تیم فوتبال شروع آموزش با وجود coronavirus نگرانی

کابل - افغانستان تیم ملی کرکت آغاز شد و یک ماه در اردوگاه های آموزشی یکشنبه, حتی به عنوان coronavirus پخش شد ب

توسط NASERINEWS در 19 خرداد 1399

کابل - افغانستان تیم ملی کرکت آغاز شد و یک ماه در اردوگاه های آموزشی یکشنبه, حتی به عنوان coronavirus پخش شد به طور گسترده ای در سراسر این کشور و کمک های بین المللی سازمان هشدار داد و آن را در آستانه یک بحران انسانی.

افغانستان رسما ثبت بیش از 20 ، 000 موارد سراسر کشور اما تعداد واقعی است که تصور می شود بسیار بالاتر است.

هنوز بورد کرکت اعلام اردوگاه های آموزشی برای آن 22 بازیکن یک روز پس از آنکه دولت گذاشته شد دستورالعمل جدید برای مقابله با گسترش ویروس که شامل پوشیدن ماسک صورت اجتماعی فاصله و محدود کردن تجمعات به 10 نفر یا کمتر است.

عبدالله Pakthani یک سخنگوی کرکت بورد گفت: بازیکنان تحت دستور اکید به رعایت دولت قوانین اجتماعی فاصله و عمل خواهد بود محدود به پنج یا شش بازیکن در هر زمان. بازیکنان نمی شود آزمایش COVID-19 اما آنها اجازه ندارند در ورزشگاه اگر آنها مریض هستند و یا تب.

کریکت بورد گفت: این آغاز اردوگاه تحت دستورالعمل های شورای بین المللی کرکت و سازمان بهداشت جهانی است.

کریکت محبوب ترین ورزش در افغانستان و افغان ها را در آغوش تیم ملی به عنوان یک انحراف خوش آمدید بی امان از جنگ و فقر است. ستاره مانند رشید خان و محمد نبی در نظر گرفته شده ملی آیکون.

اما اردوگاه های آموزشی باز می شود به عنوان سازمان امداد بین المللی هشدار می دهند که coronavirus است که هنوز هم مملو در افغانستان 36 میلیون نفر است. هفته گذشته کمیته بین المللی نجات هشدار داد که افغانستان در آستانه یک بحران انسانی.

COVID-19 است که به سرعت در حال گسترش غیر قابل تشخیص از طریق افغانستان IRC هشدار داد و گفت: تعداد تایید موارد جدید افزایش 684 درصد در ماه مه. این کشور بسیار پایین تست ظرفیت به معنی بسیاری از مردم در حال رفتن تست نشده آن اضافه شده است.

افغانستان وزارت بهداشت می گوید این تنها ظرفیت آزمون از 2000 نفر در هر روز, اما در حال دریافت بین 10,000 20,000 نمونه روزانه. این بدان معناست که تا 90 درصد از بالقوه افراد آلوده در حال آزمایش است. و در 40 درصد افغانستان یکی از بالاترین نرخ های مثبت آزمون از تمام کشورهای که در آن IRC کار این سازمان گفت.

رسمی این کشور حدود 20,000 تایید coronavirus موارد با بیش از 350 مرگ و میر.

بیشتر ورزش در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید این آخرین در برگها جیز رپتورز و بیشتر با ستاره های ورزشی عناوین خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب