پس چه باید انتظار ما از بیس بال در سال 2020 زمانی که آنها در نهایت پوست کردن ماسک?

برای بهتر یا بدتر بیس بال است.ورزش تعطیل با توجه به گسترش COVID-19 105 روز پیش و بازیکنان و صاحبان هرگز نمی تو

توسط NASERINEWS در 6 تیر 1399

برای بهتر یا بدتر بیس بال است.

ورزش تعطیل با توجه به گسترش COVID-19 105 روز پیش و بازیکنان و صاحبان هرگز نمی تواند توافق بر سر نحوه بازگشت. زمانی که MLB در نهایت تحمیل 60-بازی فصل (شروع جولای 23 و 24) جدید کروناویروس موارد به افزایش دوباره در بسیاری از ایالات متحده آمریکا و در میان تیم های مانند فیلیز رشته کوه های راکی داجرز و آبی جیز.

آن را به اندازه کافی سریع سابق جیز پارچ برت اندرسون به درخواست در توییتر "چه اتفاقی می افتد زمانی که همه ما آن را دریافت؟"

بیس بال, البته, امیدوار است آن را نمی کند به آن می آیند. یک چیز صاحبان و بازیکن می تواند در توافق شد یک لیست طولانی از سلامت و پروتکل های ایمنی. بازیکنان را تحت درجه حرارت چک و دو COVID-19 آزمون زمانی که آنها گزارش خود را به تیم آنها بزاق چک هر روز دیگر و آنها باید آزمایش خون یک بار در ماه. آنها همچنین باید برای تکمیل یک COVID-19 دوره آموزشی و آنها نیاز به آماده برای یک مجموعه جدید از قوانین.

بنابراین MLB هل دادن پیش رو با وجود این سوالات. و این به ایجاد یکی دیگر از سری از سوالات در مورد آنچه که ما باید انتظار می رود در سال 2020 است.

  • چیزهایی اول اول: شروع با قوانین جدید. هیچ تف. بدون مبارزه. هیچ بالا و سپاس. هیچ تبادل صف کارت. هیچ از لیسیدن انگشتان (کوزه می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب به جای). هیچ پرتاب توپ در اطراف زمین زیر کشت پس از بیرون لطفا. هیچ پست-بازی, دوش, اگر شما از ذهن نیست. هیچ پست-بازی بوفه. شما ایده را دریافت کنید.

آه و اجتماعی فاصله در همه جا. بازیکنان و دیگر پرسنل باید شش فوت از هم جدا در طول سرودهای شش فوت از هم جدا هنگامی که صحبت کردن به مخالفان قبل از بازی شش فوت از محل باشگاه وانجمن غرفه زمانی که ممکن است. مدیران در ضمن می توان خارج اگر آنها ظرف شش پا از داوران در طول استدلال. جایی ارل ویور است یا خندیدن و یا نورد در قبر او.

  • شانس دوم: اگر هاکی می توانید تصمیم بگیرید که بازی با shootouts, چرا نمی توانید بیس بال سعی کنید چیزی متفاوت است ؟ سافتبال شده است شروع فوق العاده نوبت با یک دونده در پایه دوم و لیگ کوچک بیس بال شروع به آزمایش با حکومت در سال 2018 است. در حال حاضر آن را در آینده به لیگ برتر. آن را نمی ممکن است به عنوان هیجان انگیز به عنوان یک پیاده روی کردن هومر وقتی که می آید به تصمیم گیری های, اما مطمئن شوید که به تصمیم آنها بود. و چه کسی می داند آن می تواند به عقب bunt.
  • جهانی DH: این یک مفهوم است که ممکن است دیر شده حذف خودکار است. در نظر بگیرید: در خارج از ترنت تورنتون که رفت 2-برای-3 در 2019, جیز' کوزه رفت 0-for-16. نمونه کوچک اندازه ؟ خوب در 2019 با توجه به Fangraphs همه عمده-لیگ کوزه ترکیب به آمار .115 در 5,135 صفحه ظاهر.
  • تغییر چهره: آبی جیز می توان خدا را شکر آنها نمی خواهد که به صورت یکی از بیس بال بهترین hitters با سابق Red Sox outfielder Mookie بتی ترک شرق آل برای داجرز. 2018 MVP یک .318 طول عمر متوسط در برابر جیز. تورنتو می تواند مقدار زیادی (در نرم افزار تاریخ مرتب کردن بر اساس راه) از یکی از بهترین کوزه Gerrit کول که در پیوست یانکی ها در خارج از فصل. کول رفت 16-0 با 1.78 دوران بیش نهایی خود را 22 شروع می شود با هوستون در سال 2019.
  • ساخت برخی از سر و صدا: Nate پیرسون انجام شد همه چیز در این بهار به جیز' تصمیم گیری که در آن او خواهد بازی دشوار اجازه می دهد فقط یکی به دست آورده اجرا در هفت نوبت (با 11 strikeouts). او به احتمال زیاد به رهبری به سه گانه یک بوفالو. در حال حاضر با minor-لیگ پارک هنوز بسته جیز را به تصمیم می گیرید اگر پیرسون می شود توسعه خود را در لیگ های بزرگ و یا آنها می پیوندد تاکسی تیم ملی است که می تواند حفظ زمان سرویس. نوبت نباید یک موضوع است. اگر او به طور متوسط شش نوبت بیش از 12 شروع می شود, او هنوز هم می تواند به خوبی در زیر 101 2/3 او انداخت سال گذشته است.
  • با بهره گیری از آرام: اگر می توانید یک برنده در طول یک بیماری همه گیر ممکن است آن را هوستون. طرفداران پوشش بودند به اشتباه آستروس در بهار پس از ثبت نام-سرقت رسوایی که تحت سلطه خارج از فصل. در حال حاضر آنها را مجبور به انجام آن از آسایش خود را از اتاق نشیمن. شاید آنها می توانند به راحتی دانستن Astros نمی خواهد این شانس را به تبدیل شدن به اولین تیمی که پست متوالی 100-برنده فصل است.
  • قدرت بیشتری به آنها: دوقلوها مینه سوتا تا به حال هشت بازیکن آمار 20 یا بیشتر homers فصل گذشته در راه خود را به یک بازی بزرگ در لیگ برتر 307. پس چه اضافه کردن به فهرست خود را در خارج از فصل? قدرت بیشتر. سابق جی جاش دونالدسون پیوست دوقلوها پس از 37-هومر فصل برای الکس Anthopoulos و آتلانتا بریوز.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
  • کسی آمار .400? قطعا کوتاه فصل باعث می شود آن را ممکن است. جیز آبی تا به حال سه بازیکن (جان Olerud تونی فرناندز و Carlos Delgado) آمار .409 یا بهتر است بیش از 60 بازی کشش با توجه به Sportsnet. لری واکر آمار .417 در 60 بازی در سال 1997. هیچ کس البته شده است قادر به حفظ که سرعت بیش از یک فصل کامل از تد ویلیامز آمار .406 در سال 1941. اگر کسی می پیوندد ویلیامز در این سال آنها این کار را با یک ستاره.
  • ما دیدن تعجب حذفی تیم? یانکی ها داجرز و اشعه زود مورد علاقه های شما. اما سه بازی برنده خط خط — یا سه بازی از دست دادن خط می تواند ایجاد کاملا نوسان در این رده بندی است. هر تعداد از تیم ها می تواند بر روی یک رول. جیز هستند و در میان آنها بسیاری از کارشناسان و ناظران با اشاره به نونما شروع تبادل و بازیگران ستاره جوان که شامل بو ❄ و ولادیمیر Guerrero جونیور
Mark Zwolinski


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب