'ممنون': Tri-Cities فروشگاه ها, رستوران ها و سالن های باز کردن درب با قوانین جدید - Fri, 03 Jul 2020 PST

KENNEWICK Misti سلمان باز درب به کودکان بوتیک در مرکز شهر کن ویک صبح روز جمعه ساعت 11 صبح او قرار داده تا موان

توسط NASERINEWS در 14 تیر 1399

KENNEWICK Misti سلمان باز درب به کودکان بوتیک در مرکز شهر کن ویک صبح روز جمعه ساعت 11 صبح

او قرار داده تا موانع به حال ضد عفونی کننده دست آماده و در حال حاضر قرار داده شده در این دستورالعمل برای مشتریان در درب جلو.

"من واقعا سپاسگزار برای این مرحله جدید. از آن خواهد شد یک خوب," او گفت:. "من آماده برای باز شدن هفته قبل پیش بینی این اتفاق می افتد در برخی از نقطه."

Selman داستان شبیه به بسیاری از فروشگاه ها و رستوران ها و سالن های اطراف Tri-Cities که فقط اخبار پنج شنبه بعد از ظهر که آنها می تواند باز کردن درهای خود را با محدودیت های شروع جمعه.

فروشگاه ها و سالن تعطیل شد, پس از رژیم صهیونیستی. جی Inslee اقامت-در-خانه سفارش در محل قرار داده شد در اواخر ماه مارس در تلاش برای آهسته coronavirus.

در حالی که سایر استان ها شده اند قادر به حرکت به جلو با باز کردن کسب و کار, بنتون و Franklin county کسب و کار شده اند و در برزخ به دلیل عفونت نرخ کاهش یافته است.

برای Selman او انتظار می رود حرکت کسب و کار ساسافراس بوتیک از ویکی خیابان به مرکز شهر کن ویک معنی بهترین سال در کسب و کار' شش سال اجرا شود.

در حالی که او قادر به انجام منظقه تحویل آن نشده است جایگزینی برای او درهای باز است.

به محض این که خبر بیرون آمد Franki اندرسون از Franki و شرکت ، و همه از این سبک است که کار را با او شروع به شنیدن از مشتریان به دنبال به برنامه قرار ملاقات.

"ما می خواهیم برای دیدن همه است. آنها فقط به بیمار," او گفت:. "بعد از این چند هفته اول هر کس می گیرند جدید خود را به روال است."

اندرسون صرف جمعه قرار دادن نکات تکمیلی در سالن از قبل برنامه ریزی شده خود را بازگشایی سه شنبه. او تا به حال طرح های آماده, هفته پیش زمانی که آنها برای اولین بار دریافت راهنمایی در مورد آنچه آنها نیاز به انجام زمانی که آنها بازگشایی شده است.

او هنوز هم می خواهد به بحث در مورد قوانین جدید که سبک خود را به دنبال. آنها خواهد شد چک کردن درجه حرارت و درخواست مشتریان اگر آنها بیمار است.

مردم نیز نیاز به برنامه های پیش رو و نیاز به صبر در وسایل نقلیه خود را قبل از قرار ملاقات خود را.

در حالی که اوایل روز بسته شد استرس زا اندرسون گفت: بیکاری فرمت برای پیمانکاران مستقل تسکین بود پس از آن به معنای سبک خود خواهد پرداخت.

تام فلوید جو را دم Hub شد و در حال حاضر در خدمت مواد غذایی به مردم نشسته در خارج از رستوران خود را در روز جمعه. او شده است در حال اجرا با یک اسکلت خدمه ارائه takeout برای کاربران خود.

"ما جان سالم به در برد. ما نمی رونق اما ما جان سالم به در برد," او گفت:. "این یک تجربه است که من هرگز نمی خواهم به تکرار اما یکی که من هرگز فراموش نکنید."

او خواسته است مردم را به پوشیدن ماسک زمانی که آنها می آیند به رستوران و داشتن مردم ماسک و دستکش و دیگر وسایل حفاظتی شخصی.

"پس از سه ماه و نیم من را وادار بچه ها من hazmat مناسب اگر من فکر کردم این امر ما را باز," او گفت:. "این یک امداد است که ما احتمالا می تواند دیدن پایان آن است. این یک امداد قادر به باز کردن و باید مردم در این کرسی است."

تمدید بسته شدن داده است و او را یک فرصت برای تبدیل به رقبای دوستان است. مبارزه است که همه کسب و کارهای کوچک شده اند از طریق آورده و آنها را با هم, او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب