گرفتن در ورزش: M کوتاه آمد تا در هوستون اما نبود تعجب - شنبه, 25 Jul 2020 PST

گرفتن در ورزش • بیس بال به صورت جدی آغاز شد جمعه, منجر یکی به گمان این ستون خواهد بود که در مورد ورزش این صبح

توسط NASERINEWS در 4 مرداد 1399

گرفتن در ورزش • بیس بال به صورت جدی آغاز شد جمعه, منجر یکی به گمان این ستون خواهد بود که در مورد ورزش این صبح است. آن است که با تکیه به سمت دریانوردان' شوم شروع می شود. اما بیشتر وجود دارد که در جهان این روز است. صبر کنید اجازه دهید من روشن است که. وجود دارد بیشتر در ورزشی جهان این روز است.

•••••••

• مطمئن شوید که جهان خود را در داد و بیداد. حداقل در چند نقطه داغ سازمان ملل از جمله این یکی. اما ما همه چیز در مورد نگه داشتن چشم ما را بر روی این جایزه که ورزشی است و این بدان معناست که ما باید به بحث در مورد M است.

ما باید انجام دهید? بله ما انجام دهد.

به یاد داشته باشید هنگامی که پدر خود را گفت: شما در لیگ کوچک شما نمی توانید به یک تیم خوب اضافی ناشران? آنها خواهد شد استفاده در هر زمان ؟ من مطمئن انجام دهید. بابا یک بار دیگر حق با تو بود و پیشنهاد ما این دریانوردان' 2020, درب بازکن, یک 8-2 از دست دادن در هوستون به عنوان شواهد.

حقیقت آن است که مدارک و شواهد انکار ناپذیر.

وجود دارد lefty مارکو گونزالس نورد همراه به عنوان خود را معتاد مخلوط کردن سرعت و مکان نگه داشتن یکی از بهترین ترکیب تیم در بیس بال تعادل. تا پایین سوم. M را چراغ 1-0 به لطف کایل لوئیس انفجار. اما J. J. Reddick چراغ خاموش به زمین باز یافته با دو نقل مکان کرد و تا سوم در یک زمین ،

گونزالس دو حمله مارتین مالدونادو و سپس مسدود او را با اعتصاب سه درونی نیم. به جز صفحه اصلی داوری آلفونسو مارکز به نام آن یک توپ است. داده های اضافی شانس مالدونادو خاص در تساوی اجرا شود.

M ساخته شده خود را برای اولین بار خطا شب بعدی که مایکل برانتلی ضربه زمینی توپ را به سمت راست ریختن طولانی ساخته شده است یک بازی زیبا به میدان و پس از آن با تمام بار در جهان با عجله خود را پرتاب کشیده اوان سفید کردن کیسه و برانتلی امن بود. بدون توضیح برانتلی اهدا شد یک ضربه. بنابراین هیچ E-4 اما یک E-scorekeeper (حتی مایک دمنده انجام تجزیه و تحلیل خود را از T-Mobile تا به حال نوشته شده E-4 در کتاب خود تنها به اصلاح خود را در هوا در یک زمین باز یافته بعد.)

که خطا نمی صدمه دیده و دیگر نسبت به گونزالس پرتاب بیشتر رزین. بعد از خطای داده شده به کایل Seager (هر چند طولانی می تواند ذکر شده است فقط به عنوان به راحتی) باز floodgates.

پس از یک Aledmys دیاز تک مالدونادو ضربه آهسته غلتک به Seager که به میدان فرستاد توپ بر روی زانو های خود را رفتن به سمت چپ خود را. خود را پرتاب به مدت طولانی برای شروع باید چه شده است یک بازی گسترده ای بود راست رفت baseman دوم دستکش و به جای آن از دو outs هیچ یک در وجود دارد دونده در اول و سوم. در تئوری زمانی که جورج اسپرینگر tapped out در مقابل صفحه گونزالس شده اند باید در ستاره شرق. در عوض آن را در زمان یک خمیر. خوزه Altuve خاص به حق بستن بازی و به پایان رسید گونزالس' شروع می شود. M را اغل گاو یا حشم اقدام برای پایان دادن به این تیم امیدوار است.

یک و سه را اجرا کنید بعد M را به حال خود 14th متوالی از دست دادن به Astros. بله M بیس بال عقب بود در تمام آن (عدم) ،

• تیم هستند در آن امشب با Taijuan واکر ساخت بازگشت خود را شروع – و ما با استفاده از کلمه "بازگشت" در دو روش. این righthander فرستاده شد به آریزونا چند سال به عقب در تجارت آورده است که سیاتل rightfielder میچ Haniger که با یک آسیب است.

واکر می داند. او خود را نابود آرنج راست و تا به حال تحت تامی جان, جراحی, گم همه اما یکی شروع فصل گذشته. امشب خواهد بود اولین شروع خود را در یک مارینر پس از سال 2016.

• واشنگتن مدیر ورزشی پت چون ملاقات با رسانه ها دیروز با برگزاری یک کنفرانس که در آن او ابراز خوش بینی فوتبال خواهد در پاییز رخ می دهد.

ما درک انتظاری – Chun منتشر اعداد مثبت coronavirus موارد در میان آزمایش ورزشکاران – اما تعجب می کنم اگر شجاع چهره واقعا خوش بینی و یا فقط سوت به باد به استفاده از یکی دیگر از عبارت پدرم دوست داشت.

بله تست شده اند به شدت منفی با توجه به Chun, تنها با سه ورزشکار از 216 آزمون آینده مثبت است. و همانطور که ما ذکر دیروز مدرسه در حال حرکت به خط راهنما برای ترم اول احتمالا کمک می کند تا ورزش در یک منحرف از راه های آن را به عنوان محدودیت تعامل با دیگر کمتر دانش آموزان متمرکز شده است. اما در طول روستایی شرق واشنگتن بیشتر و بیشتر موارد ظاهر, پخش كردن, از شهرستان به شهرستان در امواج. آیا ویتمن شهرستان می تواند برای جلوگیری از آنچه اتفاق می افتد elserwhere هنوز ناشناخته است.

چون هم اذعان کرد که در واقع گفتن ما تئو لاوسون و دیگران در تماس "ما با احتیاط خوش بینانه اما ما فقط می دانیم که چگونه این محیط پویا است و چگونه همه چیز به سرعت تغییر."

حداقل این کنفرانس به نظر می رسد ساخته شده است یک طرح است که اجازه می دهد تا برای برخی از انعطاف پذیری از جمله چند هفته از راه گریز است که می تواند به معنای یک بعد شروع یا پایان.

"زمان است که احتمالا مهم ترین متغیر ما" چون به رسانه ها گفت. "برنامه مدل ما به دنبال در (انجام) به ما ارائه برخی از زمان و همچنین تصمیم برای به تاخیر انداختن شروع سقوط ورزش است."

اما بدون توجه به آنچه در این کنفرانس می کند, واشنگتن (واشنگتن) است که در رحمت از دولت در امور بهداشت و درمان سازمان. همان را می توان گفت از هر دانشگاه در این کنفرانس یک واقعیت چون خطاب.

"این مستند هر کشور است که در فاز مختلف," او گفت:. "من فکر می کنم ما بیشتر شده است با تمرکز بر آنچه که در بخش تاریخ است که در آن ما می تواند شروع و سپس هنگامی که ما دریافت آن تاریخ مشخص, پس از آن ما شروع به کار با محلی و مقامات بهداشتی دولت به مطمئن شوید که ما در حال سازگار با همه چیز است."

اگر این بیماری همه گیر می شود غیرقابل دفاع مقامات دولتی می تواند فرضی بگویید مامان و Huskies (و احتمالا Seahawks) آن را امن برای فوتبال آغاز خواهد شد. بعید است اما آن است که هنوز یک احتمال است.

به عنوان Chun گفت: "این تغییرات در محیط روز به روز آن را احساس می کند مانند."

•••

WSU: پوشش Chun کنفرانس مطبوعاتی نبود تئو تنها وظیفه دیروز. او همچنین نوشت: در مورد آخرین اخبار استخدام که شامل تعهد linebacker از همان کالج مربی نیک Rolovich, حضور, شهرستان سن فرانسیسکو. ... منتظر ما نمی تواند جست و خیز روزانه سازمان دیده بان لیست داستان تئو هم قرار دادن. این یکی را پوشش می دهد یکی دیگر از حداکثر Borghi افتخار است. ... در جای دیگر در Pac-12 و کالج ورزشی, صحبت, از, استخدام, اورگان رفته است واقعا خوب است. ... اردک را نگاه متفاوت و هجومی این فصل است. ... ایالتی اورگان گزارش نه ثانویه نقض از سال گذشته است. ... USC گزارش آن coronavirus شماره دیروز. کلید یک: صفر مثبت. ... است که بهترین کارفرمایی? آن است Arizona State? ... در بازی بسکتبال, اخبار, WNBA شروع فصل تا به امروز تمام چشم ها به سابق اورگان محافظت سابرینا Ionescu. ... ایالتی اورگان یک زن و شوهر از بازیکنان سابق که در حال بازی با هم. ... کلرادو nonconference برنامه مانند هر کس را که در حالت شار. ... ایالتی آریزونا مربی بابی هرلی در تلاش است خود را در بازیکنان خود را' کفش. ... یکی از آریزونا signees واقعا می تواند آن شلیک کنید.

Gonzaga: سابق GU ستاره Domantas Sabonis خواهد شد برخی از زمان. او در سمت چپ NBA حباب زخمی خود را به پا درمان می شود. ... در اطراف WCC سابق BYU گارد TJ Haws شروع کار حرفه ای خود را در لهستان.

EWU: وقتی که می آید به کارفرمایی موقعیت استارت در شرق است که اغلب به عنوان بهترین بزرگ آسمان را ارائه کرده است. هیچ چیز جدیدی در این سال است. اریک Barriere نامگذاری شد کنفرانس پیش فصل بازیکن تهاجمی از سال است. رایان Collingwood است که داستان را به عنوان بزرگ آسمان مجازی رسانه های روز زخم کردن. ... راه های کنفرانس رفت شروع هر سقوط ورزش به جز فوتبال.

Mariners: دیو نیکولز لگد کردن فصل با این از راست, زمینه, ستون, گذاشتن درپوش باز کن. ... روز باز شد چیزی جز عادی از شروع. هنوز وجود دارد, چند عادی اتفاقات (علاوه بر M اغل گاو یا حشم مشکلات ما چیست). ... دقیقه خدمتکار زمینه بود وهم آور بدون فن. ... در آن زمان نه سال اما خوزه Marmolejos ساخته شده خود را در لیگ بزرگ اولین شب گذشته شروع در سمت چپ میدان برای M است.

Seahawks: بله فهرست شمارش معکوس همچنان ادامه دارد. ... بازیکنان و مدیریت توافق به یک چارچوب برای فصل آینده پس از اردوگاه های آموزشی را در زمان باز کردن. ... راسل ویلسون و همسرش Ciara استقبال خود را به جدید ترین عضو خانواده یک نوزاد پسر آنها نام برد. آنها باید از طرفداران نشان می دهد "توجیه می شود."

•••

• * * * من دیدم کامل لیگ برتر موقعیت برای من دیروز. نوچ من بیش از حد قدیمی به M اغل گاو یا حشم گیر کنه اما وجود دارد یک آقایان سرگردان را از طریق دقیقه, خدمتکار, غرفه, نارنجی, سطل در دست برداشتن ناپاک توپ. که من نوع کار. دریافت به تماشای بازی در حالی که در مراحل. کامل. از کجا می توانم ثبت نام کنم ؟ تا بعد ...



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب