دیو Feschuk: NBA می پیوندد آمریکای شمالی را خطرناک ورزش های تابستانی ماجراجویی با 22 تیم و یک علامت سوال بزرگ

اگر شما انتخاب می کنید برای جلوگیری از چشم خود را از یکی دیگر روز خشن در دنیای واقعی وجود دارد, ورزش, چیزهای م

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

اگر شما انتخاب می کنید برای جلوگیری از چشم خود را از یکی دیگر روز خشن در دنیای واقعی وجود دارد, ورزش, چیزهای مورد بحث است. به طور خاص تصویر از یک برنامه به طور بالقوه قابل توجه تلویزیون تابستان که واضح تر شدن روز به روز.

اگر همه چیز می رود به طرح و بله که بدجور بزرگ "اگر" — اواخر ژوئیه یا اوایل اوت ما رفته اند از گرسنه برای زندگی ورزشی به gorging در عنوان بسیاری از هاکی و بسکتبال بازی به عنوان ما می توانیم معده است. طرفدار گلف است که انتظار می رود برای اجرای یک تور PGA رویداد هفته آینده در فورت ورث تگزاس و ارقام به عقب در آخر هفته چرخش آن. لیگ برتر فوتبال امیدوار است برای اجرای یک جام جهانی به سبک مسابقات برخی از زمان در تابستان بیش از حد. شاید بزرگترین شوت به ظهور بر روی صفحه نمایش ما در میان این یک تابستان رونق لیگ اصلی بیس بال است که همچنان سن-پیر نبرد بین صاحبان و بازیکنان بیش از آن میلیاردها.

صحبت از سناریو بعید است که می خواهم شرط, هوای آزاد, ورزش, که فضاهای نه مردان در یک زمینه اجتماعی دور مد خواهد بود یکی از به خطر انداختن آن بازگشت به بازی نه بیش از coronavirus مربوط به ایمنی اما بیش از پول ؟

باید منصفانه به مردمی در MLB, همه چیز در مورد پول است. روز چهارشنبه و یک هفته پس از NHL تزریق برخی از هیجان را به ورزشی مکالمه ما شاهد جزئیات NBA طرح است. شما احتمالا شنیده خشن خطوط: 22 تیم 13 از غرب و نه از شرق هشت بازی به طور منظم فصل ها هر کدام در یک مقدمه به طور معمول 16-تیم قهرمانی مسابقات است. این میله میله به درون سبز رنگ محدوده فلوریدا والت دیزنی جهان پیچیده که در آن بازیکن خواهد بود برای رفتن به رستوران ها و بازی گلف, تا زمانی که آنها به دنبال فاصله گرفتن از پروتکل های. رپتورز در حال حاضر برگزاری این شماره 2 دانه در شرق و سه بازی تا سوم جای بوستون — باقی می ماند در یک نقطه مطلوب را معتبر اجرا در قهرمانی دفاع.

شما می تواند کنایه با NBA نسبتا پیچیده که شامل امکان بازی در بازی های بین شماره 8 و شماره 9 دانه اگر آنها در پایان فصل به طور منظم در عرض چهار یا کمتر بازی هر یک از دیگر. 24-تیم فرمت NHL و بازیکنان آن توافق کرده اند که در آن چهار دانه در هر کنفرانس یه دور بازی رابین برای تعیین بذر در حالی که تیم های دیگر شریک شدن در بهترین از پنج بازی در سری — به نظر می رسد زیبا در مقایسه ،

و به برخی از NBA طرح به نظر می رسد مسخره ساخته برای شفاف هدف است. کسانی هستند که به شما بگویم که آن را نه چندان محجبه راه قرار دادن صهیون Williamson او از 10-در-West New Orleans Pelicans, بازگشت به مکالمه ملی فراتر از زشت دعوی در دادگاه است که در حال حاضر تهدید به افشای بیشتر از کالج بسکتبال را ناخوشایند کوچک است. هنوز هم اگر گرفتن صهیون پشت در تلویزیون است که در میان اولیه انگیزه ما را عفو جنایت علیه سادگی — بله او را که خوب است. اما صهیون پشت در تلویزیون به وضوح نیست و تنها انگیزه. اضافه کردن شش تیم و هشت به طور منظم از فصل بازی ها را به مخلوط به جای اقدام مستقیم به 16 بازی حذفی گزارش شده است که ارزش مجموع در صدها میلیون. برای لیگ ورزش که درآمد از دست رفته در اندازه گيري میلیارد دلار در هر میلیون فقره است.

پول اما در اینجا سوال بزرگتر: آیا NBA و NHL مانند بسیاری از ما آنقدر خسته از صرف نظر کردن از درآمد است که آنها خود را به خطر می اندازند کارکنان سلامت ؟ آن را خسته نمی کند که در روز چهارشنبه در سراسر زمان اخبار NBA طرح شکستن فلوریدا اعلام کرد یکی از بزرگترین روز افزایش coronavirus موارد در حدود شش هفته با 1,317 گزارش شده است. در حالی که توجه جهان شده است حداقل لحظه ای منحرف از همه گیری این بیماری همه گیر به نظر نمی رسد به دور رفته اند. در حالی که ورزش حرفه ای است که مشتاق به بازگشت در کسب و کار, ویروس که تعطیل سیاره هنوز بسته تا مغازه.

این ایده که همه این برنامه ها ممکن است به نوبه خود برای هیچ نیست دقیقا یک حاشیه موقعیت.

چه شانس یک 2019-20 قهرمان نمی شود تاج در NBA و NHL? به گفته یکی از صحاف وجود دارد چیزی در حدود 40 درصد شانس که یکی از لری اوبراین جام یا جام استنلی نمی کند و تا پایان گرفتن از دست.

روز چهارشنبه Yomiuri غول, ژاپن, معروف ترین تیم بیس بال به نام یک عمل بازی که در آن اعلام شد که دو بازیکن تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus. یکی از این بازیکنان Hayato Sakamoto شناخته شده است به عنوان Derek Jeter ژاپنی بازی حاکم MVP مرکزی لیگ و احتمالا معروف ترین بازیکن ژاپنی که تا کنون کاهش یافته است به گرفتن یک شات در لیگ اصلی بیس بال. ژاپن در لیگ است که هنوز برنامه ریزی برای شروع بازی در تاریخ 19 ژوئن بدون طرفداران در می ایستد اما این تست مثبت به یاد همه از واقعیت بازگشت-به-بازی بازی های برنامه: آنها آزمایشی.

همه چیز بدتر در حوزه های قضایی دیگر. هفته گذشته 16 بازیکن از فوتبال برزیل طرف واسکو دا گاما تست مثبت برای این ویروس در آستانه شروع مجدد آموزش. این هفته اعلام شد که آخرین مقام تیم در اوکراین حرفه ای فوتبال لیگ شد و در کنف چیزی در محدوده 25 نفر از coronavirus در میان بازیکنان و کادر. که تنها می گویند: این ویروس به نظر نمی رسد از دست داده اند توانایی خود را به گسترش است.

است که می گویند تست مثبت خواهد خرد کردن هر راه اندازی مجدد. ماه گذشته دو بازیکن از بخش دوم از مردان طرفدار فوتبال تست مثبت برای coronavirus فقط یک هفته قبل از بوندسلیگا به بازگشایی شده است. که همان تیم را دیدم حداقل یک زن و شوهر بیشتر موارد در روز است که به دنبال. و در عین حال بوندسلیگا بازگشایی شد. این احساس ناشی از NHL و NBA: یک تست مثبت یا دو متوقف نمی شود بی سابقه ورزشی-تلویزیون تابستان که گرد کردن به تمرکز. اینکه آیا یا نه آن را عاقلانه است یا واقعی و یا به اندازه کافی امن به پایان این فصل آن را در آینده.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر
Dave Feschuk


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب