عظیم ورزشی مورد فساد در نهایت شنیده می شود در پاریس محاکمه

پاریس—ورزشی فساد دادگاه مربوط به اتهامات دوپینگ coverups و غیرقانونی بازده در بالای دو و میدانی باز دوشنبه در

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

پاریس—ورزشی فساد دادگاه مربوط به اتهامات دوپینگ coverups و غیرقانونی بازده در بالای دو و میدانی باز دوشنبه در پاریس.

در شش روز از جلسات دادگاه پاریس وزن خواهد شد شواهدی وجود دارد که ورزشکاران روسی پرداخت میلیون ها دلار به پنهان کردن خود را مشکوک به دوپینگ به طوری که آنها می تواند رقابت در بازی های المپیک در سال 2012 و دیگر مسابقات. کشف و ضبط اسناد و مدارک پیشنهاد کرد که ورزشکاران پرداخت می شود به اتهامات دوپینگ به خاک سپرده شد و یا با تاخیر غیرقانونی ساز لقب "حمایت کامل" دادگاه رئیس جمهور گفت: ترسیم این مورد با شاخکهای کشش از اروپا به آسیا و آفریقا است.

لامینه Diack که در خدمت به عنوان رئیس جمهور از بدن حاکم برای نزدیک به 16 سال است که یکی از ادعایی دریافت کنندگان پرداخت. Diack, 87 بود که در حال حاضر در دادگاه با پوشیدن یک ماسک صورت.

دادگاه به طور خلاصه در نظر گرفته شده اما پس از رد درخواست یک وکیل برای پاپا Massata Diack یکی از لامینه Diack پسران که همچنین یک متهم در این پرونده که محاکمه می شود به دلیل تاخیر دو نفر دیگر از وکلا نیست قادر به حضور در دادگاه به دلیل coronavirus محدودیت های مسافرتی.

دادگاه در حال حاضر به تاخیر افتاده است از ماه ژانویه به اجازه می دهد گنجاندن شواهد جدید.

پاپا Massata Diack زندگی در سنگال محافظت از حکم بازداشت بین المللی صادر شده توسط فرانسه و حضور نداشت روز دوشنبه شنوایی.

به عنوان IAAF جمهور Diack یکی از با نفوذ ترین مردان در المپیک, ورزش, ریاست بیش از یک دوره زمانی که اوسین بولت ساخته شده و میدانی wildly محبوب. اما Diack میراث و IAAF اعتبار در زمان ضرب و شتم او پس از استعفا در سال 2015. او در فرانسه دستگیر و محققان نشان داد اتهامات از ورزشکاران فشرده برای پرداخت به پوشش خود دوپینگ موارد است. یک دونده ماراتن محققان گفت که او به تنهایی پرداخت از 450.000 یورو و یک تکه بزرگ بود که پس از آن مسترد برای او هنگامی که او بعدها ممنوع از رقابت با وجود این ادعا پرداخت.

Diack است که تلاش برای فساد و پول شویی و نقض اعتماد. دادستان ها می گویند او به طور مستقیم یا غیر مستقیم بینی 3.45 میلیون یورو ($3.9 میلیون دلار آمریکا) از ورزشکاران مشکوک توسط IAAF از دوپینگ که پرداخت می شود به نام خود پاک به طوری که آنها می تواند در ادامه رقابت. حدود دو دوجین ورزشکاران روسی بودند و بنا به گزارش ها درگیر است. یک دونده ماراتن محققان گفت که او به تنهایی پرداخت از 450.000 یورو و یک تکه بزرگ بود که پس از آن مسترد او در زمانی بعد به حالت تعلیق از رقابت برای دوپینگ با وجود این ادعا پرداخت کردن دادگاه رئیس جمهور دقیق.

دادستان نیز به اتهام Diack برای دخالت در $1.5 میلیون پرداخت از روسیه برای استفاده در سیاست های انتخاباتی در زادگاه خود در سنگال. دادستان ها می گویند پول بود آبش کردن حمایت و تلویزیون حقوق معاملات مذاکره با مقامات روسی. دادستان ها می گویند این پول برای تامین مالی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس مبارزات در سنگال در سال 2012 در ازای کاهش دوپینگ مورد هدف قرار دادن ورزشکاران روسی.

Diack نیز متهم به داشتن فعال پسرش را به حیف و میل شود IAAF حمایت مالی درآمد حاصل از روسیه VTB بانک چینی شرکت نفتی سینوپک و پخش دوربین مدار بسته کره جنوبی غول تکنولوژی سامسونگ و دیگران.

پاپا Massata Diack همچنین چهره های فساد پول شویی و نقض اعتماد اتهامات عنوان شده علیه. سنگال خودداری فرانسه از استرداد درخواست سابق IAAF مشاور بازاریابی.

لامینه Diack بازداشت شد و در سفر به فرانسه در سال 2015 شده است و ممنوع خروج از کشور پس از.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همچنین در حال تلاش برای فساد یک وکیل که توصیه Diack حبیب Cisse و دکتر گابریل Dolle که نظارت تست مواد مخدر در IAAF و متهم است که از پرداخت به تاخیر دوپینگ موارد است. هر دو نفر در دادگاه.

دو روس ها نیز در دادگاه اما حاضر بودند: والنتین Balakhnichev سابق IAAF خزانه دار و الکسی Melnikov یک مربی که رهبری روسیه را از راه دور در حال اجرا برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن