AP منبع: پیچک لیگ خواستار سقوط ورزش با توجه به شیوع - Wed, 08 Jul 2020 PST

آیوی لیگ در روز چهارشنبه اول شد من بخش کنفرانس به می گویند آن را نمی خواهد بازی های ورزشی این سقوط به دلیل بیم

توسط NASERINEWS در 19 تیر 1399

آیوی لیگ در روز چهارشنبه اول شد من بخش کنفرانس به می گویند آن را نمی خواهد بازی های ورزشی این سقوط به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس یک فرد با آگاهی از این تصمیم گفت: آسوشیتد پرس. لیگ چپ باز امکان حرکت برخی از فصل بهار اگر شیوع بهتر است کنترل می شود و سپس.

این تصمیم توضیح داده شد به AP توسط یک فرد صحبت در خواست نامش فاش نشود پیش از اعلام رسمی.

اگر چه ائتلاف هشت علمی نخبگان مدارس نمی اعطای کمک هزینه های تحصیلی ورزشی و یا رقابت برای یک NCAA فوتبال قهرمانی حرکت می تواند اثرات موج دار شدن در سراسر کسب و کار از کالج های ورزشی. بازیکنان فوتبال در قدرت پنج همایش در حال حاضر شروع تمرینات برای یک فصل شروع می شود که در اوت. 29 حتی به عنوان مدارس خود را بسنجید که آیا به دانشگاه برای دانش آموزان و یا ادامه کلاس های از راه دور.

پیچک تصمیم گیری تاثیر می گذارد نه فقط فوتبال بلکه همه چیز را قبل از Jan. 1 از جمله, فوتبال, هاکی, والیبال و, عبور از کشور و همچنین nonconference بخشی از فصل بسکتبال.

قدرت پنج همایش گفت: آسوشیتد پرس در روز چهارشنبه که آنها هنوز هم با توجه به گزینه های خود را. اما آن آیوی لیگ مارس 10 تصمیم به عقب نشینی آن postseason مسابقات بسکتبال است که قبل از یک آبشار از لغو که در نهایت احاطه همه مهم دانشگاه و ورزش حرفه ای.

"چه اتفاق می افتد در سایر کنفرانس ها است که به وضوح بازتابی از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کشور و هر گونه تصمیم گیری ساخته شده در این زمینه گفت:" دکتر کریس Kratochvil صندلی از ده بیماری های عفونی نیروی کار و اضافه کرد که وجود ندارد "سخت مهلت" برای تصمیم گیری.

"واضح است که صرف نظر از آنچه اتفاق می افتد در پاییز, ورزش در حال آمدن به عقب در نهایت" او گفت:. "بنابراین ما می خواهیم به مطمئن شوید که هر زمان که آن زمان (است) حق بازگشت به رقابت است که ما باید زیرساخت ها و توصیه ها در محل قادر به انجام این کار با خیال راحت برای دانشجو-ورزشکاران و کارکنان و مربیان, طرفداران, دانش آموزان است."

آیوی لیگ مدارس در حال گسترش در سراسر هفت ایالت شمالی این کشور که از اواسط ماه جولای دیده می شود برخی از موفقیت در کنترل COVID-19 شیوع. اما بسیاری از این کشورها هنوز ممنوعیت اجتماعات بزرگ; تحت ماساچوست بازگشایی طرح هاروارد اجازه داده نمی شود که طرفداران در می ایستد تا یک واکسن توسعه یافته است.

دانشگاه هاروارد در حال حاضر اعلام کرد که تمام کلاس ها برای هر دو ترم برگزار خواهد شد و عملا; خوابگاه باز خواهد شد تنها به دانشجویان سال اول و سالمندان است. دانشگاه ییل گفت: این امر محدود کردن آن خوابگاه به 60 درصد ظرفیت و گفت: اکثر کلاس ها خواهد بود انجام شده از راه دور. پرینستون نیز انجام بسیاری از آن آموزش آنلاین با خوابگاه در نیمی از ظرفیت.

AP نویسندگان ورزشی هارون ریش دیو Campbell, پیت Iacobelli لری Lage جان مارشال و جان Zenor کمک به این داستان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن