NHLers اندیشیدن در عرصه های بدون فن: 'ما باید انجام آنچه که ما باید انجام دهیم'

مانند بسیاری از طرفداران ورزش گرسنه برای چیزی به تماشای در طول زمستان از خود و جداسازی فیزیکی, فاصله, Darnell,

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

مانند بسیاری از طرفداران ورزش گرسنه برای چیزی به تماشای در طول زمستان از خود و جداسازی فیزیکی, فاصله, Darnell, پرستار تنظیم به "آخرین رقص" با علاقه زیادی.

این مستند ارائه بینش شگفت انگیز, درام, روابط و بحث پیرامون فصل نهایی از شیکاگو بولز' سلسله است که تحت سلطه NBA برای خیلی از 1990s شروع شد.

چیزی که زده پرستار بود که چگونه Michael Jordan اغلب متقاعد کردن خود از slights — واقعی یا فرضی — از مخالفان به عنوان یک منبع انگیزه های درونی را به بازی خود را به یک سطح بالاتر حتی.

و با NHL امیدوار به بازی در کاورنو عرصه بدون طرفداران این تابستان آن را کردم Edmonton Oilers defenceman تفکر است.

"شما می بینید (اردن) طرز فکر ... ایجاد محیط خود را ایجاد خود را در آتش" پرستار گفت:. "من فکر می کنم که یک تست هر کس در این وضعیت این است که رفتن را از طریق.

"داشتن توانایی خود را برای ایجاد شور و هیجان."

NHLers عادت کرده اند به سر و صدا از جمعیت این بوس شدت انرژی و نوسانات چشمگیر در حرکت است که با یک ساختمان به تیر بسته بندی شده.

این COVID-19 همه گیر باعث می شود همه از آن غیر ممکن است حداقل در آینده قابل پیش بینی.

اگر لیگ است که هنوز تعدادی از موانع برای غلبه بر برای تکمیل 2019-20 فصل قادر به مرحله آن 24-تیم فرمت و در نهایت جایزه جام استنلی آن را انجام خواهد داد تا در مقابل ردیف بعد از ردیف خالی می ایستد.

ریسک خواهد بود به عنوان بالا که تا کنون اما بازیکنان ممکن است مجبور به گرفتن خلاق وقتی که می آید به پمپاژ کردن خود.

"این رفتن به یک مجموعه منحصر به فرد از شرایط" تورنتو افرا برگها کاپیتان جان توارث گفت. "این واقعا تنها بودن بسیار روشنفکر و متوجه می شوند که آنچه شما به عادت کرده است که رفتن به بسیار متفاوت واقعا نمی اجازه دهید آن چیزهایی که شما زحمت و تلاش برای تمرکز بر روی آنچه شما می توانید کنترل.

"چه اتفاق می افتد در بین تخته است که همه در حال رفتن به همان خواهد بود."

Winnipeg Jets کاپیتان بلیک ویلر گفت: یک تیم توانایی به فشار کنار حواس پرتی از شنیدن یک قطره پین در یک ساختمان خواهد بود که غرق در پر سر و صدا می تواند تفاوت را.

و از آن مهم خواهد بود برای بازیکنان به یاد داشته باشید که میلیون ها نفر از طرفداران نشستن بر روی لبه صندلی — البته از راه دور تنظیم در تلویزیون است.

"وجود دارد و نمی شود هر کسی از لحاظ جسمی در میان جمعیت و محیط زیست است که به طور کامل متفاوت" ویلر گفت. "اما مردم نیاز به یک خروجی در حال حاضر و رفتن وجود دارد به عنوان بسیاری از مردم به تماشای."

NHL که متوقف شد برنامه خود را به خاطر رمان شیوع کروناویروس در ماه مارس است که به امید شروع به اردوگاه های آموزشی جولای 10. اگر همه چیز رو با خیال راحت و لیگ می شود همه روشن از سلامت و مقامات دولتی هدف این است که به میزبان 12 تیم در هر دو هاب متمرکز شهرستانها.

"آن را به همان خواهد بود وجود دارد بدون شک در مورد آن" Oilers کاپیتان کانر McDavid گفت. "آن را بمکد رک و پوست کنده,, اما ما باید برای انجام آن را به عقب بر گردیم به بازی هاکی. من مطمئن هستم که کسانی که از طرفداران تشویق خواهد شد با صدای بلند در اتاق نشیمن خود را.

"آن را خورد اما ما باید انجام آنچه که ما باید انجام دهیم."

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

ادمونتون defenceman مت Benning فکر نمی کند که شدت مشکل می شود هنگامی که بازیکنان را وادار به استفاده غیر معمول اطراف.

"بسیاری از بار وقتی که من بازی نمی کنم حتی متوجه جمعیت," او گفت:. "اما شما قطعا می توانید احساس انرژی وجود دارد و اگر به یک ضربه بزرگ یا بزرگ ذخیره کنید و یا یک هدف است. این چیزی است که ما فقط در حال رفتن به مجبور به استفاده می شود.

"بدون در نظر گرفتن که وجود دارد و من فکر می کنم بچه ها می تواند به اندازه کافی هیجان زده را به سر و صدا."

در حالی که مربیان و بازیکنان ممکن است به تماشای آنچه که آنها می گویند منهای صدای جمعیت به غرق کردن رنگارنگ گفتگوی بورسی برای تلویزیون بینندگان Oilers نیمکت رئیس دیو Tippett معتقد است وجود خواهد داشت حداقل یک سود.

"کمتر جیغ, روی نیمکت," او گفت:. "گاهی اوقات فضای اطراف بلند است که شما باید مطمئن شوید که شما در حال فریاد هر دو روش.

"ما را در خواندن و واکنش نشان می دهند هنگامی که ما وجود دارد. از آن خواهد شد یک تجربه متفاوت برای همه است."

Tippett اضافه شده او خواهید بود با توجه به انرژی و شور و هیجان در بین سوت.

"مقدار زیادی از زمان است که می تواند محور احساسات می تواند رانده شده توسط طرفداران و رانده شده توسط صدا و رانده شده توسط عاطفه است که در اطراف ساختمان," او گفت:. "می توانید بازیکنان تنظیم است که می تواند آنها را به خود احساسات ؟

"این رفتن به یک عامل است. من علاقه مند به دیدن چگونه تیم پاسخ دهند."

پرستار گفت که در حالی که این وضعیت بر خلاف هر کسی هر چیزی را تجربه کرده است که قبلا آن را نباید مایکل جردن-اندازه تراشه بر روی شانه کنید تا برای بازی.

"شما هنوز هم برای بازی جام استنلی" او گفت:. "در بسیاری از چالش است. وجود دارد بسیاری از چیزهایی که ایده آل نیست ... اما این جهان است. جهان است که در آن موقعیت در حال حاضر.

"شما می توانید به آن نگاه کنید به عنوان یکی دیگر از چالش از رفتن را از طریق تمام این فرایند است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن