Spokane, زادگاه, هوای آزاد, فروشگاه محموله گسترش آن موجودی و rebranded این ماه - Sun, 17 مارس سال 2020 PST

Spokane, زادگاه, هوای آزاد, فروشگاه محموله گسترش آن موجودی و rebranded این ماه است. شمال, خارج از منزل که باز

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

Spokane, زادگاه, هوای آزاد, فروشگاه محموله گسترش آن موجودی و rebranded این ماه است.

شمال, خارج از منزل که باز در سال 2017, در حال حاضر به نام Rambleraven دنده معامله گر. این فروشگاه همچنین در حال حاضر مبادرت به فروش خرده فروشی برخی از اقلام از جمله ورزش و بدنسازی کوهنوردی و کلی پیاده و کمپینگ دنده.

"محموله همیشه نان و کره" مالک و بنیانگذار مارک اشنایدر گفت. "من دوست دارم که مدل کسب و کار. من عاشق تمرکز این واقعا عالی پیام تا آنجا که به استفاده مجدد از. اما در بالا از آن ما می رویم به گسترش کمی به خرده فروشی."

اشنایدر گفت که او هیچ برنامه ای و یا تمایل به رفتن به کامل خرده فروشی.

به عنوان بخشی از تغییر نام اشنایدر نیز عرضه یک وب سایت جدید. تمام موجودی – محموله و خرده فروشی به طور یکسان است – قابل مشاهده به صورت آنلاین در rambleraven.com. نام جدید ندارد معنای خاص اگر چه اشنایدر می کند مانند کلاغ و او فکر می کند آنها نگاه خوب با یک کوله پشتی ،

سوئیچ به مخلوط خرده فروشی و محموله بوده است در این نسخهها کار میکند در حالی که اشنایدر گفت. اما فوریه بسته شدن از کوه, دنده, Spokane, را, دیرین, هوای آزاد, دنده, فروشگاه بازی شود.

"این قطعا به من انگیزه بیشتری برای ایجاد این تغییرات گفت:" از کوه دنده را بسته.

در همان زمان اشنایدر و کارکنان خود را از چهار در بر داشت خود را با برخی از زمان در دست های خود را به عنوان coronavirus توقیف کسب و کار از طریق اسپوکن و ملت است.

اشنایدر افتتاح فروشگاه در روز احمق آوریل در سال 2017. قبل از آن او می خواهم به عنوان یک مهندس در بویزی. محموله فروشگاه, او گفت:, باعث شده میل به "به نوبه خود اشتیاق من به یک حرفه ای است."

فروشگاه شده است با موفقیت با اشنایدر خواستار اسپوکین بزرگ "هوای بازار است."

اشنایدر اعلام کرد یکی دیگر از ابتکار عمل در این ماه. سپردن برای یک علت اجازه می دهد تا مردم برای اهدای هر گونه درآمد حاصل از آنها با استفاده از دنده هفت محلی و سازمان های غیر انتفاعی.

زمانی که دنده است به فروش می رسد 70-80 ٪ از قیمت خرید است به اهدا غیر انتفاعی اشنایدر گفت. آن دسته از سازمان های غیر انتفاعی در حال واشنگتن مسیرهای ارتباط همیشه سبز شرق کوه دوچرخه اتحاد Dishman تپه محافظت از Inland Northwest زمین و محافظت از باغ بالا رفتن ائتلاف دوستان Bluffs, شمال, Whitewater انجمن و قله 7 ماجراهای.

اشنایدر گفت که او می داند که این بیماری همه گیر کوروناویروس محدود کرده است بسیاری از توانایی مردم برای اهدای. او امیدوار سپردن به علت کمک می کند تا پر کردن این شکاف.

همانطور که برای کسب و کار خود را, او گفت: تعطیلی دشوار بوده است اما قابل کنترل با برخی از کمک به دولت است.

"ما آب و هوا طوفان," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن