کامل حومه: نورد با صفحه اصلی-تحصیل مشت - Mon, 15 Jun 2020 PST

این هفته ایضا خانواده همراه با هزاران نفر از خانواده های دیگر در اسپوکن منطقه خواهد بود گرد نهایی گوشه در مار

توسط NASERINEWS در 26 خرداد 1399

این هفته ایضا خانواده همراه با هزاران نفر از خانواده های دیگر در اسپوکن منطقه خواهد بود گرد نهایی گوشه در ماراتن شناخته شده به عنوان "مجبور صفحه اصلی-تحصیل با توجه به COVID-19." مدرسه به طور رسمی از این جمعه اما حقیقت گفته شود ما که در یک بیت از یک اسلاید رو به پایین از مدرسه به طور غیر منتظره اجازه دهید در اواسط ماه مارس.

مردم به نظر می رسد که فرض کنیم که چون من بسیاری از بچه ها من باید یک صدای تیز و تند در همه چیز بچه مربوط که من گذاشتم آهنگ از تمام واکسن های آنها را دریافت کرده ام و از روزی که متولد شدند که من آگاه هستم که مولر اولین بار در می آیند و چگونه بسیاری از دندان ها را در سر خود را در زمان آنها 20 و که من باید یک میلیون ترفندهای تا آستین من برای درگیر شدن کودکان در جهان فوق العاده از یادگیری است.

گوش: هر روز صبح روز هفته در ساعت 9:30 من دست من کودک پیش دبستانی اپل و هدفون بنابراین او می توانید به تماشای یک "آموزشی نشان می دهد" برای آینده ساعت و نیم آینده برای هوا تنها در صورتی که باتری می میرد و یا "Wild Kratts" اجرا می شود از قسمت.

من بچه های بزرگتر فایل به دفتر خانه برای بازیابی یکی از پنج لپ تاپ های منطقه به ما قرض برای مدرسه آنلاین هنگامی که از دنیا رفت و بلا استفاده و سپس آنها سوارکار اسب دوانی شدن برای یک نقطه در میز آشپزخانه ما به دلیل هیچ کس می خواهد به عقب نشینی به یک اتاق آرام در جای دیگر در خانه; آن را با هم یا هیچ چیز.

من ور رفتن معمولا انجام لباس های شسته شده, ورزش و عبور از چیزهایی که من را به انجام لیست در حالی که آنها با ورود به هر کدام از گوگل کلاس درس آنها قرار بود در آن لحظه. و پس از آن می رود تا حدود ظهر.

هفته اول از مدرسه آنلاین, من فقط در مورد از دست ذهن من در تلاش برای پیگیری همه خود را وارد, کد, آموزش, سیستم عامل, کلاس بار تکالیف و ایمیل. با شش تا بچه در چهار مدرسه من ایمیل متون و درخواستهای از تمام جهات. آن را طاقت فرسا بود و من در نهایت فقط انداخت تا دست من و سمت چپ آن را به تکنولوژی ادراک کودکان و نوجوانان به پیگیری از مدرسه خود را.

گاهی اوقات یکی از آنها ممکن است نیاز به کمک وارد کردن رمز عبور یا من ممکن است نیاز به جدا کردن دو برادر که مجبور به یکدیگر پیوسته است. اما دیگر از آن من شده اند بسیار دست با کل صفحه اصلی-تحصیل تجربه.

از همه بچه های من 15 ساله جورج آن را بدترین. او خرج می کند هر روز صبح روز هفته از طریق رفتن خود را آنلاین درس فقط مثل بقیه بچه های من (منهای 5 ساله که هنوز روی iPad).

اما پس از یک مهلت کوتاه برای ناهار و سوار دوچرخه خود را از او سیاهههای مربوط بر روی مجازی "کمپ فوتبال" برای یک ساعت در هر بعد از ظهر که در آن مربیان مدرسه خود را بالا تیم از طریق بازی می کند که بچه ها را شاید فرصتی برای اجرای مدتی در پاییز شاید اگر آنها را وادار به رفتن به مدرسه.

بعد از فوتبال "عمل" او دو ساعت از صفحه نمایش-رایگان زندگی قبل از او hops بر روی زوم برای مدت دو ساعت در کلاس آموزش رانندگی را. بله, جهان, خود را آماده برای به اشتراک گذاشتن جاده با یک نسل کامل از رانندگان آموزش دیده به طور انحصاری آنلاین. آنها را وادار به تمرین رانندگی واقعی! گاهی اوقات! اگر راننده صدور مجوز دفتر تا کنون بازگشایی به طوری که آنها می توانید تمام صادر می شود خود را به یادگیرنده اجازه!

اما واقعیت این است که معلمان و دانش آموزان در بیشتر قسمت ها, نورد با این مشت زیبایی. کلاه من خاموش می رود به همه معلمان که تا به حال تقلا کردن از طریق این آشفته بازار حتی بیشتر از بقیه از ما.

حداقل من می تواند از راه دور هنگامی که بچه ها وارد کلاس های درس مجازی خود را. معلمان مجبور به نشستن وجود دارد برای 30 دقیقه تلاش برای آموزش مفاهیم مهم در حالی که کامپیوتر glitched و مردم سرگردان دور برای گرفتن یک لیوان آب و کمی برادران مخفیانه به قاب برای عکس بمب.

من نمیخوام دروغ: من نه غمگین می شود و برای دیدن آنلاین مدرسه رفتن (اگر چه من حدس می زنم ما همه استقبال برخی از نسخه ای از آن را در پاییز). اما به خوبی انجام می شود, معلمان, دانش آموزان و والدین. این چیزی است که هر یک از ما را امضا کردند ولی ما آن را از طریق. من هیچ تخصصی در پدر و مادر, اما من می خواهم تماس بگیرید که یک پیروزی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب