KHQ لنگر شان Owsley بازنشستگی اعلام کرد بعد از نزدیک به 30 سال در روزنامه نگاری - بحباله نکاح در اوردن, 06 مه سال 2020 PST

دیرین KHQ اخبار محلی صبح نشان می دهد لنگر شان Owsley پیاده کردن مجموعه برای آخرین بار در پایان ماه مه هنگامی ک

توسط NASERINEWS در 17 اردیبهشت 1399

دیرین KHQ اخبار محلی صبح نشان می دهد لنگر شان Owsley پیاده کردن مجموعه برای آخرین بار در پایان ماه مه هنگامی که او را قطع خواهد کرد تا 27 سال فعالیت حرفه ای در تلویزیون و روزنامه نگاری به صرف زمان بیشتری را با خانواده خود را.

با پسر خود را آماده برای حضور در ضربه شارپی در پاییز Owsley تصمیم گرفت آن زمان آمده بود برای تغییر شیوه زندگی است.

"این فوق العاده است," او گفت:, ابراز قدردانی خود را برای ایمان KHQ قرار داده شده به او در طول سال. "من نمی خواهد که من در بدون خود را در آغوش من و پروانه من در هر مرحله از راه است."

اما 2:30 صبح زنگ لازم است خود را برای صبح زود تماس بار تا به حال تبدیل شدن به یک dealbreaker.

"مهم نیست که چگونه شما رویکرد آن شما را خسته" او گفت:. "پسر من مسن تر در حال حاضر و من می خواهم به قادر به ماندن و با او و لذت بردن از سال کالج."

Owsley جایگزین خواهد شد توسط Sam Adams KHQ را دیرین مدیر ورزشی.

"سام و من در طول پس از یک روز و به تصویب باتوم همراه به کسی که به شما احترام بگذارند شما نمی توانید بپرسید برای بیشتر از آن" Owsley گفت.

Owsley یک اسپوکن مادری که صرف خود را از سالهای نوجوانی در غرب سیاتل می دانستم که او سال دوم دبیرستان است که یک حرفه ای در روزنامه نگاری – و در پخش روزنامه نگاری ویژه – بود مسیر مطمئن برای او.

شرقی واشنگتن دانشگاه روزنامه نگاری برنامه آورده Owsley به Spokane. در ارشد خود را در سال کارآموزی صرف کار بر روی "س-6 طلوع" صبح نشان می دهد او را به KHQ برای اولین بار.

"سپس آن را (نشان می دهد) تنها 30 دقیقه" Owsley گفت. "وجود دارد برخی از تغییرات بزرگ در سه دهه پس از."

ایستگاه زمان صبح نشان می دهد طول می کشد 2 1/2 ساعت.

او پس از فارغ التحصیل از EWU یک KHQ اجازه لغزش در مورد یک نوار ویدئویی-ویرایش ، Owsley شروع به پریدن کرد در این فرصت با وجود این در اواخر شب که حاکی از دشوار ساعت بعد خود را موقعیت.

"این شد یک شبه در تعطیلات آخر هفته برای $5 ساعت و 17 ساعت در هفته – من هیجان زده" Owsley گفت. "من فقط می خواستم برای به دست آوردن یک پا در درب و استفاده از این فرصت برای یادگیری هر آنچه که من می تواند از همه مردم خوب است که در آنجا کار می کرد. من شروع Jan. 1, 1993."

پس از آن اولین KHQ کار حرفه ای خود را به برخی از عجیب و غریب تبدیل می شود. کلاسیک مسیر برای اخبار لنگر درگیر پیدا کردن کار در بازارهای کوچکتر – Tri-Cities Yakima, Missoula, – قبل از آمدن به آنهایی که بزرگتر است. Owsley رفت و مستقیما برای Spokane.

از نوار ویرایش موقعیت او نقل مکان کرد و به یک کار تمام وقت به عنوان یک KHQ عکاس. که نقش او تحت پوشش B-52 تصادف در Fairchild و تیراندازی در بیمارستان وجود دارد و در سال 1994 که هر دو رخ داده در طول یک هفته که ماه ژوئیه.

"که با من گیر کرده است," او گفت:. در آن زمان "شما متوجه شما مارک تاریخچه با آنچه شما انجام می دهند."

پس از یک سال و نیم او شروع به خارش به فولر استفاده از مدرک روزنامهنگاری.

او خود را نمونه نوشتن در جهت ایستگاه مدیریت و ارسال آنها را خاموش. پاتریشیا McRae – در حال حاضر رئیس جمهور و مدیر کل KHQ – به او یک کار تولید اخبار شب.

"او واقعا در آغوش من در تمام طول راه در این سفر از آن پس تا به حال" Owsley گفت.

او ادامه داد: تولید نشان می دهد که برای مدت سه سال. در یک نقطه او در بخشی تولید محلی کامیون, تجاری, تگ, خط که مردم هرگز متوقف به قول بازگشت در او: "شما می خواهم کامیون بزرگ سخت به دنبال کامیون!"

"کارفرمایان را دیدم که (و سپس) از من خواست برای انجام برخی از پر ورزشی کار می کنند در حالی که من هنوز تولید," او گفت:.

در طول زمان خود را در ورزش بخش Owsley تا به حال این فرصت را به پوشش خانمها بالغ " سفر به رز باول در سال 1998 است. اخیرا Owsley فرصت داده شد برای پوشش بازی های المپیک زمستانی ونکوور از آغاز تا پایان.

"بود که انتساب شبیه هیچ دیگر: شگفت انگیز, انجام, و به چالش کشیدن" Owsley گفت. "هیچ خواب, البته, اما آن را باور نکردنی به یک نام تجاری جدید داستان هر روز از پیروزی و تراژدی همه چیز که بازی های المپیک در حال حاضر."

پس از سال ها در ورزش لنگر در KHQ هنوز بازداشته او را.

"ما تا به حال بزرگ مجریان است که به خوبی تثبیت شد," او گفت:. "واقعا وجود دارد هیچ دهانه."

بنابراین او ارسال می شود رزومه خود را به نوار یک نوار VHS پس از آن – و به پایان رسید تا فرود یک صبح لنگر در Knoxville, Tennessee. Owsley پسر رایان خواهد بود متولد شده وجود دارد.

پس از تصمیم گیری برای حرکت به عقب به اسپوکن در سال 2002 Owsley حال کار ارائه می دهد از بیش از یک ایستگاه تلویزیون محلی اما KHQ هنوز هم بهترین جا. او پذیرفته شده و موقعیت به عنوان یک خبرنگار و پر کردن لنگر. چندی پس از آن تمام وقت لنگر کار او همیشه می خواستم باز.

در سال 2014 Owsley برنده امی برای شکستن پوشش زنده کارلتون پیچیده آتش. در طول دوره 16 ساعت در روز منتهی به شب Owsley به دنبال مرکزی واشنگتن آتش از Omak به Twisp به Pateros.

"من تا به حال یک کار را به انجام وجود دارد به ارائه دقیق اطلاعات واقعی از آنجا که زندگی مردم شد و در خط," او گفت:. "افتخار میکنم که امی, اما من قطعا آن را انجام نمی به تنهایی.

"آنچه به من ایستاده بود و آنچه را که پرارزش ترین بود دیدم وقتی که شما این افراد را ویران کرد از دست داشتن خانه های خود و جامعه خود به شدت آسیب دیده و شما نیز خود را دیدم تابآوری و حمایت از یکدیگر است."

که آنها پس از آن که "به من اجازه می دهد در جامعه و گزارش چه می گذرد – من همیشه در زمان که شخصا" او گفت:. "من در کار من, من حرفه ای اما من هم شدیدا احترام مردم بودند که رفتن را از طریق سختی. من نگه داشته ام که با من کل زندگی حرفه ای. شما باید به شفقت و واقعا درک پیچیدگی این شرایط شما در حال راه رفتن به عنوان یک روزنامه نگار."

برخی از بزرگترین نکات برجسته Owsley حرفه ای گفت: باید درگیر بسیاری از همکاران او آمده است برای تماس با دوستان در طول سال و ثابت رفاقت از اتاق خبر.

"کار با Kalae (Chock) و لسلی (لاو) شش سال گذشته واقعا برای من شده است در اوج زندگی حرفه ای من," او گفت: با اشاره به شرکت خود لنگر و KHQ رئیس پیش بینی. "آن را مانند شما در حال رفتن به کار می کنند اما شما حتی واقعا کار می کند. ما قرار داده و در برخی از ساعت های طولانی و کار بسیار سخت است اما کار کردن با افرادی که مهربان هستند به شما که در مورد مراقبت از شما در خارج از حرفه خود را در مورد مراقبت از خانواده خود را که واقعا برجسته برای من.

"من از طریق برخی واقعا دشوار شخصی ضرر و زیان (اما) من همیشه در بر داشت که مردم خیلی مهربان هستند و حمایت شده است."

Owsley را در تابستان به صرف زمان با همسرش سارا و فرزندان خود dabbling در کار آزاد برای KHQ و دوباره در پاییز.

"خط پایین این است که من خوش شانس, من خوش شانس بوده ام و من خدا را شکر برای هر کسی که تصمیم به تماشای اخبار و مجاز به ارائه آن به آنها," او گفت:. "من عاشق این تعامل و مهمتر از همه وقتی که من مردم در فرد مهربانی آنها به من نشان داده ام که لبخند و آغوش. که چیزی است که شما را با شما به هر آنچه که در آینده."

After getting up at 2:30 a.m. each weekday morning, KHQ’s The Wake Up Show co-anchor Sean Owsley is leaving the show to spend more time with his son Ryan, 18, who will be attending to Whitworth in the fall. Owsley has worked at KHQ since 1993 says he is looking for a day job. (Colin Mulvany / The Spokesman-Review)
پس از بلند شدن در 2:30 صبح هر روز هفته صبح KHQ را بیدار نشان می دهد co-لنگر شان Owsley است ترک نشان می دهد به صرف زمان بیشتری را با پسرش رایان, 18 خواهد شد که با توجه به ضربه شارپی در پاییز. Owsley کار کرده است در KHQ از سال 1993 می گوید: او است که به دنبال یک کار در روز. (Colin Mulvany / سخنگوی-نقد و بررسی)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن