نامه: شما, خود, این, مینیاپولیس و دموکرات مینه سوتا

شما خود این رهبرانواقعیت این است جورج فلوید کشته شد در مینیاپولیس توسط یک پلیس مینیاپولیس. او کشته شد توسط یک

توسط NASERINEWS در 15 خرداد 1399

شما خود این رهبران

واقعیت این است جورج فلوید کشته شد در مینیاپولیس توسط یک پلیس مینیاپولیس. او کشته شد توسط یک عامل فدرال در یک جامعه سفید supremacists.

مینیاپولیس شده توسط دموکرات شهرداران برای بیش از 40 سال است. اگر نژادپرستی نظاممند وجود دارد در مینیاپولیس نیروی پلیس آن فعال شده است توسط رهبران دموکرات برای بیش از 40 سال است. اشتباه نکنید رژیم صهیونیستی است. Walz شهردار فری دادستان کل الیسون رئیس پلیس Arradondo پارچه مبلی. عمر سنسور. Klobuchar و اسمیت – شما خود را از این وضعیت است. شما باید همه اجرا بر روی سیستم عامل امیدوار کننده شما خواهد خلاص جامعه ما از این نوع رفتار شنیع.

سیاستمداران لیبرال' خود را نشان می دهد بدبینی که در حالی که در کنترل برای چندین دهه آنها ابراز خشم این است که نژاد پرستی است یک مشکل سیستمیک در اداره پلیس از ما بزرگترین شهرستان. هر یک از این رهبران به حمایت از معترضان به عنوان اگر آنها در حال sympatico با علت خود. که در آن است خود آگاهی? این مردم هستند حمایت خود را از رهبری آنها اعتراض خود را به عدم مقابله با نژادپرستی نظاممند در حالی که شما در حال قدرت واقعی را تغییر دهید.

تیم والس ما است فرماندار; نه جورج والاس

یعقوب فری شهردار است; نه Lester Maddox

کیت الیسون است دادستان کل; نه جف جلسات

Ctq ما است سناتور ایالات متحده; نه Strom Thurmond

Medaria Arradondo است رئیس پلیس; نه گاو کانر

به اندازه کافی خالی تمجید برای معترضان. لازم نیست وانمود کنید که در توافق با علت خود. اقدامات خود را در حالی که در قدرت برای ایجاد تغییر واقعی نشان می دهد در غیر این صورت. پاسخ درست خود را در بخشی است نه توهین به جامعه با تظاهر احساسات خود را مسئولیت بود برای جلوگیری از این اتفاق می افتد. شما باید تمام سختی شکست خوردند.

جک یوسف, St. Paul

هنگ کنگ است که نه چندان دور

"یکی از دلایلی که آنها (سرزمین اصلی چین حزب کمونیست و مهاجران) به دلار هنگ کنگ به دلیل وجود حکومت قانون وجود دارد یک شرکت رایگان سیستم وجود دارد یک سیستم سرمایه داری و وجود دموکراسی محلی و قانونی انتخابات است. اگر تمام کسانی که همه چیز دور و من مطمئن هستم که چگونه جامعه مالی باقی می ماند وجود دارد. به نظر می رسد با این امنیت ملی قانون آنها (چین) رفتن به اساسا بیش از هنگ کنگ" کاخ سفید مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین گفت: در 24 مه سال 2020 است.

برای مردم عادی مثل ما تصاحب هنگ کنگ با چین می تواند به نظر می رسد دور و بی ربط اما تصور کنید اگر وینیپگ, کانادا اعلام کرد که آنها در حال حاضر کنترل St. Cloud یا دلوت به سادگی از آنجا که ما هر دو باید برخی از تاریخ مشترک و متصل هستند از لحاظ جغرافیایی. چین را تصاحب هنگ کنگ یک فئودال تصاحب نه ریشه در مکتب کنفوسیوس و نه سقراطی روش حاکم اما در عوض یک جانبه قرار می دهد چین خودسرانه پلیس اجرای و قضایی تصمیم گیری در دست خود رفقای کمونیست به طور فزاینده ای ارسال به هنگ کنگ. شهروندان هنگ کنگ هیچ ارتش و آسیب پذیر جمعیت — کمی بزرگتر از ایالت مینه سوتا را نشان داد قدرت مقاومت در برابر تخریب خود را به اصول دموکراتیک برای چندین دهه به اوج خود رسید در صلح آمیز 2019 تظاهرات.

دموکراتیک و نه استبدادی اصول ساخته شده است که هنگ کنگ به طوری مطلوب به چین هستند همان اصول است که نگه داشتن ایالات متحده عملکرد: قضات آموزش دیده برای کنترل شخصی خود تعصب و که در تلاش برای تعیین قوانین از قانون که حفظ یک محیط پایدار برای همه; افرادی که ارزش رقابتی بازار آزاد سیستم و مهم تر از همه همکاری و مشارکت همه اعضای جامعه از طریق انتخابات عادلانه. تهدید به هر یک از این هسته جنبه های دموکراسی هستند اتفاق می افتد نه تنها در هنگ کنگ بلکه در ایالات متحده زمانی که نمایندگان به دنبال موفقیت در کسب و کار به جای رفاه شهروندان و هنگامی که قضات را حزبی تصمیم گیری است که بهانه ای جرم و جنایت است.

بهانه ای شده است برای چندین دهه در مورد چین اقدامات در تبت و سین کیانگ به طوری هنگ کنگ است که فقط در مرحله بعدی در دستور کار خود. هنگ کنگ و ایالات متحده شده اند بسیار جذاب مکان برای زندگی به دلیل تعادل بین ثبات حقوقی و قضایی سیستم و تعادل ایمنی عمومی و خصوصی سود. هنگ Kongers در خط مقدم دفاع از اصول دموکراتیک و اصول است که منجر به ثبات و ثروت برای بسیاری از مردم, اما اصول آن از بین بردن چین در هنگ کنگ است. هنگ Kongers دور هستند بیش از وجود دارد; امیدوارم ما می دانیم همان میل به انصاف و ثبات و عدالت برای آنها که زندگی خود را به خطر می اندازند و امیدوارم ما در حال حاضر به کار برای حفظ خود را در اینجا.

مریم Voight, St. Paul

ایستاده از کجا ؟

اگر عیسی زنده بودند امروز ما خواهد او را ببیند و با سازماندهی تظاهرات برای عدالت نژادی و یا خواهد او را ایستاده در کنار رئیس جمهور در مراحل یک کلیسا برای یک عکس op?

یوسف Capecchi, مندوتا هایتز



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب