سناتور. مایک Padden چهره دموکرات جان Roskelley مستقل Ann Marie Danimus در منطقه 4 اصلی - Mon, 06 Jul 2020 PST

رای دهندگان در واشنگتن 4th قانونی منطقه را یک فرصت برای انتخاب بین نام آشنا و تازه وارد به این منطقه را بررسی

توسط NASERINEWS در 16 تیر 1399

رای دهندگان در واشنگتن 4th قانونی منطقه را یک فرصت برای انتخاب بین نام آشنا و تازه وارد به این منطقه را بررسی صندلی با دیرین وقت مایک Padden, کوه و سابق شهرستان کمیسر جان Roskelley و بازاریابی کسب و کار صاحب Ann Marie Danimus تمام در حال اجرا است.

Roskelley سابق دموکراتیک شهرستان کمیسر استدلال کرد که منطقه 4 هیئت که متشکل از Padden پارچه مبلی. باب McCaslin جونیور و مت درخت روغن قلم است که در حال اجرا برای انتخاب مجدد رفته اند همراه با دیگر جمهوری خواهان نمی نمایندگی از موکلین خود به خوبی و رای "نه" در برابر آسیب های محیطی و رشد مدیریت طرح.

"آنها نه فقط به نمایندگی از یک معامله بزرگ از ترکیبات آنها فقط نامحدودی رای خود را راه آنها" Roskelley گفت.

Danimus مستقل گفت: او تا حدی در حال اجرا در برابر Padden چرا که او بیشتر به نظر می رسد با تمرکز بر مبارزه با دموکرات ها به جای معرفی ایده های جدید.

Padden یک جمهوری خواه گفت: نمایندگی خود و آرا در مسائل بازتابی از افرادی که در او قرار داده و او را بتن موفقیت های قانونگذاری که مورد نیاز bipartisanship مانند یک لایحه اخیر او تحت حمایت که فرماندار امضا و به قانون اجازه می دهد برای جبران پدر و مادر از فرزند قربانیان جرم و جنایت در زیر قربانیان جرم و جنایت' برنامه جبران خسارت.

"من به نمایندگی از یک دیدگاه اکثریت رای دهندگان که به طور کلی به سمت راست از مرکز" Padden گفت.

در حالی که هر سه نامزد به روش های مختلف برای پرداختن به بودجه و دیگر مسائل در این دولت هر نامزد گفت: مقابله با محکم کردن بودجه بود به احتمال زیاد مهم ترین وظیفه آنها مواجه شود در المپیا بعدی جلسه قانونی.

واشنگتن مواجه است 7 میلیارد دلار کسری بودجه در سه سال آینده با توجه به اثرات اقتصادی از COVID-19.

Padden گفت که او شروع به نگاه کردن توقف برخی برنامه ریزی شده پرداخت را افزایش می دهد و بازاندیشی در پروژه های دیگر دولت ممکن است به زودی به صرف پول در. Padden داد مثال اخیر $750,000 مطالعه در از بین بردن مار رودخانه سدها به عنوان یکی از هزینه های بالقوه او را قطع کرده اند.

او گفت: فرماندار راهنمای سازمان های دولتی به آماده شدن برای 15 درصد کاهش ممکن است کمی بیش از حد لازم وجود دارد و می تواند کمتر مضر استراتژیک راه قوه مقننه می تواند آدرس بودجه مسائل هنگامی که آنها یک فرصت برای دیدار با. او همچنین گفت: آخرین چیزی که او می خواهد به انجام است که افزایش مالیات.

"ما نباید پول خرج کردن در برنامه های جدید و ما باید نگاه داشتن پرداخت می برد رفتن به اثر" او گفت:. "ما باید برای دیدن اگر وجود دارد راه های انجام کارهایی موثر تر است."

Roskelley گفت: او دارای تجربه در آینده به کار و تلاش برای رفع بیمار بودجه از زمانی که او اولین منتخب شهرستان کمیسر در 1990s. او گفت که او و همکار کمیسر کیت McCaslin یک جمهوری خواه مشغول به کار برای ساخت یک تخلیه ذخیره و جستجو برای پس انداز که در آن آنها می توانند.

"ما کنترل می شود که بودجه به اندازه کافی است که ما (برخورد) درآمد و افزایش هزینه های خط مورد بودجه," او گفت:. "اساسا فقط گرفتن از هم جدا هر گروه رفتن دیدن که در آن چربی بود و برش آن و آن همان راه با دولت است."

او گفت: قانونگذاران باید در چه بخش نیاز به انجام توسط دولت و چه می توان برش. او گفت: هزینه های برش تنها می توانید تا کنون و دولت باید نگاهی به درآمد بیشتر معافیت های مالیاتی در انواع خاصی از کسب و کار و محصولات است.

"شما باید قادر به صرفه جویی بسیار کمی از پول و دریافت آن را به عقب با کاهش و از بین بردن کسانی که معافیت," او گفت:.

Danimus به نام "فولاد رویکرد" برای پرداختن به دولت کسر بودجه گفت: قانون گذاران نیاز به رفتن را از طریق آن را خط به خط در طول جلسه به ببینید که چگونه آنها می توانند مسئولانه کاهش هزینه ها. او گفت: دولت نیز نیاز به نگاه مسئولانه سرمایه گذاری در برخی از برنامه ها مانند فاستر مراقبت که آنها را نجات دهد کمک های مالی در آینده است. او گفت: سرمایه گذاری در حفظ خوب پرورش خانواده و آموزش به این معنی کمتر فرزندخوانده خواهد بود در اتاق های هتل ها برای مدت زمان طولانی و امیدوارم قرار داده خواهد شد با خانواده ها هر چه زودتر.

هر سه نامزد می گویند دولت قوه مقننه باید یک نگاهی به policing مسائل در طول سال 2020 جلسه. Roskelley به نام برای ممنوع کردن گلوله های لاستیکی و گاز اشک آور و نگاه بیشتر جایگزین مانند مواد مخدر دادگاه.

Padden گفت: او نیاز به مطالعه policing مسائل بیشتر اما گفت وجود دارد اتاق را برای اقدام قوه مقننه مانند بالقوه پیدا کردن یک راه به در چگونه پلیس اتحادیه های درگیر در بازگشت روند و حکمیت مسائل با شهرستانها. او گفت: گاهی اوقات یک افسر متهم به تخلف و اخراج است دوباره از طریق اتحادیه شکایت فرایند است که می تواند ایجاد مسائل. او گفت که او لزوما قصد معرفی یک لایحه اما می خواهم برای ایجاد نوعی از کار گروهی برای رسیدگی به این مسئله است.

"من خواهد بود بیشتر علاقه مند در تلاش برای کار با هر دو گروه برای به دست آوردن چیزی است که یک بهبود در طول زمان وجود آن که مردم زندگی می کنند با," او گفت:. "من نمی خواهم به اجرای بیش از رتبه و فایل یا, اما من فکر می کنم وجود دارد نیاز به برخی از تغییرات."

Danimus گفت: قوه مقننه باید ببینید اگر یک راه وجود دارد به reimagine پلیس و شاید برخی از مسئولیت هایی است که پلیس انجام مانند ترافیک متوقف می شود و اجازه می دهد افسران مسلح تنها با یک تیزر یا غیر مرگبار سلاح به کسانی که در. Danimus که زندگی و متعلق به یک کسب و کار در مکزیک برای چندین سال گفت: جوامع وجود داشته ترافیک-تنها افسران که در برخورد با موقعیت های متفاوت نسبت به دیگر یونیفورم افسران انجام دهد.

Padden گفت: او قصد دارد برای ادامه حمایت از Spokane Valley-منطقه پروژه های زیربنایی که اغلب وابسته به بودجه تصویب شده توسط مجلس قانونگذاری ایالتی و گفت: او قصد دارد به تمرکز بر روی دیگر پروژه های زیربنایی.

Roskelley گفت: او همچنین تمرکز بر بودجه اما پرشور در مورد محیط زیست, زمین با استفاده از مسائل و رشد مدیریت عمل می کنند. او گفت: نگه داشتن این دولت محیط زیست بکر خواهد شد که منافع بلندمدت خود را در راه های متعدد از جمله به اقتصاد کشور به دلیل به خوبی نگه داشته و مناطق طبیعی در جذب گردشگران است.

"ما مجبور به ترک این دولت بهتر از ما آن را در بر داشت و هوای پاک, پاک, آب کنید و سعی کنید برای دریافت بیشتر زیستگاه های حیات وحش," او گفت:.

Danimus گفت: تمرکز خواهد بود در تلاش برای اصلاح کسب و کار و شغل مالیات است. او گفت: دولت باید با چشم پوشیدن از سال اول کسب و کار و شغل مالیات برای کسب و کار جدید و ایجاد گریدهای مختلف از مالیات برای انواع مختلف کسب و کار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب