خیریه کاتولیک تصویری جرقه جنجال برجسته شکست به آدرس سیستمیک نژادپرستی - سه شنبه, 07 Jul 2020 PST

اظهارات توسط راب مک کین رئیس اجرایی سازمان خیریه کاتولیک شرقی واشنگتن کشیده اند خشم از اعضای جامعه کاتولیک که

توسط NASERINEWS در 17 تیر 1399

اظهارات توسط راب مک کین رئیس اجرایی سازمان خیریه کاتولیک شرقی واشنگتن کشیده اند خشم از اعضای جامعه کاتولیک که او را متهم ساخت overbroad "کلی" در مورد نژادپرستی نظاممند و همدستی سفید اعضای کلیسا.

McCann ابراز همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش در یک ویدئو منتشر شد و چند هفته پیش گرفتن توجه از گروه های کاتولیک در سراسر کشور در میان تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است. در میان اکثر منتقدان از فیلم اسپوکن کاتولیک اسقف توماس دالی که در بیانیه ای گفت: دوشنبه کلیسا بوده است "roiled" توسط McCann پیام.

"هنگامی که راب صحبت از کلیسا به عنوان نژادپرستانه خود را به عنوان نژادپرست و اساسا همه مردم سفید نژادپرستانه – من فکر کردم آن را بسیار ساده انگارانه راه به در تراژدی نژادپرستی" دالی گفت: در مصاحبه با سخنگوی-نقد و بررسی.

دالی گفت که او دریافت کرده است بسیاری از تماس ها و ایمیل از اعضای کلیسا که احساس McCann صحبت بیش از حد گسترده در مورد نژاد پرستی و نادیده گرفته چیزهای مثبت کلیسا انجام داده است.

"نه همه نژادپرستانه محض رنگ پوست" دالی گفت.

McCann کاهش یافته است یک درخواست برای مصاحبه در روز دوشنبه اما به تازگی او با صدور بیانیه ای در خیریه کاتولیک وب سایت تلاش برای روشن شدن سخنان او در این ویدئو.

"اگر من به معنای تصویری برای شروع فروتن بررسی نقش من و خیریه کاتولیک' نقش در نژادپرستی نظاممند آن را به عنوان حمله به کلیسای" McCann نوشت. "و اگر من به معنای تصویری برای شروع درمان شکاف در درون جامعه ما این منجر به برخی از مردم در حال تبدیل شدن بیشتر تثبیت موقعیت خود."

مک کین گفت: Spokane-بر اساس سازمان اجرا می شود که متعدد خیریه عملیات از جمله سرپناه بی خانمان های کم درآمد و برنامه های مسکن بوده است هدف از "خشونت و نفرت زبان" در پاسخ به ویدئویی خود را.

"نیز وجود دارد در حال حاضر شده است خشونت علیه همسر و فرزندان در خانه من" McCann نوشت. "برای من بهترین نیات در این هفته مشخص شده توسط صدمه دیده و غم و اندوه از همه درگیر."

Kurtis رابینسون رئیس جمهور اسپوکن فصل NAACP اشاره کرد کلیسای کاتولیک ساخته شده بود در یک به اصطلاح "دکترین کشف" است که سوار کلیسا گسترش از اروپا به قاره های دیگر و تشویق رهبران کلیسا به dehumanize و ستم مردم بومی.

"این جای تعجب آنها با داشتن یک زمان سخت به نظر آمدن با آن" رابینسون گفت. "آنها شده ایم به طوری اشباع شده و آمیخته با آن و در بسیاری از اوقات هیچ چیز را نمی بینم اشتباه آن است. که این معضل است."

رابینسون گفت: او تعجب نیست که McCann دریافت واکنش برای تماس با خارج نژادپرستی در کلیسا – برای هل دادن به عقب در برابر سیستم های سرکوبگر که حفظ وضع موجود. او گفت: آن را قابل پیش بینی پاسخ انعکاسی با افرادی که حس خود را از آستین ، قدرت در جامعه در حال تهدید است.

آن را تا حد زیادی در نتیجه یک سیستم آموزش و پرورش است که با حذف تاریخی بی عدالتی و جنایات علیه مردم رنگ رابینسون گفت.

"ما نسل از مردم در عمل در حال حاضر که در حال اجرا هستند در اطراف زیر که روایت نادرست و کسانی هستند که در واکنش هنگامی که اظهارات مانند این آمده است," او گفت:.

مک کین تاکید کرد که او نمی خواهد صحبت می کنند برای کلیسا یا اسپوکن اسقف نشین و از او عذرخواهی کرد و نه ساخت که روشن خود را در اوایل تصویری. او گفت اظهارات خود در نظر گرفته نمی شدند به تخفیف هر گونه اعمال خوب انجام شده توسط کلیسا.

"وسوسه نژادپرستی ریشه در زندگی و تجارب هر انسان" McCann نوشت. "این هر فرد باید تشخیص برای خود. من در تلاش برای رسیدگی به این وسوسه در من زندگی خود را, اما من بی دقتی با کلمات من در تعدادی از موارد. من تصدیق می کنم که من اشتباه بود که من عذر خواهی برای صدمه دیده است که از آن ایجاد می شود."

وی افزود: "به عنوان یک فرد با امتیاز من قطعا تا به حال لحظات که در آن من می تواند و باید انجام شود بیشتر به طور فعال ضد نژادپرستانه. من نمی گویم که تمام افرادی نژادپرستان یا که همه کاتولیک ها نژادپرست هستند."

دالی اشاره کرد که اسقف نشین به تازگی با صدور بیانیه ای در محکومیت نژادپرستی نهادی در میان اعتراضات را برانگیخت با کشتن جورج فلوید توسط پلیس مینیاپولیس. اما در بیانیه روز دوشنبه اسقف انتقاد McCann برای ادامه حمایت از این جنبش فراگیر است که کاهش یافته است در زیر سیاه زندگی موضوع چتر.

دالی را متهم کرد که اعضای جنبش عدم محکوم کردن خشونت و غارت در تظاهرات. او نوشت که "یک نیاز نه با پل ایستاده به صورت سیاه و سفید زندگی می کند."

رابینسون, NAACP رئیس جمهور گفت: مردم باید به گوش و به دنبال درک زمانی که مسائل سیستمیک نژاد پرستی نامیده می شود ،

"آنچه که آنها واقعا در حال تلاش برای تضعیف دعوت که ما در حال گرفتن به حرکت رو به جلو به عنوان یک جامعه سالم" او گفت:, "و حفظ و تداوم نژادپرستی نظاممند غیر انسانی, otherizing, classism پویایی است که ایجاد مشکل در وهله اول است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن