منگنز سناتور می گوید: "نژاد پرستی است که فقط یک نوار کناری" در مینیاپولیس پلیس آغاز شد. سیاه, senator: که به 'توهین.'

سفید ایالتی مینه سوتا سناتور سابق کلانتر عنوان نژادپرستی و خشونت پلیس در یک کنفرانس خبری در روز شنبه با موضوع

توسط NASERINEWS در 4 تیر 1399

سفید ایالتی مینه سوتا سناتور سابق کلانتر عنوان نژادپرستی و خشونت پلیس در یک کنفرانس خبری در روز شنبه با موضوع پلیس, اصلاحات — و به سرعت به خود جلب کرد انتقاد از یک آفریقایی-آمریکایی سناتور.

در یک نقطه در طول کنفرانس خبری دیابت لایحه Ingebrigtsen R-اسکندریه به نظر می رسید به پیشنهاد ارزی سیاه-و-سفید نژادپرستی از مظنونان به سمت افسر پلیس.

"تا آنجا که نژاد پرستی, من فقط فکر می کنم آن را فقط یک نوار کناری در اینجا این است که آنچه در آن است و من متاسفم بگویم که گفت:" Ingebrigtsen که نشسته در سنا قضائیه و کمیته ایمنی و خدمت به عنوان Douglas County sheriff برای 16 سال است. "شما نمی خوای می خوام شنیدن آن است. من می خواهم کسی به درمان می شود دقیقا همان به عنوان کسی که هر رنگ. باید وجود داشته باشد هر رنگ که در اینجا.

حسن نیت ارائه میدهد مینه سوتا در مجلس سنا

بهداشت ، بیل Ingebrigtsen

"در واقع من حدس می زنم من می توانم بگویم که من به اتفاق بسیار نزدیک به یک افسر که در پاسخ به یک چنگال بزرگ حادثه ای که دو شب پس از جورج فلوید حادثه که در آن یک مرد سیاه و سفید بود که خارج از خانه و کشته شدن یک پلیس سفید پوست. من حدس می زنم که بخشی از این کار است. آن را وحشتناک بخشی از این کار است. من نمی بینم زیادی در رسانه ها در مورد آن. نه زیادی. بنابراین وجود نژادپرستی? احتمالا تا. شاید آن را در همه جا."

مظنون در این قتل سلمه Pendleton, 41, Grand Forks, N. D., دارای سابقه اجرا فهم با, و حتی با خشونت به سمت افسران پلیس وجود دارد اما به نظر نمی رسد به هر گونه اطلاعات عمومی پیشنهاد شد یک عامل; پلیس خدمت اخراج منظور زمانی که او آتش گشودند. پندلتون سیاه است; افسر پلیس او را به اتهام قتل کودی Holte سفید است.

دولت ایالت Jefff هیدن DFL-مینیاپولیس گرفت موضوع را با Ingebrigtsen کلمات.

حسن نیت ارائه میدهد عکس

سناتور. جف هیدن

"این است که توهین به نشان می دهد که نژادپرستی یک نوار کناری به الگوی خشونت پلیس از MPD در برابر سیاه و سفید و قهوه ای در جوامع گفت:" هیدن سنا دستیار رهبر اقلیت. "نژادپرستی ساختاری مرکزی موضوع نیاز به بررسی و همکاران ما در مجلس سنا اکثریت را این می دانم که اگر آنها را به هر گونه تلاش برای تعامل با اعضای مردم رنگ و بومی حزبی در عدالت کیفری و پلیس اصلاحات."

اظهار داشت: نقطه ای از روز سه شنبه در کنفرانس خبری شد برای حمله داعش به اعلام آنها خواسته ایم وزارت دادگستری ایالات متحده برای شروع یک تحقیق کامل در مورد مینیاپولیس اداره پلیس.

به طور معمول این نوع از "الگوی-یا-عمل" کاوشگر آنها خواهان خواهد بود انجام شده توسط DOJ حقوق مدنی بخش "به اصلاحات جدی الگوها و شیوه های بیش از حد نیروی مغرضانه پلیس خلاف قانون اساسی و دیگر شیوه های اجرای قانون است." به عبارت دیگر همان مسائل است که بسیاری از دموکرات ها از جمله هیدن — به عنوان به خوبی به عنوان پلیس منتقدان سیاه زندگی توجه به علل و دیگران درخواست شده است.

سناتور جمهوریخواه مواجه شده اند انتقاد از دموکرات ها برای توافق نیست به عنوان بسیاری از تغییرات در دولت policing قوانین به عنوان دموکرات ها می خواهند. در کنفرانس خبری که همچنین شامل سنسور. دیو Senjem R-روچستر و اسکات نیومن, R-هاچینسون آنها به نظر می رسید به تلاش برای موقعیت خود را به عنوان به سختی obstructionist در این موضوع اما به عنوان همچنین به دنبال بررسی این موضوع است که به ميدان آمد دولت و ملت در پی مرگ جورج فلوید در روز یادبود.

اما این پیام بلافاصله کمی گیج که بسیار اعلام این کنفرانس خبری گفت: فدرال پروب باید در نگاه "به طور خاص بخش در پاسخ به این شورش که به دنبال جورج فلوید را مرگ." در کنفرانس خبری سناتور پیشنهاد حداقل بخشی از تمرکز باید در مینیاپولیس شورای شهر و شهردار یعقوب فری و استقرار به سمت اداره پلیس از فری را پیشنهاد بودجه برای افسران جدید به شورای شهر اخیر تغییر به نفع برچیدن کل گروه.

Ingebrigtsen عنوان مفهوم نژادپرستی در چند نقطه در کنفرانس خبری.

اولین بار این سوال مطرح شده او در این گفت: "تا آنجا که به نژاد پرستی در مینیاپولیس من نمی دانم دقیقا همان اعداد ... اما من فکر می کنم پلیس تیراندازی که منجر به مرگ در سراسر کشور کمتر از یک و نیم درصد توسط افسران پلیس ، ... بسیاری از جرم و جنایت است که شما ببینید که نژاد-در-مسابقه. به عبارت دیگر سیاه در سیاه و سفید روی سفید."

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در اوایل این ماه به کارگردانی مینه سوتا وزارت حقوق بشر برای انجام دقیقا همان نوع از پروب که سناتور جمهوریخواه خواسته اند فدرال به انجام. سناتور گفت که تحقیقات نمی توان اعتماد کرد چرا که حقوق بشر کمیساریای ربکا Lucero گفت: در حال حاضر سیستمیک نژاد پرستی وجود دارد در این بخش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب