بوی بد همچنان ادامه دارد, در, جنوب, St. Paul — و بنابراین تضاد بین شهر و دراز مدت کسب و کار

دولت stay-at-home منظور مجبور Minnesotans خارج برای ورزش و هوای تازه. در جنوب St. Paul گاهی اوقات که منجر به پ

توسط NASERINEWS در 4 خرداد 1399

دولت stay-at-home منظور مجبور Minnesotans خارج برای ورزش و هوای تازه. در جنوب St. Paul گاهی اوقات که منجر به پلیسه دار بینی.

با ساکنان با بهره گیری از خارج از منزل و اقامت, نزديک به شهر شده است دیدن یک "عمده سربازان ارتش" در تعداد شکایات از ناپاک هوا wafting در سراسر شهر با توجه به برنامه ریزان شهر مایکل Healy.

اگر چه ریشه نمی شد رسما تایید شده توسط این شهرستان باقی مانده از این شهر توقیف دامداری — Sanimax ایالات متحده آمریکا دو شهر پنهان کردن دوقلوها شهرستان برنزه و چنگ همونگ دام و گوشت کارخانه فرآوری — و شهرستان سایت کمپوست مقصر شناخته شده است در سال های گذشته.

یک شهر فرمان — تصویب رسید در سال 2014 و اعتقاد بر این بود که تنها یکی از نوع خود در مینه سوتا — است نه محدود کردن بوی مقامات و ساکنان می گویند. بنابراین هفته گذشته شورای شهر اصلاح قانون محلی به آن "دندان" برای برگزاری بوی کنندگان که نمی خواهید برای کار با این شهر پاسخگو باشد.

عضو شورای شهر جو Kaliszewski گفت: به وضوح چیزی بیشتر مورد نیاز برای انجام شود. او گفت: او بوی "نقض آشکار" از این فرمان در اخیر روز شنبه.

"این در واقع شما راه رفتن خارج و حلقه بینی خود را و رفتن" آه خدای من.' اما من و زندگی در این شهر من تمام زندگی و رشد کردن در دامداری ها و من می دانم آنچه که بوی این است که" Kaliszewski گفت.

تغییر سبب شهرستان

اصلی تجدید نظر به کد شهرستان است که علاوه بر این از "مسیر 2" که مقامات می تواند با استفاده از زمانی که یک کسب و کار حاضر به آدرس عطر و بوی آن موضوع است. این تغییر سبب شهرستان به شروع صدور اداری استناد به کسب و کار بلافاصله با پیروی از روش استاندارد برای نقض کد.

تحت این روند وجود خواهد داشت یک نامه هشدار دهنده به دنبال یک اداری استنادی برای دومین تخلف. استناد شروع در $200 و برای هر بعدی استنادی قبل از اعضاء را در 2000 $در هر نقض.

دادستان شهرستان پیتر میخائیل گفت: زبان از فرمان نیازی به اثبات تایید شکایت.

"این بخشی از استاندارد ما بوی ممنوعیت وجود دارد که در جامعه ما و تقریبا هر دیگر ممنوع است که شما از ساطع نفرت انگیز و توهین آمیز بو" میخائیل گفت. "سود البته داشتن داده های مستقل تایید توسط SEH (این شهر در تماس بوی مشاور) یک موضوع اثبات شده است. اما این مقررات اعمال می شود در همه زمان ها است."

با توجه به SEH داده Sanimax — یک حیوان گیاه رندر — تا به حال 17 روز بین 4 آوریل 2019 و هفت. 11, 2019, که در آن تولید شده ناپاک در بیش از "7 بوی واحد است." اگر این فرمان می شده اند و در محل آن شرکت داده شده است یک هشدار و سپس صادر 16 اداری استنادهای که بالغ بر $27,000 جریمه.

Sanimax وکیل استفان Nickels گفت: شورای شهر در جلسه روز دوشنبه و در یک ایمیل و نامه ای که شرکت اشیاء به فرمان را تغییر دهید. در ایمیل, او گفت: آن را "مبهم و آن را ناعادلانه اهداف Sanimax."

"این شهرستان همچنان ادامه دارد و پس از این مدت طولانی و موفق, کسب و کار," او نوشت. Sanimax فرآیندهای گوشت و محصولات جانبی پنهان و با استفاده از روغن پخت و پز به خوراک دام و سوخت های زیستی.

سال اختلاف

Sanimax و جنوب St. Paul شده اند در تقابل برای سال.

این شرکت شکایت کرد ساوت سنت پاول در سال 2017, درخواست دادگاه به قانون است که این شهر بوی فرمان است "unconstitutionally خالی برای سروپا" و این که این شهر را با استفاده از یک بینی رنجر olfactometer دستگاه اندازه گیری "بوی واحد" در هوا نقض Sanimax را به دلیل روند حقوق.

مقامات شهرستان گفت: آنها برای اولین بار متوجه شد که Sanimax گیاه در 505 Hardman Ave. در نقض بوی فرمان در سال 2015 اما تصمیم به اقدام از آنجا که این شرکت تا به حال برنامه ای برای نصب سیستم های جدید به منظور کاهش بو.

اما بوی تست در اواخر سال 2015 و در ماه ژوئن سال 2016 نشان داد Sanimax بیش از حد آستانه برای اینکه قابل توجهی ژنراتور با توجه به شهر. این شرکت کاهش یافته و پس از طرح دعوی در دادگاه شورای شهر اصلاح فرمان با مشخص کردن تست آستانه و بویایی دستگاه تست.

پشت در دادگاه

و در حال حاضر Sanimax و جنوب St. Paul هستند tangling در دادگاه یک بار دیگر.

اواخر هفته گذشته این شرکت شکایت علیه شهر در ایالات متحده دادگاه منطقه استدلال این شهر را منطقه بندی متمم به تصویب رسید در ماه نوامبر ناعادلانه اهداف ارائه تسهیلات است که در عمل در همان محل برای بیش از 50 سال است.

Sanimax آنها مدعی هستند هدف ناعادلانه توسط شهر rezoning با هدف فرمان را "تاریخی" سنگین صنعتی کسب و کار و طلوع نور صنعتی استفاده می کند.

جدید منطقه بندی منطقه ممنوع 21 زمین استفاده می کند از جمله آسفالت و بتن گیاهان junkyards نفت و پالایشگاه معدن کشتارگاه و به Sanimax را اعتراض — پردازش گریس یا آلی به محصولات جانبی و ارائه اصلاح و پردازش حیوانات یا گوشت و محصولات جانبی.

میخائیل گفته است که کسب و کار مانند Sanimax که در حال حاضر غیر مجاز به دلیل استفاده از منطقه بندی جدید می تواند همچنان به کار گیرند. اما آنها مجاز به گسترش در اموال.

میخائیل گفت: هفته گذشته طرح دعوی در دادگاه است "بدون شایستگی قانونی" و شهر "را با شور و نشاط در دفاع از قوانین آن است."

"اختلاف فرمان کاملا عادی ى مقررات که قانون دولت اجازه و تشویق," او گفت:. "و این قانون صدق نمی کند و فقط به Sanimax; این امر در تمام زمین در منطقه بندی منطقه, آیا زمان استفاده صنعتی خالی و یا دیگر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب