کانادایی ها به نظر می رسد خوب با احتمالا benched حذفی به عنوان محل برگزاری نظرسنجی می گوید

اتاوا—آن را مانند به نظر می رسد طرفداران هاکی قادر خواهد بود به تشویق های مورد علاقه خود را NHL تیم در این تاب

توسط NASERINEWS در 13 خرداد 1399

اتاوا—آن را مانند به نظر می رسد طرفداران هاکی قادر خواهد بود به تشویق های مورد علاقه خود را NHL تیم در این تابستان اما کانادایی صادر جمعی اظهارات در مورد اینکه آیا در جام استنلی معانی است در خانه خود ،

کمتر از یک چهارم از افرادی که در بررسی های اخیر گفت: بسیار مهم بود که یک شهر کانادا بود میزبان به برخی از برگشتی.

وب سایت نظر سنجی انجام شده توسط شرکت رای گیری Leger و انجمن کانادایی مطالعات یافت 47 درصد در فکر آن نبود مهم است که جن رها کردن در کانادا عرصه است.

NHL برنامه به ادامه آن 2019-20 فصل آورده به توقف در ماه مارس توسط COVID-19 گیر با بازی های انجام شده در دو مرکز شهرستانها.

ادمونتون ونکوور و تورنتو در میان 10 مکان های ممکن اما کانادا اجباری 14 روز در قرنطینه برای ورود به کشور در محل باقی می ماند و می تواند فرضا چشم انداز هاکی شمال 49th parallel.

این بررسی انجام شد مارس 29 تا 31 در میان 1,536 کانادایی و 1,002 آمریکایی 18 ساله یا مسن تر که به صورت تصادفی استخدام از یک پنل آنلاین.

پس از انتخابات ایجاد شده از اینترنت پانل ها تصادفی نیست و نمونه این نظرسنجی نمی تواند اختصاص یک حاشیه خطا.

این رای گیری شرکت می گوید که با استفاده از داده های سرشماری سال 2016, نتایج که وزن بر اساس سن و جنسیت و زبان و منطقه در سطح آموزش و پرورش و حضور کودکان در خانواده برای اطمینان یک نمونه نماینده از جمعیت است.

هاکی سوال محدود به کانادا پاسخ دهندگان نشان داد 24 درصد احساس آن بسیار مهم است برای یک شهر کانادا به بازی میزبان در حالی که 20 درصد گفت: آن را تا حدودی مهم است.

سی و پنج درصد آن را گفته بود مهم نیست در همه 12 درصد آن را احساس بود و تا حدودی بی اهمیت و نه درصد نمی دانم.

این واقعیت NHL قصد دارد به نوار تماشاگران از غرفه در طول بازی حذفی با توجه به COVID-19 "احتمالا سرد کردن چند پاسخ دهندگان گفت:" Leger معاون اجرایی رئیس جمهور مسیحی Bourque.

هفتاد و شش درصد از کانادایی ها مورد بررسی گفت: وجود خواهد داشت یک موج دوم COVID-19 همه گیر در مقایسه با 62 درصد از آمریکایی ها که انتظار می رود یکی.

سه چهارم از کانادایی ها گفت: مدارس و اماکن عمومی باید یک بار دیگر تعطیل در چنین سناریویی در حالی که 60 درصد گفت: باید به کسب و کارهای نزدیک است.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

تقریبا نیمی از کانادا پاسخ دهندگان گفت که غیر ممکن است برای جلوگیری از موج دوم. بیش از سه چهارم گفت: افراد باید مسئولیت بیشتری نسبت به دولت را به اتخاذ اقدامات مناسب سعی کنید برای جلوگیری از موج دیگری.

"این که آیا آن را با پوشیدن ماسک, آیا آن را نگه داشتن امن دو متر (از دیگران) من فکر می کنم بیشتر از این به من می گوید که کانادایی ها می خواهند به باقی می ماند نسبتا منظم در طول چند ماه آینده به دلیل است که ترس از موج دوم" Bourque گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن