NCAA: آزمون همه ورزشکاران برای COVID-19 ظرف 72 ساعت از بازی - Thu, 16 Jul 2020 PST

توسط رالف D. Russo آسوشیتد پرس NCAA می گوید کالج, بازیکنان فوتبال باید آزمایش COVID-19 حداقل 72 ساعت قبل از ب

توسط NASERINEWS در 27 تیر 1399

توسط رالف D. Russo آسوشیتد پرس

NCAA می گوید کالج, بازیکنان فوتبال باید آزمایش COVID-19 حداقل 72 ساعت قبل از بازی, بازیکنان, با در معرض خطر قرار گرفتن در معرض به coronavirus باید قرنطینه به مدت 14 روز و همه در حاشیه باید پوشیدن ماسک.

این کشور بزرگترین بدن حاکم برای کالج های ورزشی در روز پنج شنبه منتشر شد آخرین راهنمایی برای کمک به مدارس عضو حرکت رقابت در گیر و آنها می آیند به عنوان چشم انداز در واقع بازی نگاه شوم. در سراسر کشور تعداد COVID-19 موارد در حال افزایش است و بسیاری از کشورها کاهش reopenings یا ابقاء محدودیت در برخی از کسب و کار.

"این سند میسازد مشاوره از متخصصان مراقبت های بهداشتی که چگونه به رزومه ورزشی کالج, اگر ما می تواند دستیابی به یک محیط که در آن COVID-19 نرخ کنترل" NCAA رئیس جمهور علامت Emmert در بیانیه ای گفت. "اگر وجود دارد به کالج ورزشی در سقوط ما نیاز به یک مقدار بهتر رسیدگی در این بیماری همه گیر."

پیش از آن در روز آمریکایی, ورزشی, کنفرانس اعلام کرد که این امر نیاز به همه آن مدارس به تست بازیکنان فوتبال برای COVID-19 حداقل 72 ساعت قبل از رقابت و قدرت پنج کنفرانس انتظار می رود نیاز به همان از مدارس خود را.

NCAA توصیه های دراز کردن گسترده تر از پروتکل های بسیاری از آن ها انتظار می رود موظف به قدرت پنج.

از جمله نکات برجسته:

— نتایج آزمون به دست آمده باید در عرض 72 ساعت از رقابت برای ورزشکاران رقابت در اصطلاح بالا-تماس با خطر ورزشی مانند فوتبال و بسکتبال و هاکی و چوگان سرپهن.

— در صورت سپر باید یکپارچه ورزشی که در آن امکان پذیر است.

— ماسک باید فرسوده توسط هر کس در حاشیه از جمله زمانی که یک ورزشکار حرکت از زمین بازی به ارتباط برقرار کردن با یک مربی.

— دستورالعمل CDC باید مورد استفاده قرار گیرد برای تعیین زمانی که افراد می توانند رزومه فعالیت های پس از آزمایش مثبت برای COVID-19.

— تمام افراد با قرار گرفتن در معرض خطر باید قرنطینه برای 14 روز.

نقطه نهایی می تواند بسیار مهم برای مدیریت یک تیم در این فصل است. به سادگی تلقی می شود یک تماس از کسی که تست مثبت می تواند حاشیه بازیکنان برای دو هفته.

ساحل اقیانوس اطلس بزرگ ده بزرگ 12 Pac-12 و جنوب شرقی همایش کار کرده اند با هم در یک حداقل استاندارد برای تست در لیگ است که می تواند مورد استفاده در سراسر عمده فوتبال کالج است.

ده بزرگ و Pac-12 هفته گذشته اعلام کرد که این بازی تنها بازی های کنفرانس در فوتبال و ورزش های دیگر در پاییز امسال برای کمک به حداقل رساندن احتمالی ناشی از COVID-19.

بزرگ شرق پیوست کسانی لیگ پنج شنبه با رفتن کنفرانس-فقط برای فصل پاییز که برای بسکتبال متمرکز لیگ شامل مردان و زنان در فوتبال مردان و زنان در سرتاسر کشور, والیبال و هاکی روی چمن.

دیگر FBS کنفرانس هنوز تصمیم نگرفته اند در برنامه ریزی فرمت برای آینده فوتبال فصل, که به نظر می رسد در خطر به دلیل افزایش بیماری همه گیر.

AAC کمیسر مایک Aresco گفت: تست پروتکل اعمال خواهد شد در سراسر منظم و کاسه فصل است. بیشتر عملیاتی پروتکل هنوز در حال نهایی به عنوان تست پروتکل های دیگر ورزشی.

"ما متعهد به ملاقات و یا بیش از تمام دستورالعمل ها و استانداردهای توصیه شده توسط NCAA و موسسات عضو آن در تمام سقوط های ورزشی از جمله فوتبال" Aresco گفت.

در ضمن اواسط شرق آتلانتیک کنفرانس در روز پنج شنبه شد سومین بخش من کنفرانس به آن می گویند نمی خواهد که یک سقوط ورزش های نجومی. این MEAC متشکل از 11 تاریخی سیاه و سفید کالج ها و دانشگاه های پیوست همکار FCS کنفرانس های آیوی لیگ و وطن پرست لیگ در punting در سقوط فوتبال و سایر ورزش با امید ساخت آنها را در ترم بهار اگر ممکن است.

"بدیهی است که این یک تصمیم دشوار چرا که هر کس می خواهد به فصل پاییز برای دانشجو-ورزشکاران طرفداران و دیگران" MEAC کمیسر دنیس توماس گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب