آلبرتا سنگین وزن تنر (بولدوزر) Boser ارائه چشمگیر UFC KO

لاس وگاس—Alberta سنگین وزن تنر (بولدوزر) Boser نشان داد دست سنگین در ضربه زدن Philipe (Monstro) لینس در دور او

توسط NASERINEWS در 8 تیر 1399

لاس وگاس—Alberta سنگین وزن تنر (بولدوزر) Boser نشان داد دست سنگین در ضربه زدن Philipe (Monstro) لینس در دور اول در undercard از UFC Fight Night نشان می دهد شنبه.

Boser (18-6-1) کوتاه برزیل با یک ببالا راست در پشت سر و سپس قطع لینس با سراسیمگی از مشت قبل از اینکه داور گیاه دین می تواند گام در 2:41 از دور اول.

28 ساله از Bonnyville آلتا., که در حال حاضر تماس ادمونتون خانه به دست آورده اولیه کیف پول از 12000 دلار (ایالات متحده) برای مبارزه به علاوه مطابق برنده جایزه.

"من احساس می کنم بزرگ است. برنده جایزه عالی" Boser گفت. "من اول حذفی در UFC ستمکاران است."

لینس ساخته شده $80,000 در UFC اولین در مه گم شده را در تطبیق برنده جایزه در از دست دادن یک تصمیم به سابق سنگین وزن قهرمان آندره (پیت بول) Arlovski.

Boser که به نام موریس (قلاب دوزی رئیس) گرین پس از پیروزی, پیشنهاد او باید یک برش از پول او را نجات داد UFC با انکار لینس او برنده جایزه.

Slimmed پایین Boser وزن در 235 پوند جمعه از 248 پوند گذشته است. لینس که می ایستد شش پا و دو وزن در 234.

34-در سال لینس (14-5-0) امضا شده با UFC در پشت ضربه زدن از جاش (خرس دوست داشتنی) Copeland در ماه دسامبر به پیروزی مبارزان حرفه ای لیگ عنوان سنگین وزن و $1 میلیون جایزه که همراه با آن است.

Boser آمدن یک ماه دسامبر از دست دادن در بوسان کره جنوبی به فرانسه Ciryl (Bon Gamin) Gane سابق قهرمان سنگین وزن در مونترال-بر اساس TKO ارتقاء.

شش پا-دو Boser سابق سنگین وزن عنوان دارنده در آلبرتا متحد MMA, ارتقاء, برنده یک تصمیم بیش از دانیل (پدر, پاهای بلند) اسپیتز در ماه اکتبر.

Boser گفت: قبل از جلسه او اختصاص شنبه مبارزه به سابق jiu-jitsu مربی جیک Sansom که کشته شد در ماه مارس در شمال آلبرتا. دو چهره درجه دوم-اتهام قتل به مرگ Sansom و عمویش موریس کاردینال.

داستین (الماس) Poirier رتبه شماره 3 در میان سبک رقیب مواجه شماره 5 دن (جلاد) هوکر در مهمترین رویداد روز شنبه در UFC را Apex امکانات تولید.

کایل (هیولا) نلسون هانتسویل, Ont., همچنین با توجه به مبارزه بر روی کارت تنها به دست از آنجا که او نمی تواند ویزای خود را در زمان. UFC شده است نصب و راه اندازی را نشان می دهد در کوتاه مدت متوجه آن را به عنوان تلاش برای به دست آوردن آن برنامه در مسیر بازگشت در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن