مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته چین یازدهم برای کمک به او برنده انتخاب مجدد با توجه به بولتون کتاب - Tue, 17 Jun 2020 PST

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته رئیس جمهور چین برای کمک به او برنده 2020 آمریکا گفتن

توسط NASERINEWS در 29 خرداد 1399

واشنگتن - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواسته رئیس جمهور چین برای کمک به او برنده 2020 آمریکا گفتن یازدهم در نشست شام در سال گذشته که افزایش کشاورزی خرید پکن از آمریکا کشاورزان خواهد کمک های انتخاباتی خود را با چشم انداز با توجه به محکم حساب جدید از زندگی در داخل مغلوب ساختن پیشی جستن دولت سابق مشاور امنیت ملی John Bolton.

در طول یک جلسه در ماه ژوئن 2019 گروه 20 نشست در ژاپن یازدهم شکایت به مغلوب ساختن پیشی جستن در مورد چین منتقدان در ایالات متحده است. اما بولتون می نویسد: در یک کتاب برنامه ریزی می شود منتشر شده در هفته آینده که "مغلوب ساختن پیشی جستن بلافاصله فرض یازدهم به معنای دموکرات ها. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت approvingly که وجود دارد خصومت در میان دموکرات ها.

"او سپس فوقالعاده تبدیل گفتگو به آینده انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اشاره به اقتصادی چین توانایی ایجاد جریان مبارزات شفاعت با یازدهم برای اطمینان از او می خواهم برنده" بولتون می نویسد. "او با تاکید بر اهمیت کشاورزان و افزایش چینی خرید دانه های سویا و گندم در انتخابات نتیجه. من چاپ تهمت کلمات دقیق اما دولت prepublication بررسی فرآیند تصمیم گرفته است در غیر این صورت."

در این قسمت شرح داده شده توسط بولتون در کتاب خود "اتاق که در آن اتفاق افتاده است: کاخ سفید خاطرات" خرس شباهت قابل توجه به اقداماتی که منجر به مغلوب ساختن پیشی جستن استیضاح پس از او به دنبال فشار به رئیس جمهور اوکراین برای کمک به حفاری تا خاک بر رقیب دموکرات جو بایدن در ازای کمک نظامی. چین شمار می آید در میان هشدارهای مداوم از سوی سازمان های اطلاعاتی خارجی در مورد انتخابات دخالت در ماه نوامبر به روسیه را به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016.

بولتون 592-صفحه خاطرات به دست آمده توسط واشنگتن پست ترین و اساسی مهم کالبد شکافی از رئیس جمهور از یک دولت خودی تا کنون از یک محافظه کار است که مشغول به کار در حزب جمهوری خواه دولت برای چندین دهه و دراز مدت کمک کننده به فاکس نیوز. آن را به تصویر می کشد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک "نامنظم" و "فوقالعاده ناآگاهانه" فرمانده گذارد و از یک سری طولانی از نامطلوب و نگران برخوردهای بین رئیس جمهور خود را بالا مشاوران و رهبران خارجی.

این کتاب به موضوع افزایش حقوقی نبرد بین دیرین محافظه کار سیاست خارجی دست و وزارت دادگستری که در طرح دعوی در دادگاه روز شنبه به دنبال برای جلوگیری از انتشار آن توسط وی از سوی مامورین که آن را حاوی مواد طبقه بندی شده. بولتون وکیل گفت: این کتاب حاوی مواد طبقه بندی شده و آن را تحت دشوار فرایند بررسی.

بولتون توصیف این کتاب که بر اساس هر دو همزمان به حساب خود را یادداشت و آن را شامل موارد متعدد جزئیات داخلی جلسات و مستقیم نقل قول منسوب به تهمت و دیگران. مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان در حال حاضر شروع به راه اندازی حملات در بولتون و انگیزه های خود را از جمله توصیف او به عنوان "کتاب معامله Bolton."

درخواست برای انتخابات کمک از یازدهم است تنها یکی از بسیاری از موارد شرح داده شده توسط بولتون که در آن مغلوب ساختن پیشی جستن به دنبال نفع و یا تایید از رهبران مستبد. بسیاری از همان کسانی که رهبران نیز خوشحال به استفاده از رئیس جمهور آمریکا و تلاش برای دستکاری او بولتون می نویسد: اغلب از طریق ساده درخواست های مختلف خود وسواس.

در یکی مارس 2019 تلفن تماس برای مثال ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مقایسه با ونزوئلا مخالف خوان Guaidó به 2016 دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون بخشی از آنچه بولتون از نظر یک "صفحه نمایش درخشان از اتحاد جماهیر شوروی به سبک تبلیغات" برای افزایش حمایت رهبر ونزوئلا نیکولاس مادورو. پوتین ادعای بولتون می نویسد: "تا حد زیادی متقاعد مغلوب ساختن پیشی جستن."

در مارس 2018, بولتون می گوید: رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان دست مغلوب ساختن پیشی جستن یک یادداشت مدعی بی گناهی برای یک شرکت تحت بررسی توسط آمریکا وکیل برای منطقه جنوب نیویورک برای نقض ایرانی را تحریم کرده.

"مغلوب ساختن پیشی جستن و سپس گفت: اردوغان او را به مراقبت از همه چیز و توضیح داد که منطقه جنوبی دادستان بودند و نه مردم اما اوباما مردم مشکل است که ثابت خواهد بود زمانی که آنها به جای خود مردم" بولتون می نویسد.

بولتون می گوید او خیلی نگران مغلوب ساختن پیشی جستن عزم به انجام نفع برای autocrats مانند اردوغان و یازدهم که او برنامه ریزی یک جلسه با دادستان کل ویلیام بار در سال 2019 به بحث در مورد رفتار خود. بولتون می نویسد که بر موافقت او همچنین نگران بود در مورد ظاهر ایجاد شده توسط رئيس جمهور در رفتار.

در حساب خود بولتون به طور گسترده تایید طرح استیضاح مورد گذاشته شده توسط قانونگذاران دموکرات و شهود در خانه دادرسی در اوایل این سال نوشتن که تهمت بود تثبیت شده بر اساس جعلی ادعا می کنند که اوکراین سعی کردم به او صدمه دیده بود و در بنده به بی اساس تئوری های توطئه تحت فشار قرار دادند توسط ریاست جمهوری وکیل رودی جولیانی و دیگران.

تهمت بود استیضاح در ماه ژانویه توسط حزب دموکرات کنترل خانه از سوء استفاده از قدرت و انسداد کنگره قبل از اینکه تبرئه شده توسط GOP-کنترل سنا ماه آینده. بولتون مقاومت دموکراتیک تماس به شهادت بدون احضاریه.

بولتون است که سکوت در این سوال که آیا او معتقد است که تهمت اقدامات مربوط به اوکراین شد impeachable و عمیقا بحرانی چگونه آمریکا موفق روند. اما او می نویسد که او در بر داشت مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به نگه دارید تا کمک نظامی به فشار تازگی انتخاب رئیس جمهور اوکراین ولدیمیر Zelensky "عمیقا نگران کننده" است و او سعی کردم به کار داخلی برای مقابله با این گزارش نگرانی به بار و کاخ سفید مشاور ،

"من فکر می کردم کل ماجرا سیاست های بد و مشکوک از نظر قانونی و غیر قابل قبول به عنوان ریاست جمهوری, رفتار," او می نویسد.

در خاطرات بولتون توصیف رئیس جمهور مشاوران به عنوان اغلب flummoxed با تهمت و گفت: طیف وسیعی از مقامات از جمله رئیس ستاد John Kelly, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo و بولتون خود را - همه در نظر گرفته استعفا در نفرت و سرخوردگی. حتی برخی از رئيس جمهور وفادار ترین مشاوران نگه گریم نظر او را در خصوصی او می نویسد.

"چه می شود اگر ما یک بحران واقعی مانند 9/11 با راه او باعث می شود تصمیم گیری؟" کلی نقل شده است به عنوان درخواست در یک نقطه که به نظر او به استعفا.

"او دوم-حدس زده مردم را با انگیزه دیدم توطئه پشت سنگ و باقی مانده فوقالعاده ناآگاهانه در نحوه اجرا به کاخ سفید اجازه دهید به تنهایی بزرگ دولت فدرال" بولتون می نویسد: همیشه به دنبال شخصی "غریزه" و فرصت ها برای "واقعیت تلویزیون نمایشگری."

با توجه بولتون و تخصص خود را در کاخ سفید از نقش 2018 2019 این کتاب به شدت متمرکز بر روی طیف وسیعی از سیاست خارجی قسمت ها و تصمیم گیری های از اوکراین و ونزوئلا به کره شمالی و ایران.

بولتون بازگو متعدد مکالمات خصوصی مغلوب ساختن پیشی جستن به حال با رهبران دیگر نشان داد که محدودیت دانش خود را. او به یاد می آورد مغلوب ساختن پیشی جستن و پرسیدن کلی اگر ملت فنلاند بخشی از روسیه است. در دیدار با, پس از نخست وزیر بریتانیا ترزا ممکن است در سال 2018 یک نماینده مجلس با اشاره به بریتانیا به عنوان یک "قدرت هسته ای" و مغلوب ساختن پیشی جستن میافزاید: "آه شما یک قدرت هسته ای؟" بولتون اضافه می کند که او می تواند بگوید سوال در مورد بریتانیا که به مدت طولانی حفظ زرادخانه هسته ای "در نظر گرفته شده بود به عنوان یک شوخی است."

بولتون تفسیر محدوده از عبارات معاون رئیس جمهور به اقدامات امدادی که مشاوران او قادر به جلوگیری از فاجعه است. در اجلاس سران ناتو در تابستان 2018, Bolton, مارکوپولو لحظه ای که تهمت تصمیم گرفته بود به اطلاع آمریکا و متحدان آن است که ایالات متحده از رفتن به خارج از ناتو اگر متحدان نیست قابل ملاحظه ای افزایش هزینه های دفاعی در ژانویه.

"ما راه رفتن و نه دفاع از کسانی که [پرداخت]" خواندن یک پیام تهمت دیکته شده به بولتون.

بولتون در تلاش برای جلوگیری از مغلوب ساختن پیشی جستن از ارائه به تهدید تبدیل شد و حتی بیشتر نگران زمانی که تهمت به او گفت "آیا شما می خواهید برای انجام کاری تاریخی ؟

در طول یک تجارت جلسه مغلوب ساختن پیشی جستن رشد خشمگین زمانی که مشاوران شروع بحث در مورد ژاپن و اتحاد و شروع نرده در مورد پرل هاربر, Bolton می نویسد.

بولتون کتاب نیز پر از نمونه هایی از مغلوب ساختن پیشی جستن نزدیک ترین مشاوران به شدت انتقاد رئیس جمهور از پشت او را از جمله Pompeo.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن به اتمام یک تماس تلفنی با کره جنوبی, رییس جمهور پیش از سال 2018 سنگاپور اجلاس سران با کره شمالی Pompeo و بولتون خود را به اشتراک گذاشته اهانت به رئیس جمهور را از دست داده و مکالمه او می نویسد. Pompeo, داشتن گوش در تماس از خاورمیانه گفت: Bolton او "داشتن یک ایست قلبی در عربستان سعودی است." بولتون مشترک خود را شبیه ناامیدی با تماس با توصیف آن به عنوان یک "تجربه نزدیک به مرگ."

بولتون ویژگی های مناجات از اظهارات تکان دهنده به رئیس جمهور. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: حمله به ونزوئلا خواهد بود "سرد" است و آمریکای جنوبی بود "واقعا بخشی از ایالات متحده است." بولتون می گوید تهمت نگه داشته و گیج کننده فعلی و سابق رئیس جمهور افغانستان در حالی که درخواست نخست وزیر ژاپن اعلام کرد برای کمک به او را به اعتصاب یک معامله با ایران است. و تهمت یازدهم گفت که آمریکایی ها بودند تقاضاهای مصرانه برای او برای تغییر قانون اساسی قوانین برای خدمت به بیش از دو نظر با توجه به کتاب است.

او همچنین توضیح تابستان 2019 جلسه در نیوجرسی که در آن تهمت می گوید: روزنامه نگاران باید زندانی به طوری که آنها را به فاش کردن منابع خود: "این افراد باید اعدام شود. آنها scumbags," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به بولتون حساب.

بولتون توضیح در عمق اختلافات و غیبت در میان مغلوب ساختن پیشی جستن کادر از مشاوران و همچنین با اشاره زیرکی به ناروا در قانون Jared کوشنر تلاش برای درگیر شدن در سیاست داخلی و خارجی مسائل. تقریبا هر مشاور - از جمله Pompeo, خزانه داری, منشی, Steven Mnuchin سابق وزیر دفاع جیم Mattis وزیر سابق مایک Pompeo و سابق سازمان ملل متحد سفیر نیکی هیلی - می آید در زیر چاقوی کوچک جراحی. در مقابل بولتون به نظر می رسد برای نگه داشتن خود را در رابطه بالا و اذعان می کند چند اشتباه از خودش بود.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن بولتون می نویسد: یک هدف منحصر به فرد بود و بالاتر از همه: تامین امنیت دور دوم.

"من سخت و فشرده برای شناسایی هر گونه قابل توجهی تهمت تصمیم در طول تصدی من که نبود رانده شده توسط گروههای محاسبات" بولتون می نویسد.

بولتون می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او می خواست به خارج از افغانستان در سال دوم خود را به جای به سال سوم خود را به طوری که او می تواند سرزنش رئیس جمهور اوباما برای جنگ. جیغ در مورد مرز دیوار در یک جلسه با مشاوران در سال 2018 تهمت توضیح داده شده که چرا مهاجرت غیر قانونی تا به حال به پایین و دیوار تا به حال برای رفتن تا با توجه به بولتون کتاب.

"من انتخاب کردم در مورد این موضوع و در حال حاضر من قصد دارم به غیرمنتخب," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شگفت انگیز کسانی که در اطراف او.

برای همه اش هیاهو, Bolton توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان اغلب نامشخص, fretful و لرزان در طول دشوار سیاست را انتخاب کند.

مثلا رانده شده توسط میل به لطفا فلوریدا خواهان تهمت صحبت در مورد سخت تمایل خود را برای سرنگونی مادورو در سراسر بسیاری از 2018. اما بولتون به تصویر می کشد مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان متناقض و نگران فرسوده که با ارائه این فرصت را به حمایت از Guaidó که اعلام شده خود را به ملت و رئیس جمهور در ژانویه 2019. هر چند تهمت تصویب یک پیشنهاد از بولتون به عموم اعلام ایالات متحده به رسمیت شناخته شده Guaidó به جای Maduro در عرض 30 دقیقه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر نگران کننده است که Guaidó به نظر می رسد ضعیف - یک "بچه" در مقایسه با "سخت" مادورو - و با توجه به تغییر ، "شما را نمی تواند این" بولتون می نویسد.

در توصیف خود در کاخ سفید تجربه در روسیه-مسائل مرتبط با بولتون ارائه یک تصویر از یک رئیس جمهور است که ضربه churlish و همواره مخالف سیاست ایالات متحده طراحی شده برای تضعیف کشور و تحریم پوتین بدگویی رفتار است.

بولتون صرف کمی تلاش در تلاش برای توضیح تهمت دلسوز رویکرد به پوتین. اما این کتاب باعث می شود که مورد وجود دارد نگران کننده و غیر قابل انکار الگوی ریاست جمهوری تمایل به در آغوش سیاست های طراحی شده برای مهار روسیه پرخاشگری است. او توضیح در جزئیات حوادث منجر به به طور گسترده ای panned اجلاس هلسینکی در جولای 2018 زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن طرفه با پوتین در برابر آمریکا و سازمان های اطلاعاتی بیش مسکو را به دخالت در انتخابات 2016.

"این بود که به سختی راه برای انجام روابط با روسیه و پوتین تا به حال به خنده uproariously در آنچه که او تا به حال بدست دور با در هلسینکی" بولتون می نویسد.

به زودی پس از او وارد کاخ سفید, Bolton, گفت, کلی به او هشدار. "شما نمی توانید تصور کنید که چگونه از جان گذشته من را از اینجا دریافت کنید" کلی گفت: با توجه به بولتون کتاب. "این است که بد را به کار به عنوان شما را پیدا خواهد کرد."

در سراسر کتاب او توصیف تهمت و مشاوران بارها و بارها کاهش یکدیگر دروغ گفتن به یکدیگر و کارتی یکدیگر برای به دست آوردن مزیت.

در یک نقطه بولتون می گوید: مغلوب ساختن پیشی جستن به او با یک آشنا سوال: باید او به جای معاون رئیس جمهور مایک پنس با هیلی در سال 2020 بلیط ؟ با توجه به کتاب خود ایده شناور توسط کوشنر و همسر خود را مغلوب ساختن پیشی جستن, دختر, Ivanka. بولتون گفت: این امر می تواند یک اشتباه و تهمت به نظر می رسید به توافق برسند.

در نقطه دیگر بولتون می گوید که او آموخته کوشنر قرار بود به دعوت وزیر دارایی ترکیه زیرا او نیز اردوغان در قانون است.

"من در جریان Pompeo و Mnuchin در این جدید "در کانال" و هر دو آنها منفجر شد. Pompeo خشمگین بود, Bolton می نویسد: "از آنجا که این یک مثال دیگر از کوشنر انجام مذاکرات بین المللی او نباید انجام شده است (همراه با هرگز کاملا آماده صلح خاورمیانه طرح.)"

به صورت گسترده از دوره های زمانی مغلوب ساختن پیشی جستن میگفتم مختلف مشاوران آنها در شارژ از مرز سیاست با توجه به بولتون کتاب. یک روز در سال 2018 در دفتر بیضی شکل کلی ظاهرا آموخته است که کوشنر خواستار شد مقامات مکزیکی زمانی که او barged در دفتر بیضی و گفت: تا.

"چرا Jared تماس مکزیکی ها?" کلی با صدای بلند پرسید: با توجه به کتاب است. "از آنجا که من او را خواسته. چه چیز دیگری می خواهیم برای متوقف کردن کاروان?" مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد.

در نوامبر سال 2018 تهمت آمد زیر آتش برای نوشتن نامحدود دفاع از تاج و تخت شاهزاده محمد بن سلمان آشغال با تعجب نقاط قتل واشنگتن پست مقاله نویس جمال Khashoggi. اما با توجه به بولتون کتاب هدف اصلی از این زودی شد به دور از توجه یک داستان در مورد Ivanka Trump استفاده از ایمیل شخصی برای دولت کسب و کار.

"این را منحرف از Ivanka" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به بولتون کتاب. "اگر من با خواندن بیانیه ای در فرد خواهد شد که بیش از Ivanka چیز است."

او بارها و بارها توصیف تهمت شلاق را در رهبران نظامی و خواستار خروج نیروهای نظامی از خاورمیانه و سراسر جهان - از آفریقا به اروپا به خاورمیانه است. "من می خواهم به خارج شدن از همه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در طول یک جلسه در بدمینستر, N. J., باشگاه گلف با توجه به بولتون به عنوان رهبران نظامی فشرده او را دقیقتر موقعیت.

در نقطه دیگر استدلال در سال 2018 با Mattis مغلوب ساختن پیشی جستن به او گفت که روسیه باید به مراقبت از داعش و گروه های تروریستی است.

"ما هفت هزار مایل دور اما ما هنوز به هدف" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: با توجه به حساب. "آنها می آیند به سواحل ما. این چیزی است که آنها همه می گویند. آن را ترسناک نشان می دهد. در برخی از نقطه ما رو به خارج."

توصیف جنگ در افغانستان مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "این انجام شد توسط یک فرد احمق به نام جورج بوش است."

مغلوب ساختن پیشی جستن بارها و بارها گفته شده Mattis که او فرصت داده شود اما تا به حال شکست خورده است.

"من به شما آنچه شما خواسته برای: نامحدود قدرت نظامی. شما از دست دادن. شما در حال گرفتن الاغ خود را لگد. شما شکست خورده" مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید.

مصمم به پیدا کردن دوستان با کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد تهمت تصمیم گرفت او می خواست به او طیف وسیعی از آمریکا هدیه - هدایا که شکست تحریم های ایالات متحده که در نهایت مجبور به چشم پوشی در هر بولتون کتاب.

زمانی که بولتون بازگو تهمت و کیم اجلاس سران در سنگاپور اولین نشست آمریکا و کره شمالی, رهبران, در تاریخ بولتون castigates مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش های دیپلماتیک گفت: رئیس جمهور مراقبت کمی برای جزئیات denuclearization تلاش و دیدم آن صرفا به عنوان "ورزش در تبلیغات است."

او توضیح آن گسترده - از جمله آنچه که کیم و مشاوران او می گویند و چه تهمت و مشاوران او می گویند در بازگشت دادن fly-on-the-wall حساب از یک رویداد تاریخی.

"مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ... من او تهیه شده بود به امضای ماده-رایگان اطلاعیه اند خود را در کنفرانس خبری برای اعلام پیروزی و پس از آن به خارج از شهر" بولتون نوشت.

در ماه های پس از اجلاس بولتون توصیف مغلوب ساختن پیشی جستن مفرط علاقه Pompeo ارائه یک نسخه امضا شده از التون جان "موشک مرد" CD به کیم طول Pompeo را دنبال سفر به کره شمالی. مغلوب ساختن پیشی جستن در اصل استفاده از اصطلاح "موشک مرد" به انتقاد از رهبر کره شمالی اما پس از آن تلاش برای متقاعد کردن کیم که آن عبارت از محبت.

"مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر نمی رسد به درک Pompeo نشده بود در واقع دیده می شود کیم جونگ سازمان ملل متحد [در سفر] درخواست اگر Pompeo تا به حال دست" CD نوشت: Bolton. "Pompeo نشده بود. این CD به کیم باقی مانده یک اولویت بالا برای چند ماه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن