Trudy روبین: پکن سرکوب در هنگ کنگ است خطرناک برای جهان - Thu, 10 Jul 2020 PST

زمانی که چین اعمال سخت گیرانه امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ در هفته گذشته و من هم تلفن من تماس بگیرید برخی از ج

توسط NASERINEWS در 20 تیر 1399

زمانی که چین اعمال سخت گیرانه امنیتی جدید قانون در هنگ کنگ در هفته گذشته و من هم تلفن من تماس بگیرید برخی از جوان معترضان من می خواهم به ملاقات وجود دارد در ماه نوامبر.

سپس من با قرار دادن گوشی چون من متوجه شدم که هنگ کنگ که در آن آزادی بیان و حکومت قانون اجازه داده شد با وجود این که بخشی از چین بود. این بود که به یک امنیتی جدید قانون اعمال شده توسط پکن است که از بین می برد و حقوق هنگ Kongers وعده داده شده بود توسط پیمان بین المللی.

آن دسته از دانش آموزان دبیرستانی که شديدا اعتراض سال گذشته در برابر پکن تلاش برای تضعیف دلار هنگ کنگ دادگاه شد و در حال حاضر در معرض خطر است. یک تماس از یک روزنامه نگار آمریکایی – و یا حتی یک پیام WhatsApp – ممکن است آنها را دستگیر کردند.

و اشتباه نکنید, پکن, جدید, هنگ کنگ, قانون تامین پیامدهای آن فراتر از میلیون ها نفر از معترضان یا سرنوشت پر جنب و جوش نمادین شهر که میزبان هزاران نفر از کسب و کار بین المللی مردم پژوهشگران و روزنامه نگاران.

"پکن تخمگذار است دستکش بلند" دیده بان حقوق بشر چین کارشناس سوفی ریچاردسون گفت: "نه فقط به کنگ Hong اما به بقیه جهان است."

هنگ کنگ سرنوشت تبدیل به یک نماد تهاجمی تر چینی رویکرد به سیاست جهانی. و به نیت خود را به طور فزاینده ای استبدادی رهبر پینگ است.

هفت میلیون دلار هنگ Kongers وعده داده شده بود حکومت قانون و حقوق دیگر برای 50 سال های پس از بریتانیا در سال 1997 بازگشت از قلمرو خود را به چین, در یک ترتیب به نام "یک کشور و دو سیستم." آن را ساخته شده در هنگ کنگ entryway برای تجار بین المللی به چین به دلیل این شهر را قابل اعتماد نظام حقوقی متفاوت آن را از سرزمین اصلی است.

و در گذشته "یک کشور دو سیستم" برگزار شد قول می دهم که چین خود را ممکن است یک روز از معرفی اصلاحات سیاسی. اما تحت Xi چین شروع به کوچک شدن هنگ کنگ آزادی های تولید ماه از تظاهرات سال گذشته است.

به جای سازش با تظاهر کنندگان چینی رهبر تصمیم گرفته است آنها را سرکوب. این نشان دهنده یازدهم را تلاش برای تقویت حزب کمونیست کنترل و نفوذ چین در خارج از کشور در زمانی که روابط با ایالات متحده هستند بیشتر عصبی و پریشان COVID-19.

من با صحبت ناتان قانون 26 پیشرو دموکراسی و فعال سابق منتخب رسمی که فرار هنگ کنگ در هفته گذشته به منظور ادامه کار وکالت در خارج از کشور از جمله شهادت در برابر کنگره است. من از او پرسیدم در مورد قانون معنی است.

"آنچه که در خطر است" قانون گفت: "نه فقط امنیت است اما بقای هنگ کنگ به عنوان یک ایده است. امنیتی و پلیس در حال حاضر جارو قدرت و می تواند تهدید نه تنها مردم کنگ Hong اما (خارجی) بازرگانان و روزنامه نگاران و محققان و حتی دیپلمات.

"پکن می خواهد کامل استبدادی کنترل و مهم نیست که اگر تظاهرات صلح آمیز است. هیچ کس نمی داند که در خطر است و هنگ کنگ حاکمیت قانون از بین می رود."

اما یازدهم تلاش برای سرکوب هنگ کنگ دموکراتیک ایده معنا نیست که این تاریخی قلمرو می تواند تبدیل به یک شهر چینی.

بر خلاف ساکنان شانگهای و شنژن جوان هنگ Kongers رشد با دموکراسی است. "آنها بسیار مصمم به مقاومت در برابر پکن سرکوب" اشاره هنگ کنگ دموکراسی فعال ویکتوریا هوی در حال حاضر استادیار در نوتردام. "چگونه می توانم شما سکوت اکثریت?"

اگر قانون است خرد بین المللی تجار و بازرگانان را به صورت بسیار مشکل است که آنها را منجر به ترجیح می دهند هنگ کنگ. و نه می تواند هنگ کنگ تقلید سنگاپور که فاقد برخی از آزادیهای اما پاس یک حقوقی قوی سیستم.

بلکه هشدار هوی غرب باید در باره چین سرکوب در هنگ کنگ به عنوان یک منادی Xi جهانی نیت.

"هیچ سوال پکن نگرش ناشی از ادراک (دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن ضعف" او معتقد. رئیس جمهور آمریکا را به شکست محکوم چین گسترده "re-آموزش و پرورش" اردوگاه های مسلمانان در سین کیانگ و تردید به نقد پکن سرکوب در هنگ کنگ معترضان را متقاعد Xi او عمل می تواند با مصونیت از مجازات در هنگ کنگ است.

اگر پکن می تواند با مصونیت از مجازات در هنگ کنگ خواهد بود جسارت به عمل به طور مشابه با تایوان و تشویق با توسعه حرکت می کند در منطقه است.

قانون و هوی استدلال می کنند که ایالات متحده باید ایستاده همراه با متحدان در هشدار پکن در برابر خرد هنگ کنگ استقلال. ممکن است مراحل می تواند شامل هدف قرار دادن سرزمین اصلی مقامات در ارتباط با سرکوب در هنگ کنگ و یا پایان دادن به هنگ کنگ ویژه تجارت, وضعیت هر دو در حال حاضر مجاز توسط کنگره قانون – و یا حتی یک تحریم 2022 پکن بازی های المپیک زمستانی. همچنین ایالات متحده ویزا برای فعالان جوان در معرض خطر (که تحت پوشش بریتانیا وعده را در بسیاری از هنگ Kongers).

هیچ یک سوال پکن حاکمیت بیش از هنگ کنگ اما قانون جدید می فرستد سیگنال های هشدار دهنده در مورد چین چشم انداز جهانی برای آینده آن است.

"تا چه حد هنگ کنگ می رود پایین جاده به سین کیانگ بستگی دارد که چگونه جهان واکنش نشان می دهد," Hui گفت. "اگر جهان به نظر می رسد و راه دیگر آن می تواند بسیار بدتر است."

و نه فقط برای هنگ کنگ است.

دنبال Froma Harrop در توییتر @FromaHarrop. او را می توان در رسید fharrop@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب