در باغ: ادویه تا باغ خود را با گیاهان دارویی آشپزی - شنبه, 16 مارس سال 2020 PST

گیاهان دارویی آشپزی ساده ترین گیاهان خوراکی شما می تواند رشد کند. با هیچ شناخته شده حشرات یا بیماری و مشکلات آ

توسط NASERINEWS در 28 اردیبهشت 1399

گیاهان دارویی آشپزی ساده ترین گیاهان خوراکی شما می تواند رشد کند. با هیچ شناخته شده حشرات یا بیماری و مشکلات آنها را یک نسیم به رشد است. گیاهان اضافه کردن چنین ومزه ابعاد به انواع ظروف. اگر شما گیاه آنها را درست در خارج از درب خود را, آنها را تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از پخت و پز خود را.

زیر گیاهان رشد به زیبایی در کنتون. برخی از خواهد آمد بازگشت سال پس از سال, در حالی که دیگران باید کاشته سالانه:

ریحان (Ocimum bacilicum): این گیاه سالانه است خوشمزه در پیتزا استفاده کرد و در خانه پستو. ریحان نمی مانند تا شرایط پس صبر کنید تا اواخر ماه مه به افشانده شدن دانه. کارخانه آنها را 1/4 اینچ عمیق و نازک نهال 8 اینچ از هم جدا. هر زمان این گیاهان توسعه جوانه های گل خرج کردن آنها به طوری که آنها ادامه خواهد داد به رشد ،

پیاز (Allium schoenoprasum): یک گیاه چندساله پیازچه چند پیاز مانند برگ ها و شکوفه های صورتی جذاب است که یک ضربه بزرگ با گرده. افشانده شدن دانه به طور مستقیم در باغ و یا خرید یک نهال یا دو از یک مرکز باغ. صبر کنید 60 روز قبل از برداشت محصول از گیاهان کاشته شده از بذر یا 30 روز پس از نشاء مهد کودک-رشد نهال در باغ خود را. فضا گیاهان 8 اینچ از هم جدا در باغ.

گشنیز (Coriandrum sativum): این گیاه سالانه است که اغلب مورد استفاده در گوجه فرنگی salsas و غذاهای آسیایی الهام گرفته از. شاخ و برگ این گیاه است که به عنوان گشنیز و دانه ها (که خوراکی هستند) به نام گشنیز. پس نهال نمی پیوند خوبی افشانده شدن دانه به طور مستقیم در باغ خود را. اگر شما برنامه ریزی برای اضافه کردن گشنیز به خود را در خانه سالسا, دانه های گیاهی حدود 50 روز قبل از شما انتظار می رود گوجه فرنگی رسیده. که راه و برگ گشنیز را در اوج خود در همان زمان. حفظ گیاهان به خوبی آبیاری در طول فصل برای جلوگیری از تاکید آنها که باعث می شود آنها را به پیچ به دانه قبل از موعد مقرر.

شوید (Anethum graveolens): سس گوجه فرنگی است که آسان برای رشد گیاه سالانه است که همچنین جذب گرده. شما به احتمال زیاد تنها نیاز به یک چند گیاهان. مستقیم-افشانده شدن دانه 1/4 اینچ عمیق در حدود 2 اینچ از هم جدا با نهایی فاصله 6 اینچ. حفظ گیاهان به خوبی سیراب. برش برگ به عنوان مورد نیاز و پس از شکوفه گیاهان خشک دانه برای استفاده به عنوان ادویه و برای سال آینده باغ.

نعناع (Mentha): در حالی که تازه نعناع خوشمزه است آگاه باشید که اعضای خانواده نعناع دارای پتانسیل به بیش از باغ خود را. محدود آنها را به یک ظرف و آنها رفتار خود را دارند. نعناع یک گیاه چند ساله. اگر شما علاقه مند به رشد چند نوع تک بوته از هر یک باید نیازهای خود را.

مرزنگوش (Origanum vulgare): همچنین یک عضو از خانواده نعناع پونه کوهی یک گیاه چند ساله است که در سراسر باغ خود را, بنابراین گیاه آن را در یک ظرف. فضا گیاهان در حدود 10 اینچ از هم جدا.

جعفری (Petroselinum crispum): جعفری دوسالانه است که به معنی آن است دو سال طول عمر. سال اول آن را ایجاد یک سیستم ریشه و تولید شاخ و سال آینده آن را همچنان به رشد می کنند و سپس شکوفه, مجموعه بذر و می میرد. بسیاری از باغبان خرید نهال به جای آنها شروع از دانه. برداشت بیرونی ارتوپدی جعفری به عنوان مورد نیاز است تا این گیاه به رشد ادامه خواهد داد.

رزماری (Rosmarinus officinalis): رزماری نمی خواهد زنده ماندن ما زمستان است اما به خوبی به ارزش در حال رشد است. شما باید فقط نیاز به یک گیاه به شدت از این گیاه معطر. در اوایل پاییز پیوند خود را رزماری را در یک ظرف و آن را در داخل خانه قبل از دماهای واقعا شروع به رها کردن. یکی دیگر از گزینه ساده است برای گرفتن قلمه از گیاه و قرار دادن آنها در آب در داخل خانه و اجازه دهید آنها را ریشه است. هنگامی که قلمه ها باید یک سیستم ریشه پیوند آنها را به ظروف پر شده با خاک گلکاری و نگه داشتن آنها را در زیر چراغ و یا در یک پنجره آفتابی. در بهار پس از خطر يخبندان گذشته, گیاه آنها را در باغ.

مریم گلی (Salvia officinalis): یک گیاه چندساله حكيم است که اغلب مورد استفاده برای ادویه مرغ و کدو در فصل زمستان, سوپ, راویولی و گوشت. یک گیاه به احتمال زیاد کافی است پس از نظر در برداشتن یکی از مرکز باغ.

ترخون (Artemisia dracunculus): ترخون یک گیاه چند ساله است که رشد می کند در مناطق 4 به 9. یک گیاه باید شما را با ارائه به اندازه کافی برای دیدار با نیازهای شما. برگ جالب شیرین بیان با طعم هستند و در درجه اول مورد استفاده برای غذاهای خوش طعم. گیاهان به حدود 3 متر در ارتفاع و نمی توان از دانه رشد کرده است بنابراین برای شروع در مراکز باغ. گیاهان برگریز که به معنی برگ افت خواهد کرد در طول پاییز و زمستان. تر و تمیز گیاه در بهار به اتاق را برای جدید شاخ و برگ به رشد است.

آویشن (Thymus vulgaris): یکی دیگر از گیاه چند ساله و آویشن است همیشه سبز پس از آن را نگه دارید و بر روی برگ آن در زمستان است. ترین گیاه باغبان پیدا کردن آنها تنها نیاز به یک یا دو گیاه برای آشپزی خود را نیاز دارد. اجازه دهید آنها را تبدیل به قبل از تاسیس برداشت sprigs از برگ.

تماس با سوزان Mulvihill در susan@susansinthegarden.com. سازمان دیده بان این هفته "هر کس می تواند به رشد یک باغ" تصویری در youtube.com/c/susansinthegarden.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن