سیاستمداران در تلاش برای توضیح همه گیر اعتراض تناقضات

در نیوهمشایر کالیفرنیا ، کریس Sununu می گوید اجرایی خود را به منظور منع تجمعات از 10 نفر یا بیشتر است که هنوز

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

در نیوهمشایر کالیفرنیا ، کریس Sununu می گوید اجرایی خود را به منظور منع تجمعات از 10 نفر یا بیشتر است که هنوز هم در محل. او همچنین به طور همزمان — و بسیار عمومی — تشویق Black Lives Matter تظاهرات در دولت خود را با هزاران نفر شلوغ با هم در خیابان های عمومی.

در پنسیلوانیا با یکی از سخت ترین مستندات در کشور لیبریا تام گرگ خواستار پایبندی خود را به ماندن در خانه و محله ای که هنوز ممنوعیت رستوران ناهار خوری و یا گروه 25 یا بیشتر. اما چهارشنبه گذشته او پیوست و بازو در بازو با صدها نفر از معترضان در خیابان های Harrisburg در آشکار مخالفت خود را سفارش دهید.

فشرده در مورد او آشکار نفاق گرگ اذعان کرد: "آن ناسازگار بود من تصدیق می کنم که. اما من در تلاش بود برای نشان دادن حمایت برای یک علت و ریشه کن کردن نژاد پرستی — که من فکر می کنم بسیار مهم است و من در تلاش بود برای نشان دادن حمایت از من برای این تلاش است."

این دو فرمانداران هستند و به سختی تنهایی. رژیم صهیونیستی. اندرو کومو نیویورک که دولت بوده است برخورد سخت تر با وحشت از coronavirus نسبت به هر گونه دیگر نیز از راه خود رفت و به ستایش Black Lives Matter تظاهرات — با وجود هر دو این جمعیت عظیم از مردم در محله های نزدیک و مخرب خشونت است که به دنبال برخی از تظاهرات در شهر نیویورک است.

خطر بسیار بزرگ کومو می گوید کسانی که شرکت در تظاهرات باید تست شده. "من عمل به عنوان اگر شما در معرض, و من می خواهم به مردم بگویید شما تعامل با 'فرض کنیم من در معرض ویروس,'" کومو گفت: از معترضان. "اگر شما در یک اعتراض ... عمل مسئولانه یک تست دریافت کنید."

این موج جزر و مدی از سیاسی دو-پله — decrying یک سفر خانوادگی به ساحل به عنوان به طور بالقوه منجر به مرگ و سپس به اصرار خانواده ها برای سیل به خیابان ها سیاسی تظاهرات — تغذیه بدبینی عمومی در مورد خطر واقعی coronavirus. آن را نیز در بالا بردن سوال در مورد اینکه آیا شديد stay-at-home استراتژی که قرار میلیون ها نفر از کار و هزینه ملت حدود 500 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی در هر ماه لازم بود.

حتی بیشتر مشکل ساز اجتماعی برخی از ناظران می گویند که این آسیب در حال انجام است تا اعتماد عمومی به دولت و کارشناسان بهداشت و درمان.

سابق مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر تام فریدن مثلا ماه را صرف مخالفت با جان صاحبان کسب و کار و تلاش خود را برای بازگشایی اقتصاد و صرفه جویی در شغل خود. در حال حاضر او را علنا حمایت از تظاهرات توده های مربوط به جمعیت زیادی از فریاد و شعار ،

در همین حال سایر کارشناسان بهداشت و درمان در وزن مانند سابق غذا و داروی کمیسر دکتر اسکات Gottlieb که می گوید: "ما مطمئنا به دیدن انتقال" از coronavirus با توجه به اعتراضات با اشاره به یک مطالعه در آلمان یافت 250 درصد افزایش در انتقال پس از "بزرگ آزاد کرده است."

به عنوان جفری در حال پرواز سابق رئیس دانشکده پزشکی هاروارد گفت: سیاسی: "حداقل برای من تغییر ناگهانی در بازدید از خطر تجمع جرم شده است disorienting و من گمان می کنم آن است و برای بسیاری از آمریکایی ها."

و چه خواهد شد کسانی که آمریکایی ها را اگر وجود دارد یکی دیگر از افزایش در COVID-19 موارد این پاییز یا زمستان و همان بهداشت حرفه ای که به آنها گفتم این خوب بود در اعتراض به ناگهان اعلام آنها را مجبور به بازگشت به مستند?

بسیاری از ناظران بر این باورند که آمریکایی ها را به سادگی حاضر به پیروی.

به عنوان نویسنده و مفسر اجتماعی J. D. ونس آن قرار می دهد: "در یک کشور از 330 میلیون نفر خواهد شد که خود باعث نقض دستورالعمل ها. و شما نمی توانید فقط به آنها بگویید " خوب, شما باید به دنبال قوانین از آنجا که خود را "شایسته" علل احمق و بد است.'"

داده ها نشان می دهد که COVID-19 ویروس و مستندات در پاسخ به آن باید به طور نامتناسبی به افراد صدمه دیده از رنگ. سیاه آمریکایی ها شده اند و به احتمال زیاد بیشتر از همتایان سفید به مرگ از ویروس و آنها نیز بیشتر احتمال دارد به از دست دادن شغل خود در طول خاموش کردن.

اگر این روند همچنان ادامه دارد — اما اعتماد عمومی در بهداشت عمومی سیاست بسیار فرسوده است که آن را تضعیف تلاش های آینده به نوبه خود یکی دیگر از شیوع شدید از coronavirus — غم انگیز و پیامد ناخواسته در اعتراض به ریاکاری می شود که جوامع از رنگ رنج می برند و در عین حال دوباره.

مایکل گراهام سیاسی است, سردبیر InsideSources.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن