بعد فورا رفت واز بهتر بودن نیست درونگرا.

پس COVID هیچ چیز واقعا تغییر کرده برای من. زمانی که من در خانه من هنوز هم می تواند کار کردن در من دوستان را به محل. در حال حاضر که من در اینجا در مینه سوتا من ایکس باکس و مسائل. وقتی که بچه ها کار کردن من به کار کردن با آنها. هیچ چیز واقعا تغییر کرده است چرا که من هستم درونگرا.

من می خواهم به یاد روزی به عنوان یک انسان خوب است و من در زمان مراقبت از خانواده من است. که یکی از چیزهایی که من می خواهم انجام دهید این است که یک خانواده و مراقبت از آنها و نه آنها را نگران باشید. و خوب بازیکن فوتبال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن