رفتار خانم 6/26 - Thu, 26 Jun 2020 PST

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند سلام خانم منش: من تبریک گفت یک همکار

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

توسط جودیت مارتین نیکلاس Ivor مارتین و جکبینا مارتین اندروز MCMEEL پیوند

سلام خانم منش: من تبریک گفت یک همکار در این علاوه بر جدید به خانواده اش. او در پاسخ گفت: پسر خود را خسته کننده بود: که همه پسر خود می کند این است که غذا خوردن و پوشک کثیف خود را (و نه اصطلاح او استفاده می شود اما من می خواستم به تمیز کردن آن برای شما).

من مشغول به کار با کودکان معلول بنابراین اولین واکنش من این بود که بسیاری از مردم هیجان زده خواهد شد به یک "خسته کننده" کودک است.

او احتمالا هیچ ایده که من و همسرم نابارور هستند. دیگر مردم شکایت کرده اند به من در مورد فرزندان خود و (امیدوارم) شوخی های ارائه شده آنها را به من. پاسخ من به آنها این است که "اگر شما آنها را به من انتظار نداریم که به آنها پشت کنید." هر گونه پیشنهادات در مورد چگونه به پاسخ به این نمونه ها می تواند به شدت استقبال مینماید.

آرام خواننده: چنین افرادی فکر می کنم که آنها در حال خنده دار– و آنها هستند که های آنچه آنها باور دارند که به یک تجربه مشترک اما واضح نیست.

به همدستی در طنز خود را با ارائه به سرقت کودک تنها ممکن است آنها را تشویق کند. خانم رفتار نشان می دهد که شما چشم پوشی از unamusing گفتگوی بورسی و می گویند مشتاقانه در بازگشت "این همه برای تلفن های موبایل دوست داشتنی در واقع." این لزوما نباید خیانت وضعیت خود را, اما شرم آنها را به اعتراف به این که در آن واقع است.

عزیز از دست رفتار: در جمع چهار سال پیش من مودبانه استقبال یک جوان به پدر و مادر اگر چه من نمی دانم که آنها را به خوبی و گفت: سلام به خود 6-year-old daughter میا. میا glowered به من و گفت: هیچ چیز. مادرش گفت: "او نه صحبت امروز است."

این زمان من با تعجب بنابراین من پاسخ داد: "خوب لطفا به او بگویید که به من گفت: سلام." مادر ظاهرا در زمان جرم و گفت: "او می تواند شما را بشنود! او نه فقط صحبت کردن!"

من خیلی خجالت کشیدم و گرفتار کردن گارد که من فکر می کنم من گفت: "من" و دور پا. چهار سال بعد مادر و میا هنوز هم به نظر می رسد به نظر من با تحقیر. من نمی دانم آنچه من اشتباه در این وضعیت بی دست و پا. من آن را اداره کند بد است ؟ آنچه که من باید انجام داده اند متفاوت است ؟

آرام خواننده: سکوت و glowering به نظر می رسد برای اجرای شایع در خانواده خود را. جلوگیری از بیماری و یا ناتوانی (و حتی کسانی که باید با یک توضیح از پدر و مادر) میا واکنش غیر قابل قبول بود. این اشتباه است که برای آموزش کودکان است که نادیده گرفتن مردم با معنی به نظر می رسد اگر و هنگامی که آنها احساس می کنید مانند آن رفتار قابل قبول است.

پاسخ خود را نه تنها توجیه این تنها برازنده راه برای آن را به کار گرفته. آن را قطعا نمی شایستگی چهار سال کینه. رفتار خانم توصیه می کند که شما برای جلوگیری از این خانواده در آینده– به نظر می رسد که آنها ساخته شده آن را غیر ممکن را به انجام در غیر این صورت.

عزیز از دست رفتار: وقتی که من پیشنهاد نوه من به کمک یک ثانیه و یا یک میان وعده آنها می گویند "من خوب هستم" که آنها آموخته از پدر خود.

چه خواهد بود پاسخ خود را به این ؟

آرام خواننده: "خوب است که باقی مانده است دیده می شود. اما شما می خواهم برخی از بیشتر مرغ؟"

لطفا سوالات خود را به رفتار خانم در وب سایت خود را missmanners.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب