صلیب: UW کار بر روی پروتکل برای دانش آموزان' بازگشت در سقوط

توسط تاد ریچموندMADISON, Wis. (AP) — دانشگاه ویسکانسین مدیران سیستم در حال کار بر روی پروتکل های ایمنی است که

توسط NASERINEWS در 19 اردیبهشت 1399

توسط تاد ریچموند

MADISON, Wis. (AP) — دانشگاه ویسکانسین مدیران سیستم در حال کار بر روی پروتکل های ایمنی است که می تواند به فعال کردن دانش آموزان برای بازگشت به دانشگاه, اگر این بیماری همه گیر کوروناویروس امتداد به سقوط سیستم جمهور ری صلیب گفت رجنت پنج شنبه.

صلیب گفت: رجنت در طول تلفنی که مدیران سیستم می خواهید می شود قادر به تست تمام اساتيد, کارکنان و دانشجويان — یک وظیفه او به نام "به یاد ماندنی." آنها همچنین می خواهید قادر به ردیابی دانشجو مخاطبین ایجاد یک راه برای جداسازی و قرنطینه بیماران و همچنین افراد آلوده که به نشان دادن علائم.

رهبران همچنین می خواهید قادر به شناسایی فضاهای عمومی که در آن مردم می تواند ملاقات با خیال راحت و با ارائه دنده محافظ برای اعضای هیات علمی و دانشجویان.

"ما خواهد بود در جلسه در پاییز" صلیب گفت. "چگونه ما تحویل که نمی توان آن را طبیعی است. آن متفاوت خواهد بود."

نایب السلطنه تریسی کلاین گفت: آن را به یک "مقدار باور نکردنی از کار" تا دانش آموزان را به محوطه دانشگاه.

اما عبور و UW-Madison صدراعظم ربکا خالی سعی کردم به رنگ یک تصویر مثبت. صلیب گفت: چند هفته پیش که او فکر افتتاح خوابگاه بود شبیه به قرار دادن دانش آموزان در یک ظرف پتری و یا بر روی یک کشتی کروز اما پیشرفت در تست به او داده اند امید است. سفید گفت: مدیران به دنبال کوچکتر اندازه کلاس; سخنرانی با 200 تا 300 دانش آموزان اتفاق نمی افتد, او گفت:.

"من هر امید ما باز خواهد شد به طور کامل" خالی گفت. "(اما) آن را نمی توان عادی ترم."

UW-میلواکی صدراعظم علامت Mone گفت: پردیس ممکن است شروع با تنها آموزش از راه دور و سپس انتقال به گروه های کوچک. اما او هشدار داد که مدرسه ممکن است مجبور به بازگشت به آموزش از راه دور اگر ویروس خوشه دوباره.

اما صلیب گفت: هدف این بود که قادر به اداره یک تجدید حیات در محوطه دانشگاه.

جلسه آمد ساعت پس از عبور از معرفی یک برنامه تماس برای سیستم منطقه ای دانشگاه به آماده شدن برای قطع برنامه های ژانویه و بریس برای اخراج به عنوان سیستم هایش با اقتصادی خرید اینترنتی از بیماری همه گیر.

سیستم تعطیل فرد در یادگیری فرستاده دانش آموزان خانه نقل مکان کرد و کلاس های آنلاین در ماه مارس منجر به ضرر و زیان مالی در هزینه پارکینگ ورزشی, فروش بلیط, فروش مواد غذایی و فن آوری خرید.

سیستم معاونت اداری و مالی Sean Nelson گفت: رجنت که سیستم انتظار دارد به از دست دادن $212 میلیون دلار از طریق ترم تابستان. فدرال محرک کمک های اولیه و اقدامات صرفه جویی در هزینه مانند furloughs یک استخدام مسدود و مسافرت کاهش را کاهش می دهد که از دست دادن به $98.6 میلیون.

این سیستم در حال حاضر سایش تحت ساکن در مقطع کارشناسی شهریه یخ قانونگذاران جمهوریخواه کنگره اعمال شده در 2013-2015 بودجه دولت است. کمک های دولت برای نظام شده است روند را به عنوان به خوبی; صلیب گفت: در طرح خود که کمک به منقبض 6% پس از سال مالی 2007-08.

صلیب گفت رجنت که هیچ پردیس است در معرض خطر بسته شدن اما "اگر ما می خواهیم این سیستم برای زنده ماندن در طرف دیگر از این بیماری همه گیر ... ما رو به عمل در حال حاضر. ما باید به عمل به عنوان اگر ما در آینده به آن بستگی دارد. آن را ندارد."

رجنت تعیین شده بود به بحث در مورد این بیماری همه گیر بیشتر در یک جلسه غیر علنی روز شنبه با استناد به یک استثنا به دولت باز-جلسه قوانین اجازه می دهد بسته جلسات به صورت رقابتی یا چانه زنی ، اما آنها آن را سوراخ کردی در آخرین لحظه بعد از باز کردن طرفداران دولت شکایت کرده است که رجنت اعمال شد استثنا بیش از حد گسترده.

"این یک تفسیر است که می تواند فرو کردن حکومت است که جلسات باید باز" Christa Westerberg یک وکیل متخصص در باز کردن قوانین دولت گفت: در یک ایمیل به آسوشیتد پرس.

نایب السلطنه رئیس جمهور اندرو پترسن گفت: هیئت مدیره است که او نمی خواست هر "سردرگمی" در مورد چه خواهد بود مورد بحث در این جلسه باز و بسته نمایید.

___

این داستان به روز شده است برای اصلاح نام امور مالی معاون رئیس جمهور به Sean Nelson.

___

دنبال تاد ریچموند در توییتر در https://twitter.com/trichmond1



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن