کارگر, مرگ, تساوی دولت موشکافی در Okanogan شهرستان که در آن COVID-19 موارد خونتان - شنبه, 25 Jul 2020 PST

پس از یک مکزیکی, باغ کارگر درگذشت اوایل این ماه از COVID-19 عوارض دولت و وزارت کار و صنایع خواستار تغییرات در

توسط NASERINEWS در 5 مرداد 1399

پس از یک مکزیکی, باغ کارگر درگذشت اوایل این ماه از COVID-19 عوارض دولت و وزارت کار و صنایع خواستار تغییرات در مزرعه اردوگاه های کار از عمده شرقی واشنگتن میوه رشد است که شاغل در Okanogan شهرستان است.

"سفارش و اطلاع از خویشتن" نتایج از چندین سایت بازدیدکننده داشته است در یک تحقیق از یک Gebbers مزارع' اردوگاه کار اجباری که در آن کارگر که درگذشت جولای 8, تسلیم شد. متوجه نیاز به Gebbers به حذف یا تخت تختخواب سفری در و این شرکت دیگر اردوگاه های کار اجباری و یا مطابق با دولت و حکومت است که نیاز به اردوگاه کارگران در گروه هایی که زنده, سفر و کار با هم.

"این را ما بسیار جدی است. انتخاب بسیار ساده است. توقف استفاده از تخت تختخواب سفری یا رعایت همه الزامات مورد نیاز" گفت: تیم کلیسا کار و صنایع سخنگو است که غیر معمول اقدام نشان دهنده خطرات ناشی از این بیماری در حال گسترش به دیگر کارگران است.

عدم تطابق با سفارش حمل خطر مجازات کیفری است.

در بیانیه خانواده متعلق به شرکت, مدیر اجرایی, Cass, Gebbers, اختلاف وزارت کار را شرح خود COVID-19 پروتکل که به او گفته شد بررسی توسط یک مشاور که همچنین به عنوان یک برنامه افسر Bill & Melinda Gates Foundation.

"اتهامات ... به سادگی false" Gebbers گفت: در بیانیه ای اعلام کرد که کارگران در حال حاضر به درستی از هم جدا شده و به گروه مجزا که زندگی می کنند و با هم کار کنند اگر چه این شرکت نمی تواند تعیین کند چه اتفاقی می افتد در طول off-duty ساعت.

دولت بررسی می آید در یک زمان سریع گسترش COVID-19 در Okanogan یک تا حد زیادی روستایی شهرستان با جمعیت کمتر از 44,000. همانطور که از آمار منتشر شده در جمعه, 551 نفر در Okanogan شهرستان باید آزمایش مثبت بیش از 10 برابر افزایش از ابتدای ماه ژوئن است.

Gebbers است Okanogan شهرستان نیروگاه یکی از بزرگترین اپل تولید کنندگان در شمال غربی اقیانوس آرام و یک ارائه دهنده جهانی از گیلاس. به رشد و برداشت این باغ میوه این شرکت به استخدام برخی از 4500 نفر در حدود نیمی از آنها مهمان کارگران که نیروی کار فصلی از طریق موقت کشاورزی ویزا برنامه و نیمی دیگر از آنها محلی است.

پس از رمان coronavirus همه گیر شروع شد و در اوایل سال جاری 120 نفر از کارگران آزمایش مثبت برای COVID-19. یکی دیگر از 156 کارکنان نشان داد علائم و یا در انتظار نتایج آزمون تحت قرنطینه و یا در حال رفتن را از طریق تمام قرنطینه به دلیل آنها نمی خواهند به آزمایش می شود با توجه به بیانیه منتشر شده توسط Gebbers.

این کارکنان اقامت در مزرعه اردوگاه های کار شده اند که یک نگرانی عمده برای مقامات بهداشتی دولت در تلاش برای کاهش گسترش این ویروس در میان کارگران بخش کشاورزی که بخشی از نیروی کار ضروری.

برای کاهش خطرات مقامات دولتی و همکاری با صنعت و کار گروه توسعه COVID-19 قوانین برای اردوگاه ها که منتشر شد در این بهار.

در Okanogan, Gebbers' تلاش برای مبارزه با COVID-19 را به دست آورد ستایش از شهرستان مقامات بهداشتی.

"روشن است که Gebbers مزارع به طول های بزرگ رفته و هزینه های خود را به کارگران امن در طول زمان COVID-19 همه گیر" نوشته دکتر جان مک کارتی, سلامت, افسر برای Okanogan شهرستان سلامت در جولای 18 نامه به Cass Gebbers که تقدیر شرکت "دقیق COVID-19 پروتکل."

تست به دنبال میزان شیوع

دولت بررسی Gebbers آغاز شد و پس از ایالات کارگران مزرعه (UFW) دریافت گزارش از حدود یک و نیم دوجین شرکت کارگران در مورد گسترش COVID-19 در یک اردوگاه کار اجباری در نزدیکی بروستر.

آن دسته از کارگران نا امید شده بودند آنها نمی تواند تست گفت: Erik نیکلسون یک UFW ملی معاون رئیس جمهور مستقر در شرق واشنگتن است.

"آنها وحشت زده بودند که آنها ممکن است بیمار شده و می ترسید آنها خواهد بود برای بازگشت به مکزیک اگر آنها ناشی از مشکلات گفت:" نیکلسون ساخته شده است که یک مورد ارجاع شکایت خود را – و کارگر مرگ – به دولت است.

در هفته های اخیر به COVID-19 شیوع موجب گسترش جامعه تست از بیش از 400 نفر از جمله فصلی کارگران مزرعه که Gebbers تشویق به شرکت و ارائه حمل و نقل به سایت که در آن سواب نمونه گرفته شد.

بیش از 45 درصد از آزمون – ارائه شده به صورت رایگان – آمد مثبت است که بیش از هفت برابر بالاتر از نرخ مثبت با توجه به اسکات گراهام, مدیر اجرایی, Three Rivers بیمارستان در بروستر.

"این مایه تاسف است که مثبت نرخ بسیار بالا" اسکات گفت. "این فقط آغاز از ما تست. اگر ما قادر به حفظ آن و سپس ما یک بزرگتر استخر برای ارزیابی کنید و ببینید چه اعداد شبیه است."

نیکلسون گفت که او فکر می کند Gebbers تست باید اتفاق هر چه زودتر حتی اگر آن را به معنای شرکت تا به حال به را انتخاب کنید تا هزینه های. "ما هنوز نمی دانیم که تا چه حد کامل از شیوع" نیکلسون گفت.

مرگ بار کارگر

تا کنون سه نفر در Okanogan شهرستان فوت کرده اند از COVID-19 عوارض از جمله یکی از ملی مکزیک به گفته مقامات بهداشت شهرستان. و مقامات دولتی تایید کرده بود که یک کارگر که درگذشت در Gebbers اردوگاه از COVID-19 عوارض.

Gebbers در بیانیه خود گفت: "نمی دانم علت این کارگر مرگ او شناخته شده به عنوان Juan Carlos سانتیاگو Rincon.

"ما غمگین به یاد آقای Rincon گذشت ... و دل ما و نعمت را به خانواده و دوستان" Gebbers نوشت.

Rincon بود زیر 40 سال سن داشتند و تا به حال کار کرده و Gebbers برای بیش از یک دهه با توجه به دن پاری سن ژرمن از المپیا-بر اساس WAFLA که کمک Gebbers و شمال غرب عملیات کشاورزی که استخدام کارگران خارجی که به دست آوردن موقت H-2A ویزا.

"ما واقعا شکسته شود تا در مورد آن," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب