های دیگر MLB ballpark است که هنوز هم در بازی برای آبی جیز

Blue Jays مسکن آنتونی باس نمی خواهند به حل و فصل با استفاده از یک جزئی-لیگ زمینه برای صفحه اصلی ballpark را در

توسط NASERINEWS در 30 تیر 1399

Blue Jays مسکن آنتونی باس نمی خواهند به حل و فصل با استفاده از یک جزئی-لیگ زمینه برای صفحه اصلی ballpark را در این فصل است.

و تیم مقابل دفتر به نظر می رسد به توافق برسند.

باس که پیوست Blue Jays کردن چشم پوشی از Seattle Mariners در ماه اکتبر می گوید: مدیر کل راس اتکینز گفته است تیم آنها ترجیح می دهند به راه اندازی پایگاه در لیگ ورزشگاه به جای استفاده از خود را در سه زمینه در بوفالو, n. y.

"من فرصتی برای صحبت با راس دیروز ... و من فقط گفت:" نگاه ما می خواهم به بازی در یک بازی بزرگ لیگ ballpark. ما احساس می کنیم مثل این است که بهترین فرصت برای ما است.' و او موافقت کرد" باس گفت: در یک تماس تصویری با خبرنگاران در روز یکشنبه ،

"او گفت:" من به شما گوش بچه ها با صدای بلند و روشن و این چیزی است که ما قصد داریم تا برای شما انجام دهد چرا که این تیم می خواهد.'"

دولت کانادا را تکذیب کرد جیز' درخواست برای اجازه به بازی بازی های خانگی در تورنتو راجرز مرکز — که در آن آنها بوده است و آموزش به صورت دو هفته گذشته — گفت: آن را امن برای بازیکنان به طور مداوم در طول سفر به کانادا-مرز ایالات متحده در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

جیز و تیم آینده به تورنتو برای جاده ها را که مورد نیاز مجوز ویژه برای چشم پوشیدن اجباری 14-روز خود انزوا دوره برای هر کسی که عبور از مرز به صورت غیر ضروری ،

دولت فدرال تصمیم را روز شنبه کمتر از یک هفته قبل از شروع 60-بازی MLB فصل است. جیز باز در برابر اشعه در خلیج تمپا در جولای 24 و خانه خود را بازکن برای پنج روز بعد در برابر واشنگتن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب