جیک برگشت: مکث باز می شود درب به قلم' all-star Guentzel

PITTSBURGH—جیک Guentzel را roller-coaster فصل را به یکی دیگر بعید است به نوبه خود: پس از فصل شرکت کنندگان.پنگو

توسط NASERINEWS در 22 خرداد 1399

PITTSBURGH—جیک Guentzel را roller-coaster فصل را به یکی دیگر بعید است به نوبه خود: پس از فصل شرکت کنندگان.

پنگوئن همه ستاره رو به جلو اتحاد پیوست یک تعداد انگشت شماری از هم تیمی های روی یخ به عنوان بخشی از فاز 2 از NHL بازگشت به بازی برنامه و آمار و ارقام به آماده بود که پیتسبورگ چهره مونترال در باز کردن در دور پلی آف مدتی در این تابستان.

Guentzel برک آوت سال به نظر می رسد بیش از زمانی که او در زمان بی دست و پا نشت on Dec. 30 پس از 20 هدف از این فصل است. او سقوط کرد به تخته پایان یک تقسیم دوم پس از جمع آوری 200 حرفه ای نقطه ای که او به طور تصادفی افتاد بیش از این چوب از سناتورهای defenceman توماس Chabot.

25-ساله — که در طول بازی باز ماه نگه داشته پیتسبورگ شناور در میان بی شمار صدمات به بالا مشخصات بازیکنان — چنگ سمت خود را به عنوان او skated به نیمکت و تحت عمل جراحی قرار گرفتند روز بعد. با ناتوانی انتظار می رود تا اواخر ماه آوریل یا اوایل ماه مه Guentzel می ترسید او ممکن است تا 2020-21.

پس از آن آمد COVID-19 همه گیر وادار NHL به توقف فصل آن در اواسط ماه مارس و به Guentzel غیر منتظره پنجره به بازگشت.

"هنوز مطمئن شوید که چه اتفاقی می افتاد اگر فصل را با بازی کردن" Guentzel گفت.

تحت شرایط عادی Guentzel نیاز داشت پنگوئن برای پیشبرد حداقل یک دور و شاید دو در پلی آف اگر او می خواست به یک شات در دوباره در این باشگاه است. در این فصل این بوده است چیزی جز عادی.

خود را در دسترس می دهد پیتسبورگ دیگر ثابت پس از فصل عملکرد. خود ذاتی هاکی حس و فوری رابطه دوستانه با پنگوئن کاپیتان سیدنی کرازبی کمک Guentzel نمره 13 گل در طول سال 2017 برگشتی به عنوان پیتسبورگ دستگیر دوم آن مستقیم به جام استنلی.

تیم Guentzel بازده می تواند کمی شبیه یکی که شکست نشویل در شش بازی در فینال سه سال پیش. در طول Guentzel عدم حضور این تیم به ارمغان آورد جناح کونور Sheary که بازی در "سید و بچه ها" خط در فصل 2016-17.

"ما خوراک کردن هر یک از دیگر, ما می دانیم هر یک از دیگر" Guentzel گفت. "اگر ما این فرصت را داشته باشد, امیدوارم ما هم که شیمی است."

هنوز هم وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن به رسیدن به آن نقطه است. سپس دوباره این واقعیت است که آن را حتی بر روی میز برای Guentzel امیدوار کننده است. لذت بودن با نام به همه ستاره تیم on Dec. 30 برای اولین بار جایگزین شد ساعت بعد با درد و شک او به عنوان skated به نیمکت محکم خود را شانه راست پس از تسلط به تخته.

"شما واقعا مطمئن شوید که چه شدت آسیب است" Guentzel گفت. "فقط تلاش برای به دست آوردن یخ و بازگشت به اتاق قفل به عنوان سریع که من می توانم چون من می دانستم که چیزی خوب نیست. در سر من این بود تاری. آن را سخت به از طریق چیزی شبیه به آن."

او هنوز ساکت به جزئیات اطراف طبیعت آسیب گفت: تنها "از آنچه که من شنیده ام آن را بسیار قابل توجهی" در حالی که باقی مانده خدا را شکر او قادر به گرفتن سر و گردن از راه آسیب است قبل از سقوط.

در حالی که ذکر شده در پنج پا-11 و 180 پوند Guentzel راحت است با قرار دادن بدن خود در راه آسیب است برابر بزرگتر مدافعان. او مطمئن است اگر او خواهید بود مردد به مخلوط آن را تا هر زمان که تماس مجاز است.

"این ممکن است وجود داشته باشد, آن را فقط سخت به فکر می کنم در حال حاضر و سخت به روند" Guentzel گفت.

آن را به سختی و تنها چیزی که Guentzel است که با داشتن مشکل بسته بندی ذهن خود را در اطراف. او در حومه شهر مینیاپولیس. مرگ جورج فلوید در دست افسر پلیس سفید ماه گذشته و متعاقب آن موجی از اعتراضات و درخواست تغییر در پس — شده است چشم باز برای یک بازیکن است که به طور معمول مقرون به صرفه با کلمات خود را ترجیح می دهند اقدامات خود را به انجام صحبت کردن برای او.

خیلی نمی کنه. او به شیوه فلوید مرگ "نگران کننده است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

"چشم من قطعا باز شده است و من قطعا متعهد به آموزش خودم و ساخت یک تفاوت وجود دارد خارج وجود دارد" Guentzel گفت.

آن را نه تنها در منطقه که در آن Guentzel و بقیه NHL در حال گرفتن آموزش و پرورش. این لیگ در تلاش است تا به طور عملی در مورد سلامت خود و پروتکل های آن را به عنوان تلاش برای از سرگیری این فصل است. هنوز هم وجود دارد بسیاری از مسائل که نیاز به حل و فصل شود. و برای بازیکنان که سلامت روانی و جسمانی تکیه به شدت بر روال وجود دارد باقی می ماند یک حس نگرانی در مورد آنچه در پیش روست.

"این سخت است برای ما به دانستن آنچه در جریان است با این همه ناشناخته از این COVID," Guentzel گفت. "من فکر می کنم همه ما کمی در لبه به عنوان به آنچه که اتفاق خواهد افتاد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب